KAPILAR

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

KAPILAR

İleti SKODA 28 » 21 Mar 2008, 21:33

ARKADAŞLAR BENİM FABİA NIN KAPILARI KADEMELERİ OLARAK AÇILMIYO.KAPILARI AÇTIĞIMDA KENDİLİĞİNDEN KAPANIYO..KAPORTACIYA GÖTÜRDÜM FABİALAR BÖYLE DİYO DOĞRUMUDUR..
 
SKODA 28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Mar 2008, 20:25

İleti loveskoda » 21 Mar 2008, 21:43

Valla benimki öyle deil. Kademeli açılıyor. Hatta kademeleri de çok belirgin...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti SKODA 28 » 21 Mar 2008, 21:46

O ZAMAN BİRDE SERVİSE GÖTÜREYİM AMA SERVİSLERDE  ADAM KAZIKLIYORLARMIŞ...
SKODA 28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Mar 2008, 20:25

İleti loveskoda » 21 Mar 2008, 21:51


Kazıklasalar da en iyi anlayan yer yetkili servisler..

Aracınız garanti kapsamında ise para almadan yaparlar...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti ünsal » 22 Mar 2008, 02:29

o tamircinin ........? kusura bakmada herşeyi bunlar böyle deyip geçiyorlar Angry kapı gergileri değişecek tanesi 25/30 ytl civarı benim araçta aynı şu anda acelesi olmadığı için sonra yaptırıcam ....
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti skofavo » 22 Mar 2008, 11:01

minik doğru söylüyor gergi sorunu.
skofavo
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Arl 2007, 11:49

İleti irfant » 22 Mar 2008, 12:42

Evet, gergiler...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti BlueVRS » 22 Mar 2008, 12:45

ya hemen cevaplıyor arkadaşlar biz ne yazacaz yaa..
 

+1 evet gergiler diim bende 1 mesaj bir mesajdır neme lazım..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti trifaze » 22 Mar 2008, 17:39

[quote="98Pickup"]ya hemen cevaplıyor arkadaşlar biz ne yazacaz yaa..
 

+1 evet gergiler diim bende 1 mesaj bir mesajdır neme lazım..
[/QUOTE]
 

bencede
trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

İleti hakanerdogan » 22 Mar 2008, 17:52

kapıyı açtığınızda şaseye bağlı olduğu menteşeler, kabloların geçtiği körükler falan varya, orda yine bi parça var gergi mi bilmiyorum pek bilgim yok, siz biraz açınca o parçanın kalın kısmı deliğin ağzına gelip kademe 1 yapıyor, biraz zorlayıp o şişkin yeri atlatınca kademe 2 oluyor.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir