Araç stop ediyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Araç stop ediyor

İleti eupan » 04 Kas 2011, 17:18

 
eupan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 04 Kas 2011, 17:05
Ad Soyad: eupan
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Rabia clasic 1.4 otom.

İleti eupan » 04 Kas 2011, 17:27

Mrb arkadaslar. Fabia 1.4 otom. Araca 2ay evvel LPG taktirdir daha eve gelirken ışıkta stop etti. Git gel lpgciye 20 gün sonra zengin karışım diye birsey uygulasa devir düşünce benzin LPG karışım yaparak stoğu önlemeyi çözdük. Bir hafta gecmediki araç ilk ması uzatmaya başladı . O usta senin bu benim geziyorum. Değişenler : benzin filitresi,boğaz kelebeği temizleme,2defa ısıtma sensörü,basınç sensörü, ustanın biri üst kapağı açmayı bile teklif etti. Digerleri motor tas gibi derken. Sonuc LPG benden değil servis benden değil derken LPG yi sokturdum. Ama araç benzinde ikende ışıklarda stop ediyor ve geç çalışıyor. Bii beyni yeniden yükler dedi LPG beyinin programını karıştırmış dedi. Biride benzinle kullan beyin kendini toprlar dedi. Bela okumak istemiyoru ama LPG yakarışı kesin uyumlu velan diyorlar şimdide okuduklarimdan hepsi aynı görünüyor. Ne yapmalıyım araçtan soğudum bı arkadas söylemiş sıkışık trafik görünce tırsak olmaya başladım yardımcı olursanız sevinirim.
eupan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 04 Kas 2011, 17:05
Ad Soyad: eupan
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Rabia clasic 1.4 otom.

İleti eupan » 04 Kas 2011, 17:27

Mrb arkadaslar. Fabia 1.4 otom. Araca 2ay evvel LPG taktirdir daha eve gelirken ışıkta stop etti. Git gel lpgciye 20 gün sonra zengin karışım diye birsey uygulasa devir düşünce benzin LPG karışım yaparak stoğu önlemeyi çözdük. Bir hafta gecmediki araç ilk ması uzatmaya başladı . O usta senin bu benim geziyorum. Değişenler : benzin filitresi,boğaz kelebeği temizleme,2defa ısıtma sensörü,basınç sensörü, ustanın biri üst kapağı açmayı bile teklif etti. Digerleri motor tas gibi derken. Sonuc LPG benden değil servis benden değil derken LPG yi sokturdum. Ama araç benzinde ikende ışıklarda stop ediyor ve geç çalışıyor. Bii beyni yeniden yükler dedi LPG beyinin programını karıştırmış dedi. Biride benzinle kullan beyin kendini toprlar dedi. Bela okumak istemiyoru ama LPG yakarışı kesin uyumlu velan diyorlar şimdide okuduklarimdan hepsi aynı görünüyor. Ne yapmalıyım araçtan soğudum bı arkadas söylemiş sıkışık trafik görünce tırsak olmaya başladım yardımcı olursanız sevinirim.
eupan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 04 Kas 2011, 17:05
Ad Soyad: eupan
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Rabia clasic 1.4 otom.

İleti bekocan » 04 Kas 2011, 23:15

elektrik hattında sorun ğörüküyor
gaz beyni için elektriği nereden aldıysa usta oralarda bir ğevşeklik var veya yüksek voltaj bobini elektrik kaçağı
veya en basiti karbratör ayarsız. rolanti sorunu var
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti yabani » 05 Kas 2011, 00:32

İlk marşın uzun sürmesi hem ateşlemeden olabilir, hemde aracın elektrik tesisatında bir kaçak olup aküyü boşaltıyor olabilir. Önce elektrik sisteminde kaçak varmı baktırın (akünün artı başını söküp ampermetre bağlıyacaklar, beynin çektiğinden daha fazla akım görünürse kaçak var demektir) sonra ateşleme sistemine baktırın (buji ve sonrasında bobinler) sarj dinamosunu da kontrol ettirin, eğer arızalıysa genelde kömür değişimiyle hallolan basit arızadır.
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti eupan » 05 Kas 2011, 12:09

yeni bir bilgiye ulaştım cok önemli herkez birbiriyle paylaşsın. Arkadaslar bu araçların otomatiklerinde rolanti ayarını arac beyni devamlı guncelliyormus. Tüp takilinca tüpün rolantisi yüksek olması gerektiğinde arac ışıklarda filan stop etmeye başlıyor. Daha sonra kullandikca bu sorunun ortadan kalktığını göreceksiniz. Fakat söyle bir çelişki doğuruyor bu durum. Arac bu defa sabah benzinle çalıştığından fazla benzin veren bilgisAyar(tüpe göre hareket ettiginden) (tüp ile benzin arasında litre bazında %15 fazla olması tüpe alışan aracın yaklaşık %15 fazla benzin vermesine neden oluyor) aracın boğulmasına bujilerin benzin ile ıslanmasina dolayisiylada sabahları ve dinlenme ardından arac geç çalısmaya başlıyor. Hele birde stop etmesin diyerek LPG cinize ayar yaptirdiysaniz bu süreç cok daha kısalıyor. Uzun lafın kisasi itimadımda LPG taktirmak cok buyuk problem bunu okuyan arkadaslara şiddetle taktirmamalarini tavsiye ederim. Bu bilgilere ulaşmam bana 500 tl ve bir ay gibi bir sürece mal oldu. Buda benim araştırıp farkı ustalardan bilgi almak istemeden kaynaklandı onlarca kisinin birikimi sonucu bu. Denemek isteyen varsa serüven sizi bekliyor. Para ve zamanda olması gerekiyor. Bu arada 2aydir çalışmıyorum yoksa hayatta bunun nedenini bulamazsdim .
eupan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 04 Kas 2011, 17:05
Ad Soyad: eupan
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Rabia clasic 1.4 otom.

İleti radyocuu » 01 Arl 2011, 12:20

öncelikle tüm arkadaşlara mrb aracım skoda fabia 2001 model 1,4 elegans bende yaklaşık 6 ay önce aracıma atiker lpg taktırdım, arcım yaklaşık 10 gün sonra sabahları çalıştğırdığımda 3-4 kere motor soğukken stop ediyor, sivas da skoda servisi olmadığı için opel servisine götürdüm baktılar incelediler, aracının motorunda bir şey yok dediler, bujileri değiştirip boğaz kelebeğini temizlediler, sorun olursa lpg dendir dediler, lpg ciye gittim, ona ona attı sorunu uzun lafın kısası aracımdaki sorun çözüm bulmadı ve bu durumdan çok sıkıldım sanayide bir ustaya izah ettim durumu ısı müşürü arızası vardır dedi, onada pek güvenemediğim için konuyu araştırmaya karar verdim, anladığım kadarıyla bu sorun sadece bende değil sorununa çözüm bulan varsa lütfen yardım etsin ne yapmalıymmm teşekkürler
radyocuu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 01 Arl 2011, 12:13
Ad Soyad: erol çelik
Nereden: Sivas


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir