ARABAMI SATIYORUM- 2004 1.4 TDI Combi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARABAMI SATIYORUM- 2004 1.4 TDI Combi

İleti umutgiray » 26 Ağu 2013, 12:07

Merhaba Arkadaşlar.
çeşitli nedenlerle (maddi) defalarca niyetlendiğim ancak satmaktan son anda vazgeçtiğim aracımı bu sefer kesin satıyorum. ev alıyorum nasip olursa.
ilgilenen olursa sahibinden linki aşağıdaki şekilde. Forumdan birçok arkadaş bilir arabayı. her şeyine kefil olduğum bir araçtır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-tertemiz-2004-1,4-tdi-combi-103121922/detay/
 
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti hasoci » 26 Ağu 2013, 15:16

hayırlısı olsun
hasoci
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 01 Tem 2013, 16:38
Ad Soyad: Hasan SEVENER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia II 1.2 HTP 2011

İleti skodaizm » 26 Ağu 2013, 23:04

Salih,
Öncelikle selamlar.
İnşallah gönlüne göre bir müşteri bulup satarsın ve dilediğin ev için kaynak bulursun.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti mustklc » 27 Ağu 2013, 09:39

hayirlisi olsun. ev her zaman daha önemlidir. 5 senedir kiradayim. duvara civi cakamamaktan tut , ev sahibinin ansizin gelip evi kolacan etmesi falan cekilir dert degil.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti umutgiray » 27 Ağu 2013, 10:44

inşallah hayırlısı olur. benim ufaklığın okul durumundan dolayı yer değiştiriyoruz. kira falan uğraşmayalım dedik. 2 oda olsun benim olsun mantığı ön plana çıktı.

satmak içinde ters bir zaman aslında. herkes tatilde kış yaklaşıyor, piyasa durgun. ayrıca fiyat konusunda biraz kararsız kaldım. siz fiyat konusunda ne düşünüyorsunuz?
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti mustklc » 27 Ağu 2013, 12:23

aynısından bende olmasaydı senin arabayi alırdım aslında. :D

jantları takas mı etsek ne? :lol:
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti hakanerdogan » 27 Ağu 2013, 12:34

mustklc yazdı:hayirlisi olsun. ev her zaman daha önemlidir. 5 senedir kiradayim. duvara civi cakamamaktan tut , ev sahibinin ansizin gelip evi kolacan etmesi falan cekilir dert degil.


Gelemez, giremez. Almama hakkın var, diretirse konut dokunulmazlığı ihlali suçuna girer ve savcılığa suç duyurusunda bulunduğun zaman anlar olayı. Sana da hiç bişey yapamaz. Sürekli aynı hareketi yapıyor, bu durum da rahatsızlık veriyorsa yine aynı haklara sahipsiniz.

Hele ki izinsiz kendi anahtarıyla falan girerse adamın ..... lar

==============================================================================

Salih Abi hayırlı satışlar :)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti umutgiray » 27 Ağu 2013, 14:47

eywallah hakan. satışta yardımlarınızı bekliyorum.
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti mustklc » 27 Ağu 2013, 22:03

konu baska yere gidecek. salih kusura bakmasin.

almama hakki vs burdakilere sokmez. kira sozlesmesi bile yok. 15 inde kira yatar. 16 sina es kaza kalirsam telefonum calar.
cok diretirsen cik git evimden der. burda kiralik ev kara borsa. bu evi 4 ay oncesinden ayarladik. kiracı cikmadan baska kiracilar sira oluyor. ters olursak arabada mi yatacagiz :)
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti umutgiray » 29 Ağu 2013, 12:37

konuyu dağıtmayın. arabayı hemen satmam gerekiyor. müşteri, fiyat, öneri, tavsiye, eleştiri bekliyorum.
bir şekilde bunu çözmemiz lazım zaman dar.
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti serhat_a89 » 29 Ağu 2013, 14:41

Fiyat bence güzel abartmamışsınız, araba arayan olursa tavsiye ederim.
Kullanıcı avatarı
serhat_a89
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 642
Kayıt: 05 Mar 2011, 17:17
Ad Soyad: Serhat
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: Felicia Safeline(satıldı)

İleti umutgiray » 29 Ağu 2013, 21:22

serhat_a89 yazdı:Fiyat bence güzel abartmamışsınız, araba arayan olursa tavsiye ederim.
teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti elegance » 30 Ağu 2013, 21:52

mustklc yazdı:konu baska yere gidecek. salih kusura bakmasin.

almama hakki vs burdakilere sokmez. kira sozlesmesi bile yok. 15 inde kira yatar. 16 sina es kaza kalirsam telefonum calar.
cok diretirsen cik git evimden der. burda kiralik ev kara borsa. bu evi 4 ay oncesinden ayarladik. kiracı cikmadan baska kiracilar sira oluyor. ters olursak arabada mi yatacagiz :)



Öncelikle hayırlı satışar.

Mustafa hocam bu dediğiniz piyasa Kaman da mı yahu
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti umutgiray » 04 Eyl 2013, 17:52

forumda kimseden yorum yok. eğridir doğrudur diye. burası enteresan bir yer olmaya başladı!
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti ramazanünlü » 08 Ekm 2013, 19:49

tam benim aradıgım araba ama ben yaza dogru degiştirebilecegim
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti Bluedays » 09 Ekm 2013, 08:21

umutgiray yazdı:forumda kimseden yorum yok. eğridir doğrudur diye. burası enteresan bir yer olmaya başladı!



Salih abi hayırlı satışlar. Umarım dilediğin fiyata bir an evvel satarsın aracını.

Forum böyle olmadı, böyle yaptılar.


Fiyat, model, uygunluk, tavsiye vb.....
Artık bu konularda konuşmaya korkar olduk, biri çıkıp, saçma sapan tepkiler verebiliyor...
O yüzden bencede çok deşme ağabey.

Hayırlısıyla satılır mutlaka aracın temiz..
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti umutgiray » 09 Ekm 2013, 09:46

Bluedays yazdı:
umutgiray yazdı:forumda kimseden yorum yok. eğridir doğrudur diye. burası enteresan bir yer olmaya başladı!



Salih abi hayırlı satışlar. Umarım dilediğin fiyata bir an evvel satarsın aracını.

Forum böyle olmadı, böyle yaptılar.


Fiyat, model, uygunluk, tavsiye vb.....
Artık bu konularda konuşmaya korkar olduk, biri çıkıp, saçma sapan tepkiler verebiliyor...
O yüzden bencede çok deşme ağabey.

Hayırlısıyla satılır mutlaka aracın temiz..
eyvallah kardeşim.forum eski tadını kaybetti. insanlar birbirini aşağılamayı, hakaret etmeyi daha sever oldu. onun için bende foruma artık ayda yılda bir uğruyorum.kışa girmeden bir buluşma lafı ortaya atılırdı, buda ortadan kalktığına göre diğer arkadaşlarda forumla ilgili aynı düşünceleri paylaşıyormuş gibi hissediyorum. neyse boşverelim bunları.arabayı istemesem de satmak zorundayım. ev almam gerekiyor. kira kira nereye kadar. yoksa 3,5 senedir iki defa marşa bastığımı dahi hatırlamıyorum bırak yolda kalmayı falan. insanlarda yorum yapmasada olur. sizlerin varlığı yeter.
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti hetepe » 09 Ekm 2013, 10:12

umutgiray yazdı:forumda kimseden yorum yok. eğridir doğrudur diye. burası enteresan bir yer olmaya başladı!

umutgiray yazdı:
Bluedays yazdı:
umutgiray yazdı:forumda kimseden yorum yok. eğridir doğrudur diye. burası enteresan bir yer olmaya başladı!



Salih abi hayırlı satışlar. Umarım dilediğin fiyata bir an evvel satarsın aracını.

Forum böyle olmadı, böyle yaptılar.


Fiyat, model, uygunluk, tavsiye vb.....
Artık bu konularda konuşmaya korkar olduk, biri çıkıp, saçma sapan tepkiler verebiliyor...
O yüzden bencede çok deşme ağabey.

Hayırlısıyla satılır mutlaka aracın temiz..
eyvallah kardeşim.forum eski tadını kaybetti. insanlar birbirini aşağılamayı, hakaret etmeyi daha sever oldu. onun için bende foruma artık ayda yılda bir uğruyorum.kışa girmeden bir buluşma lafı ortaya atılırdı, buda ortadan kalktığına göre diğer arkadaşlarda forumla ilgili aynı düşünceleri paylaşıyormuş gibi hissediyorum. neyse boşverelim bunları.arabayı istemesem de satmak zorundayım. ev almam gerekiyor. kira kira nereye kadar. yoksa 3,5 senedir iki defa marşa bastığımı dahi hatırlamıyorum bırak yolda kalmayı falan. insanlarda yorum yapmasada olur. sizlerin varlığı yeter.

+1
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir