Fabia şarj kayışı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia şarj kayışı

İleti asii » 25 May 2016, 18:30

Selam arkadaşlar.geçenlerde şarj kayışını ve gergi bilyasını degistirdim.(araç skoda fabia 1.4 mpi 68 bg.)eski kayışın üstünde 6 pk 1750 yazıyor.ama bugün farkettim ki yeni kayışın üstünde 6 pk 1745 ibaresi var .yani yeni kayış 5 mm daha kısa eskisinden.yeni kayışın kenarları hafif ipliklenir gibi oldu.acaba sorun çıkartırmı dersıniz.konuya hakim ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum cevaplarsanız sevinirim.birde bugün motor yağı değiştim petrol ofisi 10 40 sentetik yağ aldım ve degistirttim.iyimidir bu yağ acaba.
 
asii
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 26 Nis 2012, 00:59
Ad Soyad: isp bb
Nereden: Eskişehir
Arabanız: skodası yok

İleti teksamet » 25 May 2016, 19:54

slm lar,

öncelikle elinize sağlık güzel bi iş olmuştur, umarım. sıkılacak civataları uygun torkta sıktıysanız sorun yok.

1750 ile 1745 arasında bi fark olacağını sanmam, sonuçta gergi rulmanı mekanızması otomatik yaylı, uygun ölçüde gerecektir.
eğer aracında yağ eksiltme sorunu varsa 10w/40 kullanma, eğer böyle bir sıkıntı yoksa bu yağa devam. umarım yağ filtresinide değiştirmişsindir.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti asii » 25 May 2016, 21:23

merhabalar.öncelikle şunu belirteyim kayışı ve gergi bilyasını ben değiştirmedim usta deiştirdi. yanlış yazmışım üzgünüm.valla şarj kayışının 5 mm kısa olması midemi bulandırmadı deil.yeni kayış eskisine nazaran hem gergin duruyor bibi hemde bazı yerlerinin kenarları ipliklendi hafiften.umarım kasnak lara ve çarklara bi zarar gelmez.yağ konusunda 10 40 la 5 40 arasında çok kararsız kaldım ama 10 40 biraz daha hesaplı oldugundan 10 40 aldım.yağ yağ filtresi hava ve polen filtresi degisti.arkaamortisor takozları ön sol aks körüğü frn hortumları değişecekler arassında.Allah yardımcımız olsun.
asii
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 26 Nis 2012, 00:59
Ad Soyad: isp bb
Nereden: Eskişehir
Arabanız: skodası yok

İleti teksamet » 25 May 2016, 23:40

şarj kayışı nın 5 mm kısa veya uzun olması hiçbir etki yaratmaz, zaten gergi bilyasında otomatik gergi yayı bulunuyor, hiçbir sıkıntı çıkarmaz.

ama eğer yeni takılan kayıştasa ipliklenme ve dağılma söz konusu ise; diğer kasnaklara da bir baktırın yeni kayış kısa sürede ipliklenmez, kasnaklardan birinde eksen kayması yarsa bu ipliklenmeyi o yapıyor olabilir.

birde sol ön aks körüğü demişsiniz; titiz biri sol aks körüğü değişeceği zaman sadece sol tarafı değiştirmez, her iki tarafıda değiştirir, bu sadece aks körüğü için değil tüm parçalar içindir.

kolay gelsin.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir