Fabia'ma Tüp Taktırdım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia'ma Tüp Taktırdım

İleti barangnysel » 02 Oca 2013, 10:44

Arkadaşlar 2008 model 1.2 75 hp olan aracım kmde 60 kuruş yakıyordu. Çözümü tüpte buldum. Şuanda 30 kuruş civarında yakıyor fakat yine fazla. Neden Fabia'lar bu kadar fazla yakıyor?
 
barangnysel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 07 Kas 2012, 12:49
Ad Soyad: Baran Yüksel Güneysel
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Fabia 1.2 Classic 2008

İleti MadloveR » 02 Oca 2013, 11:35

Benzinda fazla yakıyorsa mutlaka tüpte de fazla yakar zaten. Fakat fazla yakmasının bir değil bir çok sebebi olabilir. Kullanılan yağın markası ve kalınlığı bile yakıtı etkiliyor. Ayrıca fazla yakıtın fabialara has bir kronik sorun olduğunu sanmıyorum. Forumda şehiriçi 20 Kr yakan arkadaşlar var. Mutlaka aracınızda gözden kaçan bir sorun vardır diye düşünüyorum.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti onurson » 02 Oca 2013, 13:56

filtre, buji , yağ hepsini bir kontrol et derim. 20 kr civarı yakar tüpte.
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti eengineer » 02 Oca 2013, 13:57

1.2 fabia 60 kuruş yakar mı ki
eengineer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 41
Kayıt: 04 Tem 2012, 07:24
Ad Soyad: ömer aslanbaş
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Fabia TDI

İleti bozdagbulent » 02 Oca 2013, 16:07

ilk kez fabia fazla yakıyo diyeni gördüm millet az yakıyo diye bilir bu arabayı.. bende de var benzinle 30 civarı tüple 20 civarı yakıyo..
bozdagbulent
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 01 Kas 2011, 13:48
Ad Soyad: Bülent Bozdağ
Nereden: Eskişehir
Arabanız: fabia elegance

İleti hetepe » 02 Oca 2013, 16:56

60 kuruş mu? :? benzinde 30 kuruş bile yakmıyor benim fabia.... :)
lpg taktırmadan önce araçta sorun var mı araştırın önce... :idea:
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti byaslan » 02 Oca 2013, 22:00

kardeşim galiba 1.2 yi çok agresif kullanıyorsun benimki benzinde 285 tüpte 225 kuruş yakıyor bu son akaryakıt fiyatları ile ..bilginize
byaslan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 48
Kayıt: 04 Mar 2011, 22:20
Ad Soyad: ÖMER OBUŞ
Nereden: Kayseri
Arabanız: 2012 a/t civic

İleti erciyes » 02 Oca 2013, 22:27

baran bey İstanbul da 20 krş yakmasını bekleme buradaki tarfikte mumkunmu az yakması 10 dk lık yolu bir satten fazla zamanda alıyoruz. Ama 25 kruş yakması lazım derim 1,2 motorun . Bende 1,4 var 30 kruş yakıyorum havaların etkisi var birazda
erciyes
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 164
Kayıt: 08 Ekm 2012, 22:12
Ad Soyad: kazım özdemir
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: fabıa

İleti forman37 » 02 Oca 2013, 22:30

benım favorıt gazda suan 50 kurus yakıyo :D neden dıyeceksınız 205 40 17 jant var aracta gayet normal :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti erginbkr » 03 Oca 2013, 08:04

fabrika verilerinin üzerine yaklaşık yüzde 10 ilave ederseniz ortalama yakmanız gereken yakıt ortaya çıkacaktır...kişisel kullanım yakıt miktarını çok etkiler...forumda 30 kuruş civarı benzin tüketimim oluyor diyen arkadaşlar bunu ya uzun yolda ya da bu özelliklere sahip şehir içi yollarda gerçekleştirmiştir...aynı şartlarda lpg tertibatlı araçlar 16-17 kuruş civarı tüketim gerçekleştirirler...
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti recepb » 03 Oca 2013, 09:16

Engin arkadaşıma katılıyorum.Zaten şehir içi fabrika yakıt tüketimi verisinden hesap edersek 7,7-LT.*4,65/100=0,358-TL yakıyor olmalı.Ben de km de 40kr yakmaktayım.Yazın 50 kuruşa kadar çıkmıştı.

Tabii ki şunu da söyleyeyim aman az yaksın diye de ayağımı gazdan çekmiyorum artık.
recepb
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 03 May 2011, 16:31
Ad Soyad: RECEP BİNİCİ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda fabia 1.2 classic plus


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir