simit tank

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

simit tank

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 01:15

Angry arkadaşlar bende 1.4 16v 101 bg elegance fabiş aldım. fabişimin simit lpg tankı var ama stepnem bagajda duruyor. bagaj küçük.ne yapmalıyım.? Ayrıca aldığımda krikom yoktu. ne kadardır acaba .bulabilirmiyim ? saygılar herkeseClap
 
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti loveskoda » 02 Oca 2008, 01:18

Hayırlı olsun. İyi bir seçim yapmışsınız... Ancak LPG nin Stepne yerinde olması bence iyi değil...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 01:19

aldığımda orada idi
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 01:22

ne yapmalıyım ayrıca sağolasın
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti loveskoda » 02 Oca 2008, 01:40

Valla yapacak pek bişey yok... Yani masrafa girip simit tankı söktürüp normal tüp tank takılmalı ve yedek lastik eski yerine yerleştirilmeli...
 

Ya da patlamayan RunFlat lastik veya lastik tamir kiti satın alıp yedek lastiği yanınızda taşımak zorunda kalmazsınız...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 01:42

inan onu hiç duymadım. nasıl bişey bu dediğin run flat
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti loveskoda » 02 Oca 2008, 02:23

[quote="sungurlulu73"]inan onu hiç duymadım. nasıl bişey bu dediğin run flat
[/QUOTE]
 

Runflat veya RunOnFlat lastikler, normal lastiklerden farklı olarak yanakları güçlendirilmiş lastiktir.

 

Lastik patladığında lastik yanakları ezilmeyerek sürüşün devamını sağlar. Patlak run on flat lastik ile en fazla 80km/h hız yapılabilir ve en yakın lastikçide onarım yada değişim yapılmalıdır...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti PİCK-UP » 02 Oca 2008, 14:55

LPG TANKI TAKILIRKEN YOK ETMİŞLERDİR BELKİDE BENİM ÖYLE YAPTILAR GİTTİM İSTEDİM ÇIKARIN WERİN DEDİM Bİ BAKTIM BURDA KALMIŞ ABİ KUSURA BAKMA DEDİLER. TAMAM DEDİM ALDIM.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 17:28

evet arkadaşım bir şekilde sadece krikomu almışlar. acaba çıkma kriko bulabilirmiyim
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti PİCK-UP » 02 Oca 2008, 18:55

ARKADAŞIM SIFIR OLARAK BULAMASSIN SANIYORUM ÇÜNKÜ İZMİRDE BİR PARÇACI ARKADAŞA SORDUM. ANCAK HURDACILARDA veya BELKİ ÇIKMACILARDA DA OLABİLİR.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 19:00

galiba haklısın mersinde yaşıyorum bakalım bulacakmıyım.başka kriko uyarmı onuda bilmiyorum

sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti PİCK-UP » 02 Oca 2008, 19:47

hidrolik kriko al bence küçügünden bulamassan eger
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti sungurlulu73 » 02 Oca 2008, 20:03

tamam küçük hidrolik kriko
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti PİCK-UP » 02 Oca 2008, 20:05

ewt
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti FLEYLAK » 02 Oca 2008, 20:07

[quote="sungurlulu73"]tamam küçük hidrolik kriko[/QUOTE]
 

 

+1000
FLEYLAK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Kas 2007, 13:13

İleti fabiasm » 03 Oca 2008, 01:59

benim lpg tankı da simit tank ve stepneni yerinde
ben de stepneyi bagajın sağına dik olarak yerleştirdim, krikoyu da içine, kriko zaten kapalı olan tarafta kalıyor

daha sonra bunları bagaj yan duvarında bulunan bağlama yerlerine bağladım

şimdi çok kötü durmuyor, en azından beni rahatsız etmiyor

isterseniz üzerini de bagaj döşemesi renginde bir paspasla kapatabilirsiniz
fabiasm
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Nis 2007, 02:08

İleti sungurlulu73 » 17 Oca 2008, 18:21

[quote="fabiasm"]benim lpg tankı da simit tank ve stepneni yerinde
ben de stepneyi bagajın sağına dik olarak yerleştirdim, krikoyu da içine, kriko zaten kapalı olan tarafta kalıyor

daha sonra bunları bagaj yan duvarında bulunan bağlama yerlerine bağladım

şimdi çok kötü durmuyor, en azından beni rahatsız etmiyor

isterseniz üzerini de bagaj döşemesi renginde bir paspasla kapatabilirsiniz
[/QUOTE]
 aynen uyguladım ama henüz üzerini kapatmadım. iyi oldu valla. tek krikom eksik kaldı.

Clap
sungurlulu73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Arl 2007, 19:57

İleti umt_d » 17 Oca 2008, 18:31

Ben dizelden vazgeçersem lpg alırım diye düşünüyordum da asla öyle bişey yapmam sorunları bitmiyor eniştem hep derdi orjinali neyse o sonradan takmalar bişeye benzemiyor diye. Eğer fabrika çıkışı LPG olursa bir araba ancak öyle alırım.
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir