lpg taktırmak için gittim ama sonrası hüsran

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

lpg taktırmak için gittim ama sonrası hüsran

İleti gokhangokhan » 20 Tem 2011, 01:15

bugun kartal sanayi sitesine lpg için gittim fakat bir kac yerden aldıgım cvb vw grubunun lpgde sıkıntı yaratabilecegi özellikle fabiada arıza ışıgını yaktıgını söylediler neyse onada eywallah dedim benzin fiyatlarını dusundum olsun ben yinede taktırcam dedim ama aracta var olan titreme yine bana engel oldu rolantide hafif bir sallama yapıyo aracım bogaz temiz adaptasyon yapıldı bujiler yeni ama kime gitsem bulamadılar en son atesleme bobininden suphelendiler acaba basına gelen varmı bu sekilde lpg titreme sorununu cogaltıcak.fabia kullanıcıları görüşlerinizi bekliyorum
 
gokhangokhan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 19 Nis 2011, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia

İleti egebugrai » 20 Tem 2011, 02:41

2 yılı aşkın süredir lpg li roomster kullanıyorum. 10 gün öncesine kadar arıza ışığı yakmamıştı, cihaza bağlatıp arızayı görünce de çok güldüm açıkçası, fakir karışım arızası algılamış araç (fakirliğimizi araç bile anlamış) :lol:
Muhtemelen lpg den benzine geçerken yandığını tahmin ediyorum. Neyse sen önce aracın titreme problemini çöz sonrada gönül rahatlığıyla lpg taktırabilirsin.
Bu arada aracın 150 bini geçmediyse motor içi temizli+yakıt hattı temizliğini yaptırmanı tavsiye ederim. Sorunun çözülme ihtimali yüksek.
egebugrai
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Tem 2011, 01:46
Ad Soyad: ege buğra ışık
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: chipli roomster 1.4

İleti onurson » 20 Tem 2011, 09:08

titreme için boğaz kelebeğinin yanı sıra egr valfine baktır bilgisayardan. egr valfin arızalıdır. onu iptal et. cag com cihazından hataları gösterir. ben brc taktım kesinlikle problem yok. gayet memnunum. aub 101bg var bende.
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti gokhangokhan » 21 Tem 2011, 14:41

aracım 2001model 68 bg 66000 km karbon olayını gecenlerde yine titreme sorununu cozmek için gittiğim bi yerde kullandıkları nano system diye bişey var carbon clean mantıgında ondan kullandım ama hiç bir faydası olmadı.en az 5 kez bilg ve cihaza baglandı hiçbir arıza cıkarmıyo bakalım sorunu kim ve nasıl cozcek görecez
gokhangokhan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 19 Nis 2011, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia

İleti egebugrai » 21 Tem 2011, 21:25

Gökhan aracınla fazla yol yapmıyorsun anladığım kadarıyla. 10 yaşındaki bir aracın 66 binde kalmış olması enteresan :)
Bu kadar az yol yapmana rağmen lpg taktırmanı bu yüzden pek anlamış değilim? Herneyse istersen benim aracımı götürdüğüm servise bir göster aracını. Böyle gıldırgıcık arızalar konusunda uzmanlar :) en azından sana doğru bilgi verebileceklerine emin olabilirsin.
egebugrai
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Tem 2011, 01:46
Ad Soyad: ege buğra ışık
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: chipli roomster 1.4

İleti gokhangokhan » 21 Tem 2011, 22:43

aslında o kadar az yol yapmıyorum ama ben aracımı alalı 6 ay gibi kısa bi zaman oldu ama araba almak nasip kısmet işi denk geldi bu arac bana 8 senede 18 bin km yapan bi bayandan aldım ben zaten aracımda belli ediyo yorulmadıgını lpg taktırmak istememin sebebi kullancam aracı yoksa lpg olayı banada cok amatör geliyo ama olay tamamen duygusal:) usta konusunda yardımcı olursan sevinirim tabiki tesekkur ederim
gokhangokhan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 19 Nis 2011, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia

İleti erdemguner35 » 21 Tem 2011, 22:52

zabidik zubidik lpg markaları ve ustalar tabikii vw grubuna lpg takamayacaklar... sen adam gibi kaliteli işinin ehli bi yere git... bulunduğun yerin en iyisine değil ulaşabildiğinin en iyisine git...

"Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar."
Mustafa Kemal Atatürk

erdemguner35
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 590
Kayıt: 19 Haz 2010, 12:44
Ad Soyad: ERDEM GÜNER
Nereden: Manisa

İleti ghostman » 22 Tem 2011, 12:05

Gökhan merhaba. bende octavia var rolantide bende benzer bir sorun yaşıyordum hatta bende titreme ve devir saatindeki dengesizlik rahatsız edecek boyutta idi. çok şey söyleyen olsu. yok kelebek. yok oparça bu parça die. hiç birini yapmadım. 2 sene kadar öle gezdikten sonra yeni bi usta keşfettim. ustaya sordum şöle bi kaputu açıp baktı tamam kolay dedi. hava filtresinden motora giden borudan küçük bi boru çıkıntısı var octavia için tabi yağ kapağının yantarafında biyere bağlanıyo. bu küçük boruda çatlak varmış ve burdan hava akışını bozuyomuş. usta saolsun söktü oraya bi bant yaptı ve taktı aracı çalıştıdığımda titremeden eser kalmadı rolantideki devir bozukluğundan eser kalmadı. fabia da da döle bişey olabilir bi gözle kontrol edersen kendin bile hallede bilirsin zira benim usta bunun için para bile istemedi. umarım sende de böyle basit bi sorundur.... bu arada ben araca hiç lpg taktırmadım....
ghostman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 29 Ağu 2007, 17:19

İleti colourone » 22 Tem 2011, 12:54

Gökhanbey, Nisan ayında 68 bg fabiama BRC lpg kiti taktırdım. Benim de aracıma montajdan önce rölantide titremesi var denildi, ancak sorun olmaz denildi ve nitekim öyle oldu. Araba lpgye alıştı, arıza ışığı falan da yanmadı. Mo ntaj yaptırdıktan 3000 km sonra bir ayar için dahagidersin sorun kalmaz. 32 lt lpg ile de 350 km ortalama şehiriçi yol yaparsın. wolkswagen grubunda lpg nin sorun çıkardığına dair bir genelleme yapmak ne derece doğru onu daburadaki ustalar söylesin. iyi günler.
colourone
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 07 Mar 2010, 18:04
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 68bg

İleti egebugrai » 23 Tem 2011, 00:00

Gökhan Bostancı sanayide Doğanbey caddesi No:8 de ANV Servis. Gider bi çaylarını içersin, aracınla ilgili sıkıntını anlatırsın, ne gerekiyorsa yaparlar, ne eksik nede fazla. Biraz reklam gibi oldu pek hoşlanmasamda.
egebugrai
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Tem 2011, 01:46
Ad Soyad: ege buğra ışık
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: chipli roomster 1.4

İleti jawacı » 23 Tem 2011, 08:06

fabia yı bilmiyorum ama benim favo dada böyle rölantide sallanma sorunu vardı. olduğu yerde aracın ön tarafı yukarı aşağı sallanıyordu. biz arızayı sübaplarda bulduk. araç 3 silindir çalışıyormuş. ayarı yapınca düzeldi. sübap ayarına bir baktırın derim.
"Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar."
Mustafa Kemal Atatürk
Kullanıcı avatarı
jawacı
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:32
Ad Soyad: murat sürer
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 favorit lx

İleti aytugdogan » 23 Tem 2011, 15:13

eğer titreme sorunun varsa ve bulamıyorsan bence bide kompresör testi yaptır. silindirlerden birinde sorun olabilir. benimde toyota corolla 1.6 lpg'li arabam vardı titreme olayını bulmak için bi sürü usta dolaştım en sonunda silindirlerden birinde sorun çıktı ve tabiki bütün hepsi yatak yolluklar falan değişti.
aytugdogan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 17 Haz 2011, 19:58
Nereden: Konya
Arabanız: skoda superb

İleti yukatel » 24 Tem 2011, 16:30

Ben 1 yıldır fabia 1.4 16 V ambiante kullanıcısıyım. 7-8 ay önce lpg taktırdım ve verdiğim en doğru karar olduğuna inanıyorum neden diyecek olursanız 125 km yi 16 tl ye gidiyorum. Bu en büyük faktör ikinci büyük faktör ise çekiş olarak zerre azalma olmadı aracımda. Titreme konusuna gelince. Ben de daha önce lpg takıldıktan sonra bazı sorunlar olabilir tarzında yazılar okumuştum ama yinede taktırdım lpg yi ve aradan 3 ay geçti aracımda titreme meydana geldi. İyi bir elektrikçi ustasına götürüp bilgisayara bağlattım arabayı. 3. nolu ateşleme bobin arızası çıktı. 100 tl ye bunu değiştirdim ve aracımdan şuan oldukça memnunum. Bu titreme lpg ile alakalı değil bence ateşleme bobinlerini kontrol ettir. Bu bir ikinci mevzuu bobini alırken orjinaline 175 tl vermek yerine yan sanayisi olan bobinlerden al ben öyle yaptım gayet memnunum.
yukatel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 24 Tem 2011, 16:26
Ad Soyad: Ersin
Nereden: Erzurum
Arabanız: Fabia 1.4 16V Ambiante

İleti CNCFAN » 24 Tem 2011, 17:23

SELAM BU TİTREME OLAYI BANA 2001 FABİAMI SATTIRDI ARACA ZAVOLİ TAKTIRMIŞTIM AMA ZAVOLİ FİRMASI ARACIN DÜZGÜN ÇALIŞMADIĞINI VE ROLANTİ SORUNU OLDUĞUNU SÖYLEDİ SERVİSE GİTTİK DURUMU SÖYLEDİK ARABA TRAKTÖR GİBİ ÇALIŞIYOR FELAKET TİTRİYORDU İNANIN YAKLAŞIK 40 GÜN BU SORUN İÇİN UĞRAŞTIM MOTORU BİLE KOMPLE İNDİRİP BAKTILAR YAKLAŞIK BU SÜREÇTE 2000 TL HARCADIM 1600 TL DE LPG YE VERDİM SONUÇ AYNI SONRA SERVİSİ DEĞİŞTİRDİM O SERVİSTE SORUNU ÇÖZERİZ DİYE ARABANIN CANINI OKUDU BİR SÜRÜ SORUN ÇIKARDILAR PARA YETİŞTİRCEM DİYE KREDİ ÜSTÜNE KREDİ ÇEKTİM BAŞKA YERE GİTTİM VE SADECE İÇİNDEN SANIRIM BEYİNDİ BİR KODLAMA YAPTILAR 35 TL YE VE HİÇ BİR SORUN KALMADI AMA BENDEDE BİR DÜNYA BORÇ KALDI VE SİNİRDEN ARACI SATTIM VE 1993 FAVORİTE KALDIM KALAN PARAYLA NE DEYİM YAZIKLAR OLSUN UMARIM BİR LPG YÜZÜNDEN BAŞINIZA BU TÜR ŞEYLER GELMEZ.
CNCFAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 24 Nis 2011, 22:27
Ad Soyad: CÜNEYT DURMUŞ
Nereden: İzmir
Arabanız: SKODA FAVORİT

İleti c1361ts » 01 Ekm 2011, 18:17

arkadaşlar aynı sorun bende de var.2001 fabia 16valf.lpg taktırmadan önce aracın sesini duyamıyordum.ama 1 ay sonra başladı titreyip stop etmeye.boğaz kelebeğini temizletip adaptasyon yaptırdım.stop etmesi kesildi gibi ama rolantide bazen iniş çıkışlar yapıyor ve çok sinirim bozuluyor. :x
c1361ts
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 01 Ekm 2011, 17:53
Ad Soyad: önder çolak
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fabia

İleti 34SCU59 » 01 Ekm 2011, 18:51

dediğin konunun aynısı bende oldu benzinde iken rolanti bile oynuyordu ateşleme bobinine su doktuler baktılar çıtır çıtır kaçırıyor söktüler baktıkki bobinin arkasındaki plastık gibi bir kısım var ortadan ikiye bölünmüş arabada ne titreme ne rolanti sorunu ne birsey kaldı servis dahi yok bu arabada egr valfi bozuk yok adaptasyon olmuyo yok boğaz değişecek dediler ümraniyede özel servis allah bin kere razı olsun çözdü..
Sonradan muhabbet ettiğimizde benim arabanın kliması çalısmıyordu dedi abi bole bole altta kontrol ünitesinin bozuk oldugunu sölediler valla param yokki ünite alayım koyayım dedim eeee dedi nolmal sıcak soğuk üflüyomü aynen şu cevabı verdim abi hamam gibi yapıyo dedim hemen pcye bağladı üniteyi kodladı arabanın çalışmayan klimasi buz kesmeye başladı :))) arkadaslar yemin ederim ustadan ustaya fark var..yine söylüyorum o ustadan allah bin kere razı olsun kesinlikle tavsiye ederim anadolu yakasından servis bakımı yaptıracak var ise kesinlikle tavsiye ederim bende yanında bulunucam ........
Konuyu açan arkadasa sesleniyorum kesinlikle bobin kardesim masrafı ise 100 TL.... :)))
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir