Bakım Aralığı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Bakım Aralığı

İleti hans35 » 11 Eyl 2007, 19:39

[quote="irfant"]İlginç bir makale  Tongue
 

Ama şöyle bir durum var, Longlife rejiminde (3 veya 4 silindirli TDI motorlarda 2 yıl ya da 30.000 km'den hangisi önce dolarsa) kullanım ile ilgili kısıtlamalar var. Eğer:

 

Çoğunlukla uzun yol yapıyor,

Az sayıda soğuk çalıştırma (yani duraklamalarınız motor soğumayacak kadar kısa sürüyorsa),

Günlük kullanım yaklaşık 35 km'den fazla ise,

Sabit hızla sürüş çoğunlukta (otoyolu kastediyorlardır bence),

Aracınız düzenli olarak kullanılıyorsa

 

Longlife rejimine uygunsunuz demekmiş.

 

Bu duruma uymuyorsanız standart bakım aralığı (1 yıl ya da 15.000 km'den hangisi önce dolarsa) aracınıza daha uygun olacakmış yazıyor metinde.

 

 
[/QUOTE]
Ya hocam çevirmişsin teşekkür ederiz de yanlış olmuş biraz çeviri sanırım 30.000 km değil orada yazan 30.000 mil O da 48.000 km eder çünkü bu site İngiltere sitesi.Valla benide yanılttın Hocam.Bende seni km dedin diye km olarak yazdım ama dikkat edersek orada 30.000 mil maximum yazıyor.Şimdi arkadaşlar ohaa diyecekler ama bana öyle geldi yanılıyormuyum?LOLHa ha ha valla dizel araçların yağı 48.000 de ya da 2 yılda(max)değişiyormuş ne olur ya 7.500 de değiştiriliyor ya valla acayip bir şey olur.Şimdi ben bir konu açsaydım Skoda Tdi lerin Yağ değişimi 48.000 de diye ne olurdu ya.LOL
 
hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti hans35 » 11 Eyl 2007, 20:21

[quote="lazianke"][quote="irfant"][quote="AV-2006"]Longlife ' a uymuyoruz.O zaman 1 yıl yada 15000km.(TDI ler için) (METİNE GÖRE) öyle mi?[/QUOTE]
 

Longlife rejime uyamıyorsan, metine göre 15.000 km ya da 1 yıl!
[/QUOTE]
hocam 10000 i kabul ettiremedik 15000 e çıktı.LOL
[/QUOTE]
Hayı Lazianke 48.000 e çıktıLOLVe ben yeni bir başlık altında açıyorum konuyu Oradan devam edelim arkadaşlar.
hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti skodacı » 11 Eyl 2007, 21:58

Burası Türkiye,arkadaşlar...bu konu hakkında özetle şunu bilmenizi isterim ki yanılıyorsunuz,yanıltılıyorsunuz....ben gayrı yorum yapmayacam,bu konu hakkında...çünkü dediğimi dedim...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti irfant » 11 Eyl 2007, 22:20

Affola Embarrassed gözümden kaçmış!
 

Ne km o be! Big%20smile
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hakanerdogan » 12 Eyl 2007, 00:36

[quote="irfant"]İlginç bir makale  Tongue
 

Ama şöyle bir durum var, Longlife rejiminde (3 veya 4 silindirli TDI motorlarda 2 yıl ya da 30.000 km'den hangisi önce dolarsa) kullanım ile ilgili kısıtlamalar var. Eğer:

 

Çoğunlukla uzun yol yapıyor,

Az sayıda soğuk çalıştırma (yani duraklamalarınız motor soğumayacak kadar kısa sürüyorsa),

Günlük kullanım yaklaşık 35 km'den fazla ise,

Sabit hızla sürüş çoğunlukta (otoyolu kastediyorlardır bence),

Aracınız düzenli olarak kullanılıyorsa

 

Longlife rejimine uygunsunuz demekmiş.

 

Bu duruma uymuyorsanız standart bakım aralığı (1 yıl ya da 15.000 km'den hangisi önce dolarsa) aracınıza daha uygun olacakmış yazıyor metinde.

 

 
[/QUOTE]
 

 

 

uygun olanı budur hocam. gözünüzden kaçmış olsa gerek bende öbür başlıkta az buçuk bişiler yazmaya ıkındım.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hans35 » 12 Eyl 2007, 00:59

Tamam Skodacı kardeş sen Türkiye falan diyorsun da nesi varmış Türkiyenin?Mazot un kalitesi mi düşük?
Çoğunlukla uzun yol yapıyor,

Az sayıda soğuk çalıştırma (yani duraklamalarınız motor soğumayacak kadar kısa sürüyorsa),

Günlük kullanım yaklaşık 35 km'den fazla ise,

Sabit hızla sürüş çoğunlukta (otoyolu kastediyorlardır bence),

Aracınız düzenli olarak kullanılıyorsa


Bu yukarıda yazılanları çoğumuz yapıyoruz zaten.E ne kalıyor geriye.Millet te Euro Dizel Kullanıyor daha ne olsun.7.500 bence baya düşük yağ değiştirmek için.Garantisi dolmuş bir Fabia Pololar gibi en azından 10.000 km de yağı değiştirmeli diye düşünüyorum.Anlatmak istediğim bu.

hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti AV-2006 » 12 Eyl 2007, 01:02

[quote="hans35"]Tamam Skodacı kardeş sen Türkiye falan diyorsun da nesi varmış Türkiyenin?Mazot un kalitesi mi düşük?

Çoğunlukla uzun yol yapıyor,

Az sayıda soğuk çalıştırma (yani duraklamalarınız motor soğumayacak kadar kısa sürüyorsa),

Günlük kullanım yaklaşık 35 km'den fazla ise,

Sabit hızla sürüş çoğunlukta (otoyolu kastediyorlardır bence),

Aracınız düzenli olarak kullanılıyorsa



Bu yukarıda yazılanları çoğumuz yapıyoruz zaten.E ne kalıyor geriye.Millet te Euro Dizel Kullanıyor daha ne olsun.7.500 bence baya düşük yağ değiştirmek için.Garantisi dolmuş bir Fabia Pololar gibi en azından 10.000 km de yağı değiştirmeli diye düşünüyorum.Anlatmak istediğim bu.

[/QUOTE]
 

Aynen. :))

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir