Döşemede Sigara Yanığı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Döşemede Sigara Yanığı

İleti kispest » 04 Oca 2013, 18:13

Bugün ufak bir işim için babamı arabada bıraktım. Araçta sigara içilmesine müsaade etmediğimi bildiği halde sağolsun kendisi ufak bir kaçamak yapmış. Kaçamak yaparken de sigaranın yanan külünü kucağına düşürmüş. Düşürdüğünü de fark etmemiş olacak ki koltuk döşemesinde sağlam bir sigara yanığı bırakmış.

Yanığın çaresi, geri dönüşü yok farkındayım. Sanırım yapılacak tek şey döşemeyi yenilemek olacaktır. Acaba aynı döşeme kumaşından bulabilir miyim? Standart mıdır yani bunlar? Ve bir koltuk döşemesinin fiyatı tahmini olarak nedir?
 
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti AhmetH » 04 Oca 2013, 19:06

yaptırmazsınız muhtemelen olayın sıcaklığı ile insan yaptırırım diyor ama ...
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti kispest » 04 Oca 2013, 19:18

AhmetH yazdı:yaptırmazsınız muhtemelen olayın sıcaklığı ile insan yaptırırım diyor ama ...


Valla Ahmet Hocam, yarın bir gün aracı satmaya kalksam, "Arabada sigara içilmemiştir" desem, alacak kişiye nasıl inandıracağım? "Madem sigara içilmedi, buradaki yanık ne? Oturan götünden ateş çıkarmadı herhalde" demez mi? :D

Şaka yapıyorum tabii. Arabayı ticaret için değil, Allah nasip ederse uzun seneler binmek için aldım. Dediğiniz gibi hiç ellemeyeceğim bile belki ama gözüm takılıp duruyor oraya. Çok da problem değil tabii. Hani olur da değiştirmeye niyetlenirsem bu işin günahı nedir onu merak ettim biraz da.
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti AhmetH » 04 Oca 2013, 19:32

döşeme işleri malzmeye işçilğie göre değişiyor. ben bir ara deri kaplatmaya niyetlenmiştim 600 den 1500 liraya kadar fiyat çekenler oldu.

kumaş çok daha ucuza çıkyor, aynı kumaş şüphesiz zor bulunur :oops:

Dr.vynil gibi firmalar yama yapıyordu ama astar yüz meselesidir bu malum..

güzel bir kılıf alırsınız olur biter en fazla :)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti stopdan » 04 Oca 2013, 20:02

ankarada çok güzel bir döşemecimiz var yıllardır tanıdığımız isterseniz görüşmenizi sağlarım orjınal döşemenın uzerıne dikiyor ama ayırt edemessınız kendı 3 arabamızada yaptırdık yani
stopdan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 120
Kayıt: 17 Arl 2011, 17:19
Ad Soyad: Serkan TOPDAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia A5 ambiante

İleti forman37 » 04 Oca 2013, 21:09

doseme yanıgını tamır edenler var kardesım kımyasal bı toz kullanıp aynı desenı verıyolar .yanık olup olmadıgı anlasılmıyo bıle acaba neresı yanmıstı dıye arar durursun o derece :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti kispest » 04 Oca 2013, 21:20

AhmetH yazdı:döşeme işleri malzmeye işçilğie göre değişiyor. ben bir ara deri kaplatmaya niyetlenmiştim 600 den 1500 liraya kadar fiyat çekenler oldu.

kumaş çok daha ucuza çıkyor, aynı kumaş şüphesiz zor bulunur :oops:

Dr.vynil gibi firmalar yama yapıyordu ama astar yüz meselesidir bu malum..

güzel bir kılıf alırsınız olur biter en fazla :)



Ahmet hocam, dediğiniz gibi ilk günün sinir bozukluğu da olabilir. Bir süre sonra muhtemeldir ki gözüm pek ilişmeyecek. Çok sıkıntı olursa en ucuz yoldan işi halletmek icap eder. Ben aracın hayati fonksiyonlarında sıkıntı olmadığı müddetçe pek sorun yapan biri değilim ama bu da tamamen boşvermişlik şeklinde olmamalı tabii. :)
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti kispest » 04 Oca 2013, 21:21

stopdan yazdı:ankarada çok güzel bir döşemecimiz var yıllardır tanıdığımız isterseniz görüşmenizi sağlarım orjınal döşemenın uzerıne dikiyor ama ayırt edemessınız kendı 3 arabamızada yaptırdık yani



Başım üstüne kardeşim. En azından fiyat almış oluruz. Varsa alayım telefonu.
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti kispest » 04 Oca 2013, 21:23

forman37 yazdı:doseme yanıgını tamır edenler var kardesım kımyasal bı toz kullanıp aynı desenı verıyolar .yanık olup olmadıgı anlasılmıyo bıle acaba neresı yanmıstı dıye arar durursun o derece :)



Valla bu en güzeli olur aslında Mustafa kardeşim. Yeni döşemeyle, kılıfla, orijinaliteyle oynamadan, en kısa yoldan. Nerede yapıyorlar bunu, Sonax tarzı yerlerde mi?
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti forman37 » 04 Oca 2013, 21:29

sonax olabılır zıebart olabılır bı arastırın eger onlar yapmıyosa pıyasadakı dosemecılerı gezın bırı yapmıyosa yapan bırıne elbet yonlerdırıcekler sızı zaten . dosemeye zarar vermeden tamır edıyolar anlasılmıyo en guze yanı o
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti stopdan » 04 Oca 2013, 22:37

kispest yazdı:
stopdan yazdı:ankarada çok güzel bir döşemecimiz var yıllardır tanıdığımız isterseniz görüşmenizi sağlarım orjınal döşemenın uzerıne dikiyor ama ayırt edemessınız kendı 3 arabamızada yaptırdık yani



Başım üstüne kardeşim. En azından fiyat almış oluruz. Varsa alayım telefonu.
,


adresini arayıp öğrenirsin abi murat : 0533 647 49 93
gerçekten işçilik çok güzel eğer orjinalin üstüne yaptı bizim skodayada kılıfla falan alakası yok bildiğin orjinal
stopdan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 120
Kayıt: 17 Arl 2011, 17:19
Ad Soyad: Serkan TOPDAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia A5 ambiante

İleti maximous » 04 Oca 2013, 22:49

Bende ablamların araç için Sanver ustaya yaptırmıştım 50 TL ye. Üstelik kendisi işyerime gelip otoparkta yaptı bizzat. Çok da memnun kaldım. Bitince belli bile olmuyordu
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti maximous » 04 Oca 2013, 22:50

Uygulama videosu ektedir.

http://www.sanverusta.net/
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti erciyes » 04 Oca 2013, 23:35

maximous yazdı:Uygulama videosu ektedir.

http://www.sanverusta.net/



uygulama çok güzel ama, kulanıma baglı ilerki zamanlarda sorun çıkarmıyormu? acaba,
(deligin buyumesi, uygulanan maddenin yerinden çıkması vs vs gibi)
erciyes
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 164
Kayıt: 08 Ekm 2012, 22:12
Ad Soyad: kazım özdemir
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: fabıa

İleti lestat » 05 Oca 2013, 13:53

yanık döşemenin neresinde o da önemli
eğer ki iki kumaşın birleştiği dikiş yerindeyse sorun değil onu ehli bir döşemeci kumaşı biraz içeri alarak hallediyor.
arabayı ilk aldığımda arka koltukta vardı öyle bir sorun o şekilde çözüldü.
arabanın içi krem zaten en ufak bir pislik belli oluyor bir de sigara yanığını siz düşünün artık.
zaten ailedeki herkese tembih ettim arabada sigara içen olursa o sigarayı alır fitil atar gibi atarım size. bundan sonraki nikotin ihtiyaçlarınızı öyle karşılarsınız artık
Bu konuda katı bir kural izlemeyince olmuyor. istinasız hiç kimse içmicek. sonra yok ben büyüğüm yaparım. yok o içti ben niye içmiyorum. moku çıkıyor sizin anlıcanız
Bence önce işinin ehli bir döşemeciye gösterin derim. Belki bir yolu vardır.
Kullanıcı avatarı
lestat
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 379
Kayıt: 28 May 2012, 15:00
Ad Soyad: Hakan ÖZLER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia Elegance


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir