jettayı yedim

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

jettayı yedim

İleti ilker_617 » 24 Mar 2008, 23:00

[quote="mxengine"]

Jetta 1.6 102hp 1260kg 0-100 12sn


Fabia 1.4 tdi 70hp 1000kg 0-100 12.2sn

Fabrika verileri böyle ama 0-100
kapısmada jetta alır çünkü jetta 2. viteste 100 ü buluyor ve vites
aralıkları daha kısa fabiaya göre fabia 3. viteste 100 ü buluyor.
[/QUOTE]



E bizde 1.2 fabia war 78-80 görüyor 2. vites tdı daha mı kötü yani yoksa o biraz daha mı fazla????
 

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti mxengine » 24 Mar 2008, 23:08

arkadaşlar benim 2. viteste 100 görmesindeki kastım her vites geçişi zaman kaybı ya jettada zaman kaybı 2 kez iken fabiada 3 kez
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti 34SCU59 » 24 Mar 2008, 23:10

[quote="mxengine"]arkadaşlar benim 2. viteste 100 görmesindeki kastım her vites geçişi zaman kaybı ya jettada zaman kaybı 2 kez iken fabiada 3 kez [/QUOTE]
doğru soyluyorsun tabi ortalama 3 sn yapsa kalkısta 3 sn nerden baksan 50 km fark yapar
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti silverlinemania » 24 Mar 2008, 23:12

geçemez abi adam basmazsa geçemez biraz zor yada adam basmıştır arabayıda çok zorlamak istememiştir orta devirlerde vites değiştirmiştir yada hiç uğraşmamışta olabilir
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti mxengine » 24 Mar 2008, 23:13

benim 1.6 102 hp octavia 1.viteste 6000 de kesici devreye giriyor 2. de 6500 de 3.de 7000 de devreye giriyor.2. viteste 6500rpmde 105 flan yapıyor.0-100 de 10sn flan benim ölçümlerimde.

mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti silverlinemania » 24 Mar 2008, 23:18

hocam octavia yı bilmiyorum ama eniştemin jettada hiç oynanmadı bi yeriyle 2. viteste 100 km yi geçebiliyo ama eniştem 6500 devirden sonra basmadı normalde 7000 devir yapabiliyo yani 110 falan gibi bişey yapıyo şimdi düşün adam basıcak 1. viteste sonuna kadar saniyeler içinde 60 70 km hızı bulucak bide fabia ile basıcan 1. viteste 60 70 km hızı yapamaz fabia anca 2. vites düşün şimdi hangisi geçer basarsa akıl var mantık var jettanın hız saati devir saati gibi çıkıyo fabia öyle mi bizde de var biliyoruz yani
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti mxengine » 24 Mar 2008, 23:26

Beni bi soru soracam sizce 1.9tdi 105hp jettamı 0-100 de geçer 1.6 fsi 115hp mi
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti hakanerdogan » 24 Mar 2008, 23:30

1.4 TDI 80 hp kullanıcısıyım. 1.6 100 bg civarı arabaları rahat yiyor. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti silverlinemania » 24 Mar 2008, 23:31

bence 1.9 olan geçer Thumbs%20Up
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti rather86 » 24 Mar 2008, 23:32

o zaman 1.9 mu geçer yoksa 1.4 tsi 170 hp mi geçer
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti hakanerdogan » 24 Mar 2008, 23:32

[quote="hakanerdogan"]1.4 TDI 80 hp kullanıcısıyım. 1.6 100 bg civarı arabaları rahat yiyor. 
[/QUOTE]


ha unutmadan, benzinli olanları...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti loveskoda » 24 Mar 2008, 23:33

[quote="rather86"]o zaman 1.9 mu geçer yoksa 1.4 tsi 170 hp mi geçer[/QUOTE]
 

Bu sefer de TSILOL
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti ufuk05 » 24 Mar 2008, 23:34

Bana biraz mantıksız geldi.Fabia modifiye yaptım jettayla yarıştım yendim adam şok oldu desen tamam dicem arabalar belli bu tamamen arabayı kullanmayla alakalı.Bende ışıklarda 101 bg fabiamla arkadaşta 2008 model 520 bmw dalga geçtim.Çocuk Kullanmasını bilmiyordu geçtim dalgamı seninkide böyle bişeydir. 
ufuk05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Mar 2008, 18:00

İleti silverlinemania » 24 Mar 2008, 23:36

[quote="rather86"]o zaman 1.9 mu geçer yoksa 1.4 tsi 170 hp mi geçer[/QUOTE]
 

1.4 tsi geçer çok çabuk hızlanıyo tsi motorlar artı 1.4 tsi 170 hp 1.4 tsi 140 hp yide çok rahat geçer 170 hp olan 8.3 saniyede 100 km yi görüyo eniştemle alırken arabı öyle bilgi vermişlerdi 1.9 olan 11.9 saniyede çıkıyo 100 km ye
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti rather86 » 24 Mar 2008, 23:39

1,9 kendini toparlayıp kalkana kadar 1.6 araba hem hp fazlalığı hem hafifliği sayesinde geçer o zaman bende 2.0 vecrayı geçtim o zaman sadece 15 - 20 metre sonra adam roketledi
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti hakanerdogan » 24 Mar 2008, 23:39

1.6 100 bg benzinli focusu olan, gayette kullanmasını bilen arkadaşımla oturduk şu işi yapalım dedik.

ben dedim ama cem bak geçersen dalga geçmek yok... dedim bu araba 3 silindirli 1.4 dizel. 80 beygir.

gittik ışıklarda yan yana durduk, sarı yandı asıldık ikimiz aynı anda ve inanın geçiyor. defalarca yapıyoruz bunu, sınıf arkadaşım, aynı yoldan gidiyoruz, daha bi sefer geçemedi.

3 silindiri, dizeli, 1.4 ü duyan küçümsüyor zaten. gidin 2 litre benzinli 120-130 bg lik arabaların torkuna bakın, düşük...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti loveskoda » 24 Mar 2008, 23:40

ARKADAŞLAR hep 0-100 hızlanma konuşuyoruz..: Peki ya ara hızlanma?Question

 

MESELA 80-120 arası? İŞTE TAM BURADA TURBO MOTORLAR ÖNE ÇIKIYOR...

 

1.4 TDI 70hp lik, 1.6 16v 115 FSI ı bile yer!!!!!
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 24 Mar 2008, 23:43

benzinli motorların hep daha güçlü olduğunu zannediyor insanlar, vay efendim benzin daha yanıcıymış, daha pahalı bir yakıtmış...

alışılagelmiş, turbosuz benzinli araçlar çok güç üretemez.

1.4 TSI hariç, bütün piyasa 1.4 lerini, 100-110 bg civarı bütün 1.6 benzinlileri ara hızlanmalarda, tırmanışlarda şehir içi yollarda yerim!!!
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir