Fabia 2008 almayı düşünüyorum

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia 2008 almayı düşünüyorum

İleti ceaser » 17 Eyl 2007, 18:49

Merhaba arkadaşlar, 2008 model Fabia  (otomatik,Ambiante) almayı düşünüyorum. Önerileriniz nasıl olur, 2.el de sıkıntı çekebilirsin diye yorumlar var, ayrıca servis vs. konularında rahat bir araç mıdır? Aynı segmentteki araçlara baktığımda Skoda'nın özellikleri çok iyi görünüyor ve iç dizaynı oldukça kaliteli izlenimi veriyor. Ayrıca şehiriçi kolay olsun diye otomatik vites düşünüyorum, aracın hızlanmasında çok problem yaşayanız oldu mu otomatikte.(manuele göre daha az seri olacağını tahmin ediyorum tabiki)
 

Bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.

 

Teşekkürler.
 
ceaser
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Eyl 2007, 18:40

İleti irfant » 17 Eyl 2007, 21:12

Otomatik ise 1.6'dır, performans sorunu kesinlikle yaşamazsın. 1-2 marka dışında 2. el değeri iyi olan ahım-şahım pek marka yok. Temiz ve iyi bakılmış her araç değerinde gider.
 

1.6 Fabia'yı kullandım, gerçi manueldi ama 105 beygir motor o kasayı uçurur.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti SKODA ATEŞİ » 18 Eyl 2007, 15:55

İRFANT a katılıyorun alırsan pişman olmazsınThumbs%20Up    EEEEEEE...... nede olsa skoda başka bişiiye benzemezLOL
SKODA ATEŞİ
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Eyl 2007, 15:09

İleti AV-2006 » 18 Eyl 2007, 19:13

2.eli düşünerek araç alma devri biteli çok oldu.Hoşuna gittiyse alıp geç..

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti irfant » 18 Eyl 2007, 19:34

İlla otomatik olsun demiyorsan 80 bg TDI da iyi bir motor seçeneği...

irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti mygokhan » 18 Eyl 2007, 21:40

2. el bakıpta sakın araç almaya kalkma..artık o durum pek geçerli değil.irfan abinin dediği gibi temiz bir aracı hemen elden çıkarabilirsin istediğin an..

fabia gerçekten çok güzel bir araç..her zaman farklı olmak isteyenlerin 1 numaralı tercihidir fabia..

otomatik bir araç düşünüyorsan TDI almanı öneririm bende...hemde yakıttan tasarruf edersin..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti umt_d » 06 Şub 2008, 04:15

Bu tarz şeylerde başkasına sorarsan birtürlü karar veremezsin gönlünden ne geçiyorsa o olsun....Zten konudan aylar geçmiş ama söyleyeyim dedim =)

umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti BlueVRS » 06 Şub 2008, 12:59

arkadaşlar servis sıkıntısı olayına katılmıyorum ben bir çoğumuz yüce den şikayetçiyiz ama istanbulda onlarca vw özel servisi açıldı talebe yetişmek için hepside cayır cayır iş yapıyorlar neden vw servisleri de yerine göre sıkıntılı demekki..
 

arkadaşım soruyu sormuş gitmişsin bi daha cevap gelmemiş yorumlara ama fabia mükkemmel diyorum şu anda segmentinde eşi benzeri yok..benzin falan takma kafana yılda 15.000 km ve altı yol yapıyorsan benzinli mantıklı..otomatik çok önemli istanbul da..evet konu eski zaten ama daha sonra arama motorlarında falan çıkar bu yorum..biz burdayız kardeş fabia alıp pişman olmanız imkansız ama yinede burdayız..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti levent06 » 06 Şub 2008, 17:00

kardeşim arabaya bir bin ve test sürüşü yap ne demek istediğimizi anlarsın  hiç ama hiç pişman olmayacağına inanıyorum
Kullanıcı avatarı
levent06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 08 Ekm 2007, 15:55
Ad Soyad: levent
Nereden: Ankara
Arabanız: GOLF 6 2011 1,6 MPI

İleti serdar89 » 06 Şub 2008, 21:23

Bende düşünüyorum ama Borç istemiyorum :)) eşime alıcaktım son anda vazgeçtim ama tekrar istiyorum ama Alırsam Elgance alırım otomatik ve bir sorum olucak zenon varmı elgance modelinde?? burda birinde gördüm ama şaşırdım.?  alırsam satin grey + tavan yapıcam cok yakışıyor.
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti baha » 06 Şub 2008, 21:40

abicim paranın gözü kör olsun millet 35000 lik araba muhabbeti yapıyor şimdiden hayırlı olsun
baha
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Eyl 2007, 23:31

İleti mrlyeshil » 09 Şub 2008, 15:34

bende 2007 1.4 otomatik ambiante var,serilikte bir sorun yok ama benzin yakımı aşırı derecede yani 1 depo benzinle en fazla 400 km falan gidebiliyorum. benzini göz önünde bulundurmanız iyi olur
mrlyeshil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 15:32

İleti 2007RS » 09 Şub 2008, 16:08

[quote="mrlyeshil"]bende 2007 1.4 otomatik ambiante var,serilikte bir sorun yok ama benzin yakımı aşırı derecede yani 1 depo benzinle en fazla 400 km falan gidebiliyorum. benzini göz önünde bulundurmanız iyi olur [/QUOTE]
 

uff..moralim düzeldi yahu..bende bir depo ile 400 km yapıyorum şehiriçi hemde güzergahım genelde 15 km gidiş 15 km dönüş sabah akşam..haftasonları da gazlıyorum..iyiymiş tüketimim be 1.4 otomatik ile aynı..
2007RS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2007, 11:09

İleti parsanoto » 09 Şub 2008, 16:26

[quote="2007RS"][quote="mrlyeshil"]bende 2007 1.4 otomatik ambiante var,serilikte bir sorun yok ama benzin yakımı aşırı derecede yani 1 depo benzinle en fazla 400 km falan gidebiliyorum. benzini göz önünde bulundurmanız iyi olur [/QUOTE]
 

uff..moralim düzeldi yahu..bende bir depo ile 400 km yapıyorum şehiriçi hemde güzergahım genelde 15 km gidiş 15 km dönüş sabah akşam..haftasonları da gazlıyorum..iyiymiş tüketimim be 1.4 otomatik ile aynı..
[/QUOTE]
üstad senin araç kaç litre benzi alıyor peki.
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti 2007RS » 09 Şub 2008, 17:05

katalog verilerinde fabia deposu 45 lt benimki 55 lt aradaki fark %20, motor gücü farkını vurgulamak istemiyorum...bence yinede çok çok normalmiş benim yakıt kardeş..ama somut olan şu ki şehiriçi 120 ytl/330 km yaklaşık 0,365 ykr yakıt tüketimim var..
 

%20 fark bile olsa çok iyi bence,bana dizel arabadan sonra çok gelmişti benzin olayı RS in..
2007RS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2007, 11:09


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir