fabia nın gizli özellikleri !!!!!!!!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia nın gizli özellikleri !!!!!!!!

İleti AKK » 02 Ağu 2011, 10:36

Herkese merhaba,

Ben 2004 Fabia Combi Classic Special sahibiyim.

Elektrikli aynası olanlar sol aynayı ayarlarken aynı hareketlerin sağda da gerçekleştiğini görecekler. Ama sağ ayna ayarı için bu söz konusu değil.

Eğimli alanlarda park ederken kaldırım kenarını görmek için sol dikiz aynasını aşağıya doğru indirirseniz, sağ ayna da aynı hareketi yapacaktır. Böylelikle sağı ayrı solu ayrı ayarlamak zorunda kalmayacaksınız.

Tüm fabia severlere iyi sürüşler...
 
AKK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 02 Ağu 2011, 10:27
Ad Soyad: Ahmet Kurşun
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda FabiaCombi CL.SPC 1.4 TDI

İleti shaftgokhan » 02 Ağu 2011, 21:08

evet bencede bazı serilerde bu olmuyor.çünkü ben serviste kendim baktım.bütün yazılımları inceledim bulamadım.2006 fabi tdi ambiante.hareket edince kapıda kilitlenmiyo.bagaj lambasıda sönmüyo teyp te kapanmıyo......
shaftgokhan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 01 Oca 2011, 17:58
Nereden: Şanlıurfa
Arabanız: fabia 1,4tdi

İleti ykorkmaz » 02 Ağu 2011, 21:56

Fabia I için konuşuyorum..

- Neden bu modeli aldın ki?
+ Bir çok sebebi var ama en önemlisi görüntüsü hoşuma gitti
- Ya bunların ikinci eli çok zayıf satamazsın.. koltuklar rahatmış hmmm VW grup satın almıştı demi
+ Evet abi çoğu parçası VW grubuna ait
- Ya bizde araba bakıyoruz aslında kaça aldın sen bunu?

Kısaca kısa zamanda kendine aşık etmesi.
www.tekyumruk.com
Kullanıcı avatarı
ykorkmaz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 252
Kayıt: 02 Şub 2011, 13:47
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2001 Fabia 1.4 68bg

İleti mcicek79 » 10 Ağu 2011, 10:00

Daha önce yazıldı mı bilmiyorum : aracın sadece bagajı açıkken kapıları kilitlerseniz sadece bagaj lambası açık kalıyor, fakat ön veya arka kapılardan biri açıkken kilitlerseniz iç ışıkta açık kalıyor, bence güzel düşünülmüş bir özellik.
FABİA 2004 101HP SPC
Kullanıcı avatarı
mcicek79
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 06 Tem 2008, 13:09

İleti tuzsuz » 10 Ağu 2011, 17:02

abiler, arkadaşlar, kardeşler şu fabianın yok mu şöyle para-pul ya da altın saklı gizli bir bölmesi yahu? :) yok mudur öyle bir özellik :)
Kullanıcı avatarı
tuzsuz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 379
Kayıt: 01 Haz 2011, 15:53
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia special 1,4 101 HP

İleti erginbkr » 10 Ağu 2011, 17:11

tuzsuz yazdı:abiler, arkadaşlar, kardeşler şu fabianın yok mu şöyle para-pul ya da altın saklı gizli bir bölmesi yahu? :) yok mudur öyle bir özellik :)


Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti murat11h1 » 11 Ağu 2011, 02:58

Arkadaşın 2007 civic'i var bu saydığımız özelliklerin yarısı yok
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti medolog » 01 Ekm 2011, 23:11

süper başlık süper konu... dün itibari ile 2001 fabia sahibi oldum. 2 gündür gayet memnunum. abs olmaması üzmüştü beni ama yine de güzel...
Kullanıcı avatarı
medolog
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ekm 2011, 20:21
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia

İleti murat11h1 » 01 Ekm 2011, 23:14

tuzsuz yazdı:abiler, arkadaşlar, kardeşler şu fabianın yok mu şöyle para-pul ya da altın saklı gizli bir bölmesi yahu? :) yok mudur öyle bir özellik :)


Olmaz mı topidonun iç kaplamasını altını kaldırınca orada ayrı bir bölme var. Orası gizli bölmedir. Şaka demiyorum gerçek... Kullanma kılavuzunda da bahseder.
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti abrek » 02 Ekm 2011, 15:03

fabia 2001 confort modelininde benzin deposu ve bagaj açma kolu var koltuğun kenarında bazı fabialarda bu yok neden acaba
Kullanıcı avatarı
abrek
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 329
Kayıt: 15 Ağu 2010, 20:26
Ad Soyad: EMİN KAYA
Nereden: Düzce
Arabanız: FABİA TDI CLASIC

İleti medolog » 02 Ekm 2011, 18:16

geçen arkadaşlar ben yokken bagaja büyük bir valiz koyup zorla bagaj kapısını kapamışlar. anahtarı aldım kumanda işlemiyo. açıyorum kapıyorum nafile. ben de pili bitti sandım. sonra valizi indirip kapılar kapanınca sorun kalmadı. kapılar açık kapıları kitlemeyi denedim kumanda işlevsiz hale geliyormuş meğer. bu her arabada olan birşey mi bilmiyorum... önceki arabam broadwaydı kapılar açık ya da kapalı kitliyordu, böyle birşey yoktu :)
Kullanıcı avatarı
medolog
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ekm 2011, 20:21
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia

İleti medolog » 02 Ekm 2011, 21:21

bu özelliklere baktım ama ön cam da kağıt tutacağını bulamadım. tam olarak nerededir?
Kullanıcı avatarı
medolog
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ekm 2011, 20:21
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia

İleti T.T. » 02 Ekm 2011, 21:42

Ön camda sol alt kısımda oluyor... Eğer göremediyse kırılmış olabilir..
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti medolog » 02 Ekm 2011, 21:46

muhtemelen kırılmış olmalı, 2. el alınca...
teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
medolog
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ekm 2011, 20:21
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia

İleti abrek » 03 Ekm 2011, 00:10

benim araçtada yok kağıt tutacağı 2001 lerdemi yok yoksa bizimkisi kırılmışmıdır acaba
Kullanıcı avatarı
abrek
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 329
Kayıt: 15 Ağu 2010, 20:26
Ad Soyad: EMİN KAYA
Nereden: Düzce
Arabanız: FABİA TDI CLASIC

İleti kapucuoglu67 » 03 Oca 2012, 02:43

arkadaşlar ben denedim depoyu fulledim,yedek depoyuda doldurttum,bir süre sonra tekrar benzin almaya gittim depon dolu dediler yani bu demetirki önce yedek denilen yeri bitiriyor...
kapucuoglu67
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 03 Oca 2012, 00:04
Ad Soyad: kapucuoglu
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fabia 1.4 101bg 2005

İleti C@GL@R » 03 Oca 2012, 20:18

arabasında tuhaf sesler duyankar bu gizli bölmeye baksın mutlaka bişi vardr bende kaset vardı bir süre sesin nerden geldiğini bulamadık
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti C@GL@R » 03 Oca 2012, 20:20

abrek yazdı:benim araçtada yok kağıt tutacağı 2001 lerdemi yok yoksa bizimkisi kırılmışmıdır acaba


2001 lerde yok
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir