Motor arıza ışığı düzelttirmeme rağmen yanıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Motor arıza ışığı düzelttirmeme rağmen yanıyor

İleti burak134 » 20 Eyl 2011, 08:58

Motor arıza ışığı sürekli yanıyordu eskiden favoritimi götürdüğüm yere götürdüm laptop tarzı bir cihazı bağlayıp baktı geçici hava deposu arızası gösteriyordu sonra ışığı kapattı bir kaç gün kullandım tekrar yandı gittim aynı şey yine kapattı bugün işe gelirken bir kez daha yandı resmen sinirlerimle oynuyo netten araştırdığım kadarıyla hava deposu; egsoz arızası demek oluyormuş. O ışığı önemsemeyip kullanmayı düşünüyorm veya bu tarz arıza için uyarı vermemesi için bir şey yapabilirmiyim ?
 
burak134
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 19 Eyl 2011, 10:57
Ad Soyad: Burak Dalkıran
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia Hatchbag

İleti forman37 » 20 Eyl 2011, 11:08

egr valfınız arızalı olmasın ? yetkılı bı servıs gıdıp bılgısayara bağlatınız tam olarak gorunucektır arıza
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti burak134 » 20 Eyl 2011, 11:14

egr valfın ne olduğunu bilmiyorum ama arıza geçici arıza olarak görünüyor ışığı bilgisayardan kapattıkdan bir kaç gün sonra tekrar yanıyor.

burak134
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 19 Eyl 2011, 10:57
Ad Soyad: Burak Dalkıran
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia Hatchbag

İleti forman37 » 20 Eyl 2011, 11:16

egr- egsoz gerı donusum valfı yanı egsozdan çıkan gaz ölculur yanmayanı varsa gerı cevrılıp egr valfı tarafından tekrar yakılır ..arac fazla yakıyomu ?? arada stop etme varmı
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti taner_octavia » 20 Eyl 2011, 11:27

egr valfi sorunu yüksek ihtimal fabiada motor arıza yanıyor ve arabada anormal bisey gözlenmiyorsa sorun egr valfinden. bu sekildede kullanabilirsiniz yalnız biraz daha fazla yakabilir aracınız.söndükce bikac gune yanar tekrar lamba.cok abartı bi rakam degil bence degistirin.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti forman37 » 20 Eyl 2011, 11:38

egr valfınden ıse arac fazla yakıcak arada stop etme yapabılır en gıcık kısmı ıse arac gec calışır..
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti burak134 » 20 Eyl 2011, 12:33

herhangi bir geç çalışma yok stop etme olayıda yok. servise götürsem arıza tespit için ne kadar isterler tahminen şuan işteyim anca haftasonu gidebilirim onada o yüzden soruyorum.

15km'lik bir mesefede işe gidip geliyorum sadece 40liralık tüp ve 20liralık benzinle 200km'yi biraz aşkın mesefe yaptım
burak134
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 19 Eyl 2011, 10:57
Ad Soyad: Burak Dalkıran
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia Hatchbag

İleti forman37 » 20 Eyl 2011, 12:40

servıste 30 lırafalan alırlar tespıt ıcın .
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti pusu » 23 Eyl 2011, 19:13

kardeş senin oksijen sensörlerin gitmiş ön veya arka yada her ikiside.
pusu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 54
Kayıt: 26 Oca 2009, 00:36

İleti diseqc » 24 Eyl 2011, 07:46

bana kalırsa lpg den bile yapabiliyordur.... fabia bu nedenle bei çok soğuttu o labma zırt pırt yandı durdu...
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir