fren sesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fren sesi

İleti çatal » 25 Mar 2008, 02:16

arkadaşlar benim 2004 fabia var ve bazen geri vitese takıp yürüdüğüm ve fren yaptığım esnada bir ses geliyor ne gibi desem hııırrrt diye neden olabilir,fikri olan arkadaşlar yazarsanız sevinirim
 
çatal
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Ağu 2007, 23:49

İleti ünsal » 25 Mar 2008, 02:21

el fireni tam olarak inikmi ? veya gevşemiş olabilir...
dreksiyonu tam kırdığınızda yapıyorsa aksta olabilir amortisörde ...
.
.



AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti 34SCU59 » 25 Mar 2008, 02:22

SES OLAYI BENİM ARAÇDADA VAR DÜZ GİDERKEN AMA FRENE BASINCA HANİ BİR NOKTA OLUR YA TIK TIK SES GELİR DİSKLER DONUNCE AYNI NOKTAYA GELİNCE OYLE SES YAPIYOR

NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti silverlinemania » 25 Mar 2008, 02:36

[quote="34 SCU 59"]

SES OLAYI BENİM ARAÇDADA VAR DÜZ GİDERKEN AMA FRENE BASINCA HANİ BİR NOKTA OLUR YA TIK TIK SES GELİR DİSKLER DONUNCE AYNI NOKTAYA GELİNCE OYLE SES YAPIYOR

[/QUOTE]
 

senin diskler bozulmuş eğrilmiş yani o ses bizde de vardı değiştirdik düzeldi şimdi Thumbs%20Up
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti baho06 » 25 Mar 2008, 11:27

aynı durum bendede mevcut.geri gelirken firene basınca bi ses geliyor.bikereye mahsus.nerden geliyo onu bilmiyom.
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti sinnex » 25 Mar 2008, 13:20

Ses sürekli yapmıyorsa yani arasıra yapıyorsa biraz daha gidersin bende de öyle olmuştu sonra balataları değiştirdik ses kesilmişti...
sinnex
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Ekm 2007, 01:19

İleti serdar89 » 25 Mar 2008, 13:23

2003 Octavia Geliyor Geri vites giderken genelde Direksyon oynarken geliyor..

serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti trifaze » 25 Mar 2008, 14:03

Ses daha cok hirilti gibi cikiyor. tik tik vurma sesi degil. ayni problem bende de var. balatalarin degismesi gerekiyor sanirim. disk yuzeylerininde kontrol edilmesi gerekir diye dusunuyorum. sanirim bu aletlerin fren aksamlarinda cok buyuk problemler var. el freni cekili kaldiginda yapismalar kilitlenmeler ki diger otomobillerimde boyle bir problemle hic karsilasmamistim. frene basinca hiriltili sesler.
trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

İleti rather86 » 25 Mar 2008, 15:16

[quote="trifaze"]Ses daha cok hirilti gibi cikiyor. tik tik vurma sesi degil. ayni problem bende de var. balatalarin degismesi gerekiyor sanirim. disk yuzeylerininde kontrol edilmesi gerekir diye dusunuyorum. sanirim bu aletlerin fren aksamlarinda cok buyuk problemler var. el freni cekili kaldiginda yapismalar kilitlenmeler ki diger otomobillerimde boyle bir problemle hic karsilasmamistim. frene basinca hiriltili sesler.[/QUOTE] bendede oldu balatanın perçinleri sürtüyodur bence biran önce değiştir yoksa diske zarar verirsinWink
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti çatal » 26 Mar 2008, 14:42

peki arkadaşlar balata değişimi bize kaça malolur fikri olan varmi
çatal
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Ağu 2007, 23:49


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir

cron