kesiklik bujidenmi kelebekten mi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

kesiklik bujidenmi kelebekten mi

İleti skodacı » 24 Haz 2007, 01:16

acer1610  Kardeş e...

 

ülkemizde ne yazık ki denetim mekanizmasının yetersizliğinden olsa gerek

 diye düşünüyorum araçlarımıza almış olduğumuz motorin ve benzin maalesef avrupa standarlarında değil...her ne kadar euro diesel türü DIN EN 590 standardına uygun diesel yakıt ülkemizde mevcutsada bu yakıt türünün içerdiği kükürt oranı tv ve gazetelerde belirlenen ppm değerinde değil.motorin hepinizin bildiği üzre ikiye ayrılıyor.normal ve euro diesel tarzı motorin.motorindeki kükürt oaranının yağı bozduğunu hepiniz biliyorsunuz.bu konuyu direkt geçiyorum,bu yüzden.avrupa ülkelerindeki vw grubu araçlara baktığımızda motor rektifiye ömrünün daha uzun olduğunu görürüz.ana neden burada yakıt.kurşunsuz benzindeki solvent oranı yine bir çok avrupa ülkesinden yüksek.solventli yakıtlar hem aracımızı bozar,hemde haveyı kirletir.98 oktan kurşunsuz yakıt kesinlikle tavsiye etmem...araca katacağı extradan bir performans gözlenemediği gibi,bu oktan türü yakıt 95 oktan gibi henüz ülkemizde bir standartta oturmamıştır.bu yüzden 95 oktan...
 
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti zacman » 24 Haz 2007, 01:37

evet ya skodacı bu hayalet arıza dediğim olay yani rölantide dalgalanma bir sürü çözülemedi? nedir bunun sebebi.boğaz kelebeği temizliği,adaptasyon,carbon clean vs.ne yaptıysak olmadı.bu nedendir? benzin mi? bir de geçenlerde okudum ama belki alakalı olabilir,katalizör bozulursada yaparmı? belki benimki bozuktur?
zacman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2007, 22:47

İleti yonetici » 24 Haz 2007, 01:46

[quote="zacman"]evet ya skodacı bu hayalet arıza dediğim olay yani rölantide dalgalanma bir sürü çözülemedi? nedir bunun sebebi.boğaz kelebeği temizliği,adaptasyon,carbon clean vs.ne yaptıysak olmadı.bu nedendir? benzin mi? bir de geçenlerde okudum ama belki alakalı olabilir,katalizör bozulursada yaparmı? belki benimki bozuktur?[/QUOTE]

 

Üretim hatalarının belirli tolerans değerleri vardır ve Fabia gibi avrupa kullanıcısı için alt sınıf sayılabilecek bir araçta bu değerler biraz geniş tutulmuştur. Fabrikadan çıkan her motor 100% birbirinin aynısı değildir. Rölanti dalgalanmasına bir profesyonel 10'larca sebep sayabilir ve bunların birçoğu maliyet açısından düzeltilmeyecek boyutlardadır. Mesela krank miliniz bile hatalı olabilir. Sizin rölantideki dalgalanmanız ne boyutta bilmiyorum ama sadece psikolojik olarak size etki ediyorsa bırakın dalgalansın. Wink
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti yonetici » 24 Haz 2007, 01:55

[quote="acer1610"]1 .vitese takıp kalkış yaparken oluyo kertme gibi nasıl anlatsam stop etcek gibi oluyo düşük devir de  kalkış yaparken oluyo. arabayı bağırtıp kalkınca bişey yok [/QUOTE]
 

Araçta ASR var mı? Motor soğukken dediğinize göre muhtemelen bu olayı evinizin önünden ayrılırken yaşıyorsunuz araç toprak yada çakıl bir zemine mi park ediliyor?
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti omertcan » 24 Haz 2007, 02:06

Aracınız 101 BG ve skoda benzin deponuzda da belirttiği üzere 98 oktan yakıt kullanmanızı tavsiye etmektedir.


gerçi bu 97 oktan tanıtımı ama idare edin :)

shell resmi web sitesinden alıntı

 

İhtiyacınız olduğunda aracınızın, taleplerinize anında yanıt vermesini sağlayan özel formül.

  • Ferrari’nin 2006 yılında yarış yakıtlarında da kullandığı Sürtünme Düzenleyici Teknoloji.

    Bu teknoloji, yakıt sisteminin metal aksamında koruyucu bir film tabakası oluşturarak sürtünmeyi azaltmak ve motorun önemli parçalarını korumak amacıyla tasarlanmıştır. Böylelikle gereksiz enerji kaybı ortadan kalkar, daha ilk dolumdan itibaren aracınız daha iyi bir performans sergilemeye başlar. Shell V-Power Sürtünme Düzenleyici Teknolojisi sizi aracınızın gerçek gücüyle tanıştırır.

  • Aracınızın valflerinde ve püskürtme sisteminde tortuların oluşmasını engelleyen ve var olanları da temizleyen özel içerik.
  • Unutmayın, Shell V-Power yeni aracınızın motorunun uzun süre yeni kalmasını, bazı durumlarda ise eski otomobilinizin motorunun ilk günkü performasına ulaşmasını sağlar.
  • omertcan
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 11 Nis 2007, 14:52

    İleti acer1610 » 24 Haz 2007, 02:12

    [quote="?"][quote="acer1610"]1 .vitese takıp kalkış yaparken oluyo kertme gibi nasıl anlatsam stop etcek gibi oluyo düşük devir de  kalkış yaparken oluyo. arabayı bağırtıp kalkınca bişey yok [/QUOTE]
     

    Araçta ASR var mı? Motor soğukken dediğinize göre muhtemelen bu olayı evinizin önünden ayrılırken yaşıyorsunuz araç toprak yada çakıl bir zemine mi park ediliyor?
    [/QUOTE]
     

     

     

    yarın bide asr yi devre dışı bırakıp kalkış yapıcam araç hafif eğimli biyerde ,asfalt zeminde duruyor  arabanın önü yukarı doğru duruyor
    acer1610
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 4
    Kayıt: 22 May 2007, 00:08

    İleti omertcan » 24 Haz 2007, 02:36

    hafif yokuşsa 2000-2500 devirde kaldırmak normaldir. o devirde de silkeleme yapıyormu peki?
    omertcan
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 11 Nis 2007, 14:52

    İleti zacman » 24 Haz 2007, 02:53

    sanki eksoz vuruntusu gibi oluyor, ve koltuktan bile hissediliyor vuruntu, her dalgalanmada vuruntu oluyor...
    zacman
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 01 May 2007, 22:47

    Önceki

    Fabia



    Kimler çevrimiçi

    Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir