Fabia otomatik cam sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia otomatik cam sorunu

İleti serkan34 » 21 Eyl 2007, 00:35

selam arkadaslar forumu takip ediyorum hep. yeni uye oldum,benim 1.4 fabia comfortum var,ön iki cam otomatik,ortalama 4 ayda bir bunlar sırayla bozuluyor,cam acmaya korkar oldum.bu sorunu yasayan kimse varmı ve bunun sağlam bi çözümü var mı?
 
serkan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Eyl 2007, 00:26

İleti acer1610 » 21 Eyl 2007, 01:43

düğmeler mi bozuluyo ? yoksa motor mu?yada cam meknizması mı ?
acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti serkan34 » 21 Eyl 2007, 02:01

hayır düğmeler değil,mekanizması bozuluyor,bir yıl içinde 4 defa yaptırdım.makaralar plastık o yuzden sorun oluyomuş,foruma yazıyim dedim belki bu sorunu yasayan vardır diye.Arabam 2001 comfort Mpi
serkan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Eyl 2007, 00:26

İleti FABIACI » 21 Eyl 2007, 12:55

GEÇENLERDE BENİM FABIANIN DA ÖN  SOL CAM MEKANİZMASI BOZULDU.ORJİNALİ İÇİN SERVİS 130 YTL SADECE PARÇA FİYATI VERDİ.ELLERİNDE ORJİNAL OLMADIĞI İÇİN ÇIKMA BİR MEKANİZMA DİŞLİSİ KULLANIP YAPILDI. İŞÇİLİK DAHİK 85 YTL VERDİM.BENDE ARTIK MECBUR KALMADIKÇA CAM AÇMAMAYA ÇALIŞIYORUM.MEKANİZMA PARÇALARININ HEM PLASTİK HEMDE ÇOK PAHALI OLMASI ŞAŞIRTICI.BU FABIALARIN SORUNU BİTMİYOR ........
FABIACI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Eyl 2007, 16:52

İleti fabialife » 21 Eyl 2007, 13:49

arkadaşlar dikkat ediyorum konu ne olursa olsun çoğunlukla aracınızda bir sorun oldumu hemen arabayı kötülemek gibi durum içerisine giriyorsunuz. bu problemler başka marka arabalarda olmuyor mu sanıyorsunuz.  şimdi bütün arabaların bu tür parçaları plastik aynı sorun diğer markalarda da var.
  çalışan bütün mekanik parçaların bir kullanım ömrü olduğuna göre zamanla mutlaka bozulacaklardır, (ben şehir içinde kısa mesafe  gideceksem idare edecekse camı açmak yerine havalandırmayı açmayı tercih ediyorum )  bazen farklı sebeplerden dolayı şanssızlıklar da yaşayabilirsiniz ama sanayide çok zaman geçiren birisi olduğum için görüyorum skodadan çok kaliteli olduğu söylenen markalarda bile bu tür sorunlar sizlerin yaşadığından daha az değil.

sıfır aldığım fabiayı 3 yıldır kullanıyorum sadece sol kapıdaki ikili cam kaldırma butonu herhalde içerisine toz gitmiş olacak ki bazen takılıyordu sökülüp tamir de edilebilirdi ama onu değiştirdiler. başka da bir sıkntı yaşamadım. bir de aracınızı yıkamacılara bıraktığınızda tazyikli su ile kapı yanlarını yıkadıkları için kapı içlerine su giriyor zamanla mekanizmada paslanmalara neden olduğu için sorun çıkarıyor ben daha hiç yıkamacıya araba yıkatmadım.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti serkan34 » 21 Eyl 2007, 23:23

Dostum haklısın bi çok arabada var,mesela volkwagenlerde 2006 da duzeldi sanırım bu plastik mekanizma,metal koydular diye biliyorum,arabanın sorunlarına gelince camın dışında hiç bir sorunum yok çok şükür,çünkü fiayatına göre piyasada alınıcak en iyi arabadır fabialar.
serkan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Eyl 2007, 00:26

İleti BaTeRRiiSStt » 22 Eyl 2007, 00:02

o plastık parcalar satılıyor. hem camı kaldıran plastık hemde o makara gibi olan parcalar. Camı kaldıran plastıklerden teki kırılmıstı hemen yenisini taktırdım..sorun halloldu.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti kemalkoc » 23 Eyl 2007, 00:28

arkadaşlar bugün benim fabianında  sol ön cam bozuldu.camı elimle kapattım. motormu bozuldu acaba.   konuyla bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. bu sorun kaça mal olur ? ne yapayım?
kemalkoc
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Kas 2006, 22:34

İleti mygokhan » 23 Eyl 2007, 01:07

4 camımda manuel :D yaşasın manuelizm :)


Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti omertcan » 23 Eyl 2007, 01:56

[quote="serkan34"]selam arkadaslar forumu takip ediyorum hep. yeni uye oldum,benim 1.4 fabia comfortum var,ön iki cam otomatik,ortalama 4 ayda bir bunlar sırayla bozuluyor,cam acmaya korkar oldum.bu sorunu yasayan kimse varmı ve bunun sağlam bi çözümü var mı?[/QUOTE]
bildiğim kadarı ile tüm servisler değiştirdikleri parçalara 1 yıl garanti veriyorlar, sorun sürekli tekrar ediyorsa, bence garanti kapsamında iyice bir inceletin ve gerekenin yapılması için sıkıştırın. Tüketici olarak bazı haklarınız var unutmayın Wink
omertcan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Nis 2007, 14:52

İleti kemalkoc » 23 Eyl 2007, 02:07

arkadaşlar aynı sorun bugün bende de oldu.
cam hiç kalkmıyor.

pazartesi yaptırıcam.

bunun maliyeti nedir?

 
kemalkoc
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Kas 2006, 22:34

İleti sozer45 » 27 Eyl 2007, 01:48

VAlla bende de aynısı oldu (fabia elegance)oto elektrikçisine gittim plastikleri bi güzel temizledi bi yerleri zımparaladı.20 ytl'ye hallettim 3 camı.Bu arada toksitlenme falan dedi 2 gün önce aracı iç-dış temizletmiştim.Sanırım nem yaptı.Islak bezle cam butonlarına yaklaşmayın...Saygılar...
sozer45
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 19 Eyl 2007, 01:56

İleti peggotty » 16 Şub 2008, 23:33

Servis tek cam mekanizmasına işçilik dahil 300 YTL alıyor
peggotty
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:42

İleti serkan34 » 20 Şub 2008, 17:00

tek cam için 300 ytl cok fazla bir fiyat.
serkan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Eyl 2007, 00:26

İleti fabiasm » 10 Mar 2008, 02:07

aynı sorun bende de var
birkaç defa aynı arızayı verdi ben de artık camı açmıyorum

mekanizma bana hiçgüven vermiyor çünkü

bir de cam iniyor kalkmıyor

arkadaşlardan birisi camı elimle kaldırdım demiş o nasıl oluyor?

 
fabiasm
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Nis 2007, 02:08

İleti skodaparca » 10 Mar 2008, 12:59

servis fiyatı meklanizma 232  ytl


ama onun yan sanayi seti var piyasada teli makarası falan içinde 25-30 ytl civarı...
skodaparca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Şub 2008, 14:32

İleti fıratt » 10 Mar 2008, 15:45

orjinal fabia cam otomatik mekanizmasından benden dertlidim kardeş çıkmacılara git wolkvagen grubunun butun cam otomatikleri oluyor onlardan taktır ben taktırdım 2 senedir canavar gibi hiç bozulma gibi sorun bidaha yasamazsın ama fabia orjinal veya çıkma taktırırsan yine başına gelir
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti ünsal » 10 Mar 2008, 22:56

motorda kolay kolay bişey olmaz ya düğme zamanla oksitlenir yada comfort donanımında otomatik cam indirme ve kaldırma vardır ve bunu bir elektironik kart yapar bu kart arızalandığında veya nemden oksitlendiğinde olur genelde dışlilerden arıza varsa ses gelir cam yavaş kalkar vs..
ben çıkma taktırdım fabianın hiç sorun yok..(zaten üzerlerinde ww logoları var başka şansın yok...!)

 

bu arada ufak tüyolar vereyim ; cam aşağıda iken kapıyı sert kapamayın plastik parçalar çabuk kırılabiliryor , soğuk havalarda cam açıncada (ilk bindiğinizde) aynı arızalar olabiliyor...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir