yine yeni direksiyon sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yine yeni direksiyon sorunu

İleti oktay74 » 04 Oca 2012, 16:26

2001 model fabiama 2009 yazında direksiyonun taş gibi olması yüzünden açı sensörü takıldı hasanpaşadaki pamukçu otoda..Yaklaşık olarak 8 ay sorunsuz kullandım ama yine önceleri ara ara sertlik yapıyordu şimdi artık tamamen taş gibi oldu yine eskisi gibi..Ya ben şunu anlamıyorum sensör önce işe yarıyor sonra sorun yine aynı şekilde ortaya çıkıyor..Ne yapacam artık kafayı yiyecek durumdayım. Aracın sorununu nasıl anlayacağız.Ben istiyorumki bu işin ustası anadolu yakasında önce sigortalara sonra direksiyon yağına keçelerine hidroliğine adam gibi bakacak birisi önerilsin. Bu servisler ne işe yararlar ben anlamıyorum. İnşallah pompadan dğildir arızası..Yardım edecek bu işin ustası lazım arkadaşlar hemde acilen yoksa aracımı satacam....
 
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti Bluedays » 04 Oca 2012, 16:32

oktay74 yazdı:2001 model fabiama 2009 yazında direksiyonun taş gibi olması yüzünden açı sensörü takıldı hasanpaşadaki pamukçu otoda..Yaklaşık olarak 8 ay sorunsuz kullandım ama yine önceleri ara ara sertlik yapıyordu şimdi artık tamamen taş gibi oldu yine eskisi gibi..Ya ben şunu anlamıyorum sensör önce işe yarıyor sonra sorun yine aynı şekilde ortaya çıkıyor..Ne yapacam artık kafayı yiyecek durumdayım. Aracın sorununu nasıl anlayacağız.Ben istiyorumki bu işin ustası anadolu yakasında önce sigortalara sonra direksiyon yağına keçelerine hidroliğine adam gibi bakacak birisi önerilsin. Bu servisler ne işe yararlar ben anlamıyorum. İnşallah pompadan dğildir arızası..Yardım edecek bu işin ustası lazım arkadaşlar hemde acilen yoksa aracımı satacam....


+10000
Kesinlikle böyle yapmalısın.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti oktay74 » 04 Oca 2012, 16:43

başka yol yok diyosun....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti Bluedays » 04 Oca 2012, 17:04

oktay74 yazdı:başka yol yok diyosun....


Maalesef yok, ben aracıma uzun yıllar bineceğim diyorsan minumum 1500 TL'yi gözden çıkarıp, yeni direksiyon pompası taktıracaksın. Onun dışında yapılabilecek birşey maalesef yok.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti phenomx3 » 04 Oca 2012, 20:56

Öncelikle geçmiş olsun. Direksiyon pompaları tamir olabiliyor bizzat şahit olmuştum. 2000 model accent i olan arkadaşımın sizin gibi direksiyon kütük gibi olmuştu ve Niğdede pompayı bulamadığı için Kayseriye gitmeyi düşünürken bi tanıdığının çıkmacı dükkanına gittik belki çıkma buluruz diye aynısını bulamadık ama çıkmacı; bak bi usta tanıyorum senin pompayı söksün al burdan bi pompa, şu çok benziyor iç aksmı aynı çoğunun bunuda söksün, arızalı parçasını bununkiyle değiştirip yapar dedi biz birbirimize baktık güldük ama gerçekten dediği oldu ve pompayı tamir ettiler. 80tl + 10tl hidrolik yağı tutmuştu arkadaş tabii mutluluktan uçmuştu. Ama böyle kaç kişiye denk gelir sizinki olurmu, ustası bulunurmu, çıkması bulunurmu yada tamir takımı varmı vs.vs. Aynı şekilde benim de distirübütör arızalandı tamir edilmez dediler orjinal bulunmaz dediler gittim yan sanayi aldım arızalı çıktı değiştik o da avans tutmadı bi türlü ve karbüratörcü ustam ben senin distirübütörü tamir ederim ötekini geri ver dedi ve elindeki eski çıkmalardan birini söküp benimkinin arızalı parçasını değiştirdi. gaz ayarı+avans ayarı dahil 30tl'ye sorunum çözüldü.

Diyeceğim o ki ustasına denk gelirseniz arızanın tamiri imkansız değilse sizde çok az masrafla bu işi halledersiniz iyi araştırın derim.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti oktay74 » 05 Oca 2012, 07:48

valla arkadaşım işimiz ALLAHA kalmış....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti cineration » 11 Oca 2012, 15:57

elektro servo direksiyon pompası tamir eden pek kimse bulamazasın
Eğer tamirden kastın söküp temizleyip keçelerini değiştirerek toplamaksa bunu yapan yerler var
ama sorunu gidermiş olmuyorlar
çünki arabanın en çok elektrik tüketen ünitesi direksiyon poompası
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

İleti oktay74 » 31 Oca 2012, 13:59

arkadaşlar sanırım benim sorunum trw direksiyon pompası artık eminim. Arabanin direksiyonu taş kullanmıyorum artık. Şimdi soracağım şu trw miş benim aracın pompası anadolu yakasında uygun yollu yaptıracağım bi yer biliyormusunuz..1.5 - 2 den kapı açıyorlar ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. Ne bileyim çıkması falan olur yada yüce oto nasıl taksitle falan yapıyorlar mı..Ayrıca bi usta ya gösterdim direksiyon kutusu yağ kaçırıyor dedi bu çok önemli bi şey mi..1000 tl civarı bu 2 sorundan bu işten sıyrılsam kredi karta taksitle göbek atacam nerdeyse
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti scania_seat_skoda » 31 Oca 2012, 17:01

gebzede vw servisi arkadaşım var,direksiyon kutusudur,pompasıdır vs söküyor kartalda bunların ustası varmış(sadece direksiyon işi yapan) orada yaptırıyor.adres veya tel alırsam iletirim.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti oktay74 » 31 Oca 2012, 17:03

valla arkadaşım güvenilir ise eyvallah. Arabamı satmak istemiyorum 2001 model 48 binde daha çok temiz....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti abrek » 31 Oca 2012, 21:23

mrh hocam aynı araçtan bendede varrrr elimde sıfır trw ponpa varrrr eğer ponpa alacaksan inşş tamir ettirirsinde sana yardımcı olurum düşünürsen bence bi ponpa için araç satılmazzzz alacağın araba da ne çıkacak allah kerim iyi akşamlar
Kullanıcı avatarı
abrek
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 329
Kayıt: 15 Ağu 2010, 20:26
Ad Soyad: EMİN KAYA
Nereden: Düzce
Arabanız: FABİA TDI CLASIC

İleti termineytir » 01 Şub 2012, 09:57

Pamukçu oto'da Aziz usta senin işini çözerdi aslında yaa. İşinin ehlidir kendisi. İyi tanırım. Ama direksiyon pompasına benim bildiğim en iyi Bostancı sanayisinde Sadece direksiyona bakan bir yer var. Senin sorununu çözeceklerini sanıyorum. Hidrolik direksiyon tamirini yapıyorlar. Bostancı sanayide kime sorsan söylerler zaten... Hiç bulamazsan Gençler Wolkswagen serviste benim bilader çalışıyor (İsmail) o sana tarif eder...
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti oktay74 » 02 Şub 2012, 11:14

[url=member/termineytir/]termineytir[/url] eyvallah..Ben aracımı pamukçudan aldım zaten ama aziz ustayı tanımam mesut var orada ama oraya gitmeyi düşünmüyorum. Çünkü sensörü takan onlar 300 tl gibi bi para vermiştim 8 ay çalıştı sonra yine eskisi gibi oldu. Sen bostancıdaki yeri tam söyleyebilsen ne iyi olurdu. Orası ww servisimi yoksa skoda mı sadece....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti termineytir » 02 Şub 2012, 11:34

Oktay74 Bostancıdaki söylediğim yeri net anlayamadın sanırım.

Bostancı sanayide HİDROLİK DİREKSİYON İLE İLGİLİ her türlü tamiri yapan yer var. Bu kişiler sadece direksiyona bakıyorlar. Tek sorun şudur ki oraya gittiğinde arızayı söylüyorsun. Sana ne olduğunu söyleyip bir yerde söktür getir diyorlar. Yani iki ayrı yerde iş yaptırmış oluyorsun.

Gençler wolksvagen serviste benim bilader çalışıyor onu bulursan sana direksiyon tamir yerini tarif eder.
Eklentiler
Bostancı Sanayi.JPG
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti oktay74 » 02 Şub 2012, 12:25

anladım arkadaşım çok sağolasın ismailli bi bulayım ben inşallah uygun yollu tamir ettirirz...
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir