YOL BİLGİSAYARI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

YOL BİLGİSAYARI

İleti gurdal07 » 15 Mar 2008, 00:16

ARKADAŞLAR
geçen gün arabayı vurdurarak çalıştırmıştık.


fakat  o gün göstergeler falan karışmıştı. yol bilgisayarına bi zarar gelmiş olabilirmi ? önceden aynı yolda yakıt ortalaması  6.5 falandı şimdi ise 5.3 diyor bu mümkünmü sizce ?
 
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti AhmetH » 15 Mar 2008, 17:09

Hayır..
 

tamamiyle  sizin   kullanma  karakterinizle  birazda yakıtın kalitesi ile alakalı.. 

 

 

vurdurma  zararlı  değildir..  zorda  kalınca  yapılabilir...    her türlü   teknik   tartışmaya  açığım..   olmaz  diyerek  tabu   oluşturmayın..

 

asıl   takviye  ile çalıştırmak zarar verebilir  doğru  yapılmazsa..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti gurdal07 » 15 Mar 2008, 18:26

fakat  diğer arkadaşlar  çok zararlı olacağını söylediler
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti mehmetunal48 » 15 Mar 2008, 18:27

[quote="gurdal07"]ARKADAŞLAR
geçen gün arabayı vurdurarak çalıştırmıştık.


fakat  o gün göstergeler falan karışmıştı. yol bilgisayarına bi zarar gelmiş olabilirmi ? önceden aynı yolda yakıt ortalaması  6.5 falandı şimdi ise 5.3 diyor bu mümkünmü sizce ?
[/QUOTE] nasıl yani anlamadım nasıl vurduruyorsunuz?
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti gurdal07 » 15 Mar 2008, 20:40

YANİ ÇALIŞMAMIŞTI   İTTİREREK ÇALIŞTIRDIK
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti yonetici » 15 Mar 2008, 22:31

[quote="gurdal07"]fakat  diğer arkadaşlar  çok zararlı olacağını söylediler[/QUOTE]
 

Arkadaşlarımızın birçoğu aracını NASA'nın uzay mekiği gibi görüyor tüm sorun bu. Bunu tenkit etmek için söylemiyorum onları anlıyorum eskiden bende öyleydim ama bu sağlıklı bir düşünce şekli değil. Vurdurma işleminde yükü debriyaj balatası, krank mili ve biyel kolu çeker. Zaten normal çalıştırmada da krank mili ve biyel kolu işin içindedir. Ne vurdurmada nede normal çalıştırmada triger kayışı için değişen birşey olmaz. Triger kayışı senkron çalışan ve kolayca dönmeye müsait parçalara bağlıdır bisiklet zinciri değilki bu sonuçta teker falan çevirmiyor altı üstü süpap açıp kapayacak. Triger kayışınıza birşey olacak diye korkuyorsanız yolda aniden gazlamaktan kaçının bin kat daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz. Kimsede arabasını zevk için vurdurmuyor ihtiyaç varsa hiç tereddütsüz yapacaksınız.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti yonetici » 15 Mar 2008, 22:33

Yol bilgisayarından bahsetmeyi unutmuşum muhtemelen kısa süre sonra araç eski değerlerine döner. Çünkü akü bittiği için beyin sıfırlanmıştır yeniden ortalama değerleri hesaplaması zaman alır. Nereden baksanız 1  depo kadar yakıt tükettikten sonra elinde sağlıklı bir ortalama çıkartacak kadar veri olacaktır. Mesela benim cordobanında serviste akü bağlantısı falan kesilince az yakıyormuş gibi gösteriyor ama şehir içi kullanım artmaya başladıkça eski ortalama rakamlarına dönüyor.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti gurdal07 » 15 Mar 2008, 23:05

EYVALLAH  EMİRTUZUL!


SEN BU İŞİ BİLİYON BABAWink

   !!!!!!!KRALSENSİN!!!!!!!!!!
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti yonetici » 15 Mar 2008, 23:08

Estağfirullah. Biz naçizane fikirlerimizi ve yaşadıklarımızı paylaşmaya gayret ediyoruz sadece.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti rather86 » 15 Mar 2008, 23:55

bizdede hyundai accent vardı enjeksiyonlu elektronik dediler vurdurursan arıza çıkarır dediler 3 kere akü bitirdi meğerse tavan lambasında şase varmış ama 3 ündede bi sorun çıkmadı yani aksini iddaa edenlerde var
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir