Yağ Katkısı yeniden

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yağ Katkısı yeniden

İleti DEEPMURAT » 31 Oca 2012, 14:20

Herkese merhaba,Bu ve buna benzer onlarca konu açılmış olabilir, ancak bu ürün gerçekten farklı sanırım, doğrudan "para tuzağı" demeden fikirlerinizi söyler misiniz? Bu ürünü kullananınız oldumu?

http://www.hepsiburada.com/Liste/dynamic-kote-100-motor-koruyucu-ses-kesici-ve-yakit-dusurucu-usa-/productDetails.aspx?productId=otctn51502&categoryId=26005
 


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti hakan48 » 31 Oca 2012, 16:10

Bu ürünü Turbolu Araçlarda Kullanmanızı Tavsiye Etmiyorum. Turbosuz ve Motoru Eski Araclarda Kullanılabilir.
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti DEEPMURAT » 31 Oca 2012, 16:16

hakan48 yazdı:Bu ürünü Turbolu Araçlarda Kullanmanızı Tavsiye Etmiyorum. Turbosuz ve Motoru Eski Araclarda Kullanılabilir.

Cevabın için teşekkür ederim, neden turbolu araçlarda kullanılmamalı?Yorumlarda 2010 dizel ford focusta kullandığını yazmış birisi


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti AhmetH » 31 Oca 2012, 16:18

herşeyin başı neden bir yağ katkısı kullanmayı düşünüyorsunuz?

diye sormak isterim ancak konu başında istediğiniz nitelikte bir mesaj oluşturmayacağı için çekingenim açıkçası
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti DEEPMURAT » 31 Oca 2012, 16:21

AhmetH yazdı:herşeyin başı neden bir yağ katkısı kullanmayı düşünüyorsunuz?

diye sormak isterim ancak konu başında istediğiniz nitelikte bir mesaj oluşturmayacağı için çekingenim açıkçası



ürün motor sesini azaltıyormuş, bunun için kullanmak istiyorum


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti Cihan_06 » 31 Oca 2012, 16:32

Sessiz istiyorsan Benzinliye bineceen... :D
Cihan_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 113
Kayıt: 01 Arl 2009, 19:08
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia classic 2007

İleti DEEPMURAT » 31 Oca 2012, 16:36

Cihan_06 yazdı:Sessiz istiyorsan Benzinliye bineceen... :D


benzinliye binersem bu sefer benden çok ses çıkar


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti scania_seat_skoda » 31 Oca 2012, 16:37

BOR dan üretilen yağ ve yakıt katkıları gercekten işe yaramakta,yani paranızı çöpe atmamaktasınız.ben ağır vasıta servisiyim malum piyasada orjinal mazot kullanan yok,trafo yağı,hidrolik sistem yağı vs bu tarz yağları tinerin hammaddesi olan solventle incelterek el altından mazot diye 2-3 tl arasında satılıyor.bu yakııtın solvetten dolayı yağlama özelliği kalmayıp pompa ve enjektör sisteminde büyük hasarlar acar,aynı zamandada bu yakıttaki kükürt kat sayısı çok çok fazla olduğundan motor yağının ve motorun ömrünü yarı yarıya azaltır.biz bu arızaları minimuma indirmenin yolunu BOR katkılarında bulduk.BOR oluşturduğu yağ film tabakasıyla sürtünme kat sayısını azaltarak sadece arızaları minimuma indirmekle kalmıyor,harareti,buharı,yakıtın azalmasını,yağ sarfiyatını,çekiş artışını ciddi bişekilde etkiliyor,usta gözünden ziyade her yağ değişiminde ve her depoyu fuulleyişimde nano bor kullanan bi sürücü olarak,bor katkısına verdiğim paraya acımıyorum.yanlız piyasada sahtesi çok,içinden kullanım kılavuzu cıkanları orjinal.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti scania_seat_skoda » 31 Oca 2012, 16:49

hakan48 yazdı:Bu ürünü Turbolu Araçlarda Kullanmanızı Tavsiye Etmiyorum. Turbosuz ve Motoru Eski Araclarda Kullanılabilir.

viskozitesi çok kalın eski model yağ katkılarını kesinlikle kullanmayınız,motor yağı ,motoru yağlarkende yıkar temizler ,eski tip katkılar zamanla oluşan metal parçaçıklarını tutar,yağ filitresine gitmesini engeller,bu parçacıklar motor yataklarına ve turboya ciddi hasar verir.yeni nesil bor katkıları ise tam tersi sürtünmeyi azalttığı için aşınma,ısı oluşmaz.özellikle turbonun ömrü acısından bor kullanılmasını tavsiye ederim.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti DEEPMURAT » 31 Oca 2012, 17:21

scania_seat_skoda yazdı:BOR dan üretilen yağ ve yakıt katkıları gercekten işe yaramakta,yani paranızı çöpe atmamaktasınız.ben ağır vasıta servisiyim malum piyasada orjinal mazot kullanan yok,trafo yağı,hidrolik sistem yağı vs bu tarz yağları tinerin hammaddesi olan solventle incelterek el altından mazot diye 2-3 tl arasında satılıyor.bu yakııtın solvetten dolayı yağlama özelliği kalmayıp pompa ve enjektör sisteminde büyük hasarlar acar,aynı zamandada bu yakıttaki kükürt kat sayısı çok çok fazla olduğundan motor yağının ve motorun ömrünü yarı yarıya azaltır.biz bu arızaları minimuma indirmenin yolunu BOR katkılarında bulduk.BOR oluşturduğu yağ film tabakasıyla sürtünme kat sayısını azaltarak sadece arızaları minimuma indirmekle kalmıyor,harareti,buharı,yakıtın azalmasını,yağ sarfiyatını,çekiş artışını ciddi bişekilde etkiliyor,usta gözünden ziyade her yağ değişiminde ve her depoyu fuulleyişimde nano bor kullanan bi sürücü olarak,bor katkısına verdiğim paraya acımıyorum.yanlız piyasada sahtesi çok,içinden kullanım kılavuzu cıkanları orjinal.

bor, teflon vs bazlıların uzun dönemde motor için zararlı olduğu söyleniyor, bu ürün de sözkonusu kimyasallar yokmuş

" Dynamic Kote 100'ün içinde kesinlikle: Silikon,Kauçuk,Teflon, Grafit, Molibden Di Sulfit, Yüksek Moleküllü Ağır Polimerler gibi ve Elmas,Bor,Çinko, Kurşun, gibi uzun vadede motora zarar verme ihtimali yüksek olan madenleri içermez."


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti scania_seat_skoda » 31 Oca 2012, 17:48

nano bor katkısının,motora zararı kesinlikle yoktur,100 bin den 100 bine sübap ayarı için motorları acarız,bor kullanan müşterilerimizin mekanik parçaları çil çil sanki yeni takılmış gibi,her 25 bin km dede yağ değiştiğimizde (orjinal mazot kullananda) görüyoruzki motorun yağı kararmamış daha. bu dediğim araçlarda 1 milyon km yi doldurmuş araçlar.nadir olarak 2 milyon km yi doldurmuş devamlı bor katkısı kullanan müşterilerimizde var.tecrübeme ve gözümün gördüğüme inanıyorum ben. acaba bu ürün içersinde ne var o yazılımı acaba?
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti murat11h1 » 31 Oca 2012, 22:49

Bu forumda bu tip ürünlere yaptığım yorumlar sayısız. Açıkçası dilimde tüğ bitti ama yinede söyleyim. Gençler, bu gibi ürünlere az mı paralar döktüm sonuç maalesef hüsran. Sesi noktasında belki bir kaç desibel faydası olmuştur ancak yağ yakma önler felan yazıyor bak buna :lol: aynen böyle gülerim .Yağ sanki karter delik gibi eksiltiyordu Benim araca yaramadı. Kendi tecrübemi söyleyim. İki hafta sonra Arkadaşlar neden uyarmadınız motoru kucağıma verdiler dersen o zamanda yüz ifadem şöyle olur.
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti DEEPMURAT » 01 Şub 2012, 10:38

GOKHAN GOKTURK (33), AHLAT/Bitlis/Türkiye
2011 skoda marka araba aldım sıfır olmasına ragmen kullandım motor dan gelen sesler kesıldı ve samımı soyluyorumm sankı motor calısmıyor gıbı ve performansda etkıde

Bitlisten Gökhan Göktürk yukarıdaki yorumda bulunmuş.Bu kişi bu forumda ise lütfen bir cevap yazsın...


FABIA 1.4 TDI AMBIENTE
2007 - 80 HP - BLACK

Kullanıcı avatarı
DEEPMURAT
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 30 Tem 2009, 13:09
Nereden: Ankara
Arabanız: FABIA 1.4 TDI Ambiente

İleti scania_seat_skoda » 01 Şub 2012, 19:50

nano bor motor yağ katkıları motor tamirine düşmüş motorlarda tabiki hayal ettiğiniz verimi veremez.kendi 1.9 octaviamda devamlı kullanıyorum.aracım 5w-30 yağı 5 bin km'de bor kullanmadan önce 400 - 500 gr eksiltiyordu,bor kullanmaya başladım ve 2 yağ bakımı yaptıktan sonra artık araçım yağ bakımından yağ bakımına eksilttiği yağ 200 gramı bulmuyor. araçın km si 194 binde motora daha anahtar vurulmamıştır.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti hakan48 » 01 Şub 2012, 19:56

scania_seat_skoda yazdı:nano bor motor yağ katkıları motor tamirine düşmüş motorlarda tabiki hayal ettiğiniz verimi veremez.kendi 1.9 octaviamda devamlı kullanıyorum.aracım 5w-30 yağı 5 bin km'de bor kullanmadan önce 400 - 500 gr eksiltiyordu,bor kullanmaya başladım ve 2 yağ bakımı yaptıktan sonra artık araçım yağ bakımından yağ bakımına eksilttiği yağ 200 gramı bulmuyor. araçın km si 194 binde motora daha anahtar vurulmamıştır.



Bahse Konu Olan Yağ Katkısı Bor Değil Ufuk Bey Sanırım Yanlış Anladınız. :)
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti scania_seat_skoda » 01 Şub 2012, 20:11

scania_seat_skoda yazdı:
hakan48 yazdı:Bu ürünü Turbolu Araçlarda Kullanmanızı Tavsiye Etmiyorum. Turbosuz ve Motoru Eski Araclarda Kullanılabilir.

viskozitesi çok kalın eski model yağ katkılarını kesinlikle kullanmayınız,motor yağı ,motoru yağlarkende yıkar temizler ,eski tip katkılar zamanla oluşan metal parçaçıklarını tutar,yağ filitresine gitmesini engeller,bu parçacıklar motor yataklarına ve turboya ciddi hasar verir.yeni nesil bor katkıları ise tam tersi sürtünmeyi azalttığı için aşınma,ısı oluşmaz.özellikle turbonun ömrü acısından bor kullanılmasını tavsiye ederim.


piyasada zaten kalın viskoziteye sahip kaydırıcı diye telafüz edilen katkılar kalmadı sanırım.bir kutunun motora boşalması için 30 dk beklerdik eskiden.onu koymamızın sebebide vatandaşı aracın motor tamirine düştüğüne ikna edebilmekti.bunu yapmadan motoru söküyorsun,yaa katkı koysak yaza kadar idare etmezmiydi gibi sorulara maruz kalmamaktı.her usta eski tip katkıların işe yaramıycanı bilir zaten.ama bor çok farkı bi katkı ve işe yarıyor.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti hakan48 » 01 Şub 2012, 20:37

scania_seat_skoda yazdı:
scania_seat_skoda yazdı:
hakan48 yazdı:Bu ürünü Turbolu Araçlarda Kullanmanızı Tavsiye Etmiyorum. Turbosuz ve Motoru Eski Araclarda Kullanılabilir.

viskozitesi çok kalın eski model yağ katkılarını kesinlikle kullanmayınız,motor yağı ,motoru yağlarkende yıkar temizler ,eski tip katkılar zamanla oluşan metal parçaçıklarını tutar,yağ filitresine gitmesini engeller,bu parçacıklar motor yataklarına ve turboya ciddi hasar verir.yeni nesil bor katkıları ise tam tersi sürtünmeyi azalttığı için aşınma,ısı oluşmaz.özellikle turbonun ömrü acısından bor kullanılmasını tavsiye ederim.


piyasada zaten kalın viskoziteye sahip kaydırıcı diye telafüz edilen katkılar kalmadı sanırım.bir kutunun motora boşalması için 30 dk beklerdik eskiden.onu koymamızın sebebide vatandaşı aracın motor tamirine düştüğüne ikna edebilmekti.bunu yapmadan motoru söküyorsun,yaa katkı koysak yaza kadar idare etmezmiydi gibi sorulara maruz kalmamaktı.her usta eski tip katkıların işe yaramıycanı bilir zaten.ama bor çok farkı bi katkı ve işe yarıyor.



Eskiden Katkıların Amacı Özellikle Motoru Bitik Araclarda Daha Kalın Yağ Filmi Oluşturarak Yağ Eksiltmesini Önlemekti, :) Rom Koyardık Dediğin Gibi Yarım Saat Akmasını Beklerdik, Şimdi İşler Değişti Artık :D Teknoloji O Kadar Geliştiki Bin Bir Türlü Katkı Çıktı , Ürünlerde Kaliteden Çok Pazarlama Politikasına Önem Verilmeye Başlandı, İnsanlar Yakıt tasarrufu Sağlayacağım Ayağına Kilometrelerce Kullanacağı Yakıt Parasını Katkılara Harcamaya Başladı, Gelişen ve Sürekli Değişen Dünyada Belkide Fantazi Olsun Diye Hep Arayış İçinde Olduk , Böyle Talep Çok Oluncada ve Psikolojik Olarak Etki Yaptığından Dolayıda Herkes Katkı Üretmeye Pazarlamaya Başladı, Borun Ve Katkıların Bir Sürü Taklidi Çıktı, Sanal Dünya Türkiye ye Yaramadı Aslında ,Belkide Eğitim Olarak Hazır Değildi Türkiye , Aynen 1990 Lı Yıllardan Sonra Altyapı Olarak Hazır Olmayan Sanayiye , Elektronik
Araçların Girmesiyle Afallayan Sanayi Esnafının , Kendini Geliştiremeyip Yıllarca Yerinde Sayması Gibi Bişey,Geliştirenler Geliştirdi , Geliştiremeyenler Yerinde Saydı, Bugün Yetkili Servisler Dahil Olmak üzere Sanayinin % 50 den Fazlası Elektronik Araçlar Konusunda Eğitimsiz. Sensör Görevlerini Bilmeyen , Çalışma Prensibini Bilmeyen Hatta Katalog vs Olmasa Motorun Temel Kurallarını Dahi Bilmeyen Bir Sürü İnsan Var, Ne Zaman Düzelir Bilinmez, Çünkü Hala Meslek Okullarında Bile Karbüratörlü Araçların Okutulduğu Varsayılırsa İşimiz Zor.
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti scania_seat_skoda » 01 Şub 2012, 21:10

ewet katılıyorum.acaba termostadın motor yağını eksiltmesine sebep olduğunu türkiyede kaç usta biliyor.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir