Landirenzo LPG detaylar ve teknik açıklama

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Landirenzo LPG detaylar ve teknik açıklama

İleti power_octavia » 16 Nis 2008, 02:44

selam
 

 arkadaşlar ben eleştiri yapmicam arkadaş ahklı neden diceksiniz pederin mondeosu vardı 97 model ona milano taktırttık sigara kutusu büyüklğünde enjektör besleyici taktılar ve takarkende dedilerki arcın performansından hiç bi düşme olmicak dediler eyvallah dedik bizde.. neyse aracı kullandığımda 4900 devirden itibaren perfromans kaybıı başladı 500 deviren itibarende devir daha yavaş hareket etmeye başladı yani enjektörle alakalı ondan sonra bi çok kez ayar çektirdik hatta enjektörleri değiştirdik belli devirden sonra malesef yetiştirmiyor arkadaşlar.. arkadaşın bahs ettiği sitemde lpg daha basınçlı gelebiliorsa eğer perfromans ve tsarruf kaybı olmaz teşekkürler...
 
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti azakoglultd » 16 Nis 2008, 03:25

lazianke kit başına 1000 ytl alıyorum  bu arada kimseye soylemezsen her kit başına 100 ytl sini sana veririm LOLLOLLOL ne dersin fena teklif edeğil sanırım ha LOLLOLLOL
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti azakoglultd » 16 Nis 2008, 03:26

işte alkış arkadaş işin özünü anlamış be bosch enjektörlerin yüksek devirlerde farklı olduğunu da anlamış eh daha ne diyim baya bi sevaba girecem bu gidişle herhalde e landi de bana bi plaket verir herhalde bu gidişle LOLLOLLOL
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti azakoglultd » 16 Nis 2008, 03:28

[quote="power_octavia"]selam
 

 arkadaşlar ben eleştiri yapmicam arkadaş ahklı neden diceksiniz pederin mondeosu vardı 97 model ona milano taktırttık sigara kutusu büyüklğünde enjektör besleyici taktılar ve takarkende dedilerki arcın performansından hiç bi düşme olmicak dediler eyvallah dedik bizde.. neyse aracı kullandığımda 4900 devirden itibaren perfromans kaybıı başladı 500 deviren itibarende devir daha yavaş hareket etmeye başladı yani enjektörle alakalı ondan sonra bi çok kez ayar çektirdik hatta enjektörleri değiştirdik belli devirden sonra malesef yetiştirmiyor arkadaşlar.. arkadaşın bahs ettiği sitemde lpg daha basınçlı gelebiliorsa eğer perfromans ve tsarruf kaybı olmaz teşekkürler...
[/QUOTE]
 

teşekkürler power_octavia
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti lazianke » 16 Nis 2008, 12:05

zaten hiç kullanmadık, kullanamayız, ama landi deki bosch/enjektör korelasyonu beni etkiledi.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti azakoglultd » 16 Nis 2008, 14:44

birgun sende erişirsin inşallah yakıtı düşünmeme rahatlığına :)
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti hetepe » 16 Nis 2008, 17:44

1.2 arabamın yakıtı çok harika vara yoğa da arabaya binmem 0.19 ykr den fazla tüketim de görmedim ne şamın şekeri ne de arabın yüzü...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti azakoglultd » 16 Nis 2008, 19:53

yav 1.2 ler zaten az yakıyor o malum ama benim derdim dizellere kafa ttmaktı şimdi allaha şükür her iddasına varım Türkiye dei en az yakan arabaya biniyorum. Gözü yiyen gelsin buyursun hodri meydan :)
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti magistra » 16 Nis 2008, 22:42

azakoğlu ilgin için çok tşk sen merak etme burda kimi görüyosam söylüyorum onlara zaten benden bulacaklar belalarını ben vazgeçtim onlardan hayırlısıyla antepe filan gidecem yaptırmak için bu aralar iişlerden dolayı çok yoğunum kafamı kaşıyamıyorum ilgim için tekrar tşk
magistra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Eyl 2007, 02:50

İleti azakoglultd » 17 Nis 2008, 01:18

rica ederim
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti formenci » 17 Nis 2008, 12:13

[quote="azakoglultd"]işte alkış arkadaş işin özünü anlamış be bosch enjektörlerin yüksek devirlerde farklı olduğunu da anlamış eh daha ne diyim baya bi sevaba girecem bu gidişle herhalde e landi de bana bi plaket verir herhalde bu gidişle Sleepy[/QUOTE
 

LOLLOLLOL] lpg lpg dir
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti azakoglultd » 19 Nis 2008, 00:56

evet plg plg dir karda kardır.daha ne olsun
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti azakoglultd » 19 Nis 2008, 00:57

pardon lpg lpg diyecektim ama bu kadar az yakınca bende şaşırıyorum tabii
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti cok_yasa_kamil » 19 Nis 2008, 13:15

[quote="azakoglultd"]pardon lpg lpg diyecektim ama bu kadar az yakınca bende şaşırıyorum tabii[/QUOTE]
henüz 1000 km ayarı yapılmadı. imzamdaki aracım 180 Ykr yakmakta...Clap
ayardan sonra bakalım ne yakacak. Thumbs%20Up

LPG'yi tavsiye ederim Wink özgürce biniyorsunuz arabanıza...
cok_yasa_kamil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Mar 2008, 21:23

İleti BaTeRRiiSStt » 19 Nis 2008, 14:01

Yalnız Landi renzonun tek farkı enjektör sanırım. O da 5000 devirden sonra farkı anlaşılıyor gibime geldi. 5000 devir ve üstünde kaç kişi gidiyorki ben şahsen 3500 max devirde sürerim.Bu durumda landi renzonun BRC den bir farkı yok gibi.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti tayel » 19 Nis 2008, 14:38

[quote="BaTeRRiiSStt"]Yalnız Landi renzonun tek farkı enjektör sanırım. O da 5000 devirden sonra farkı anlaşılıyor gibime geldi. 5000 devir ve üstünde kaç kişi gidiyorki ben şahsen 3500 max devirde sürerim.Bu durumda landi renzonun BRC den bir farkı yok gibi.[/QUOTE]
düşündüğüm zaman, sizin söylediğiniz de mantıklı
tayel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 14 Şub 2007, 18:30

İleti azakoglultd » 19 Nis 2008, 17:41

şimdi bu 5000 devir konusunda yanlışsınız neden.


2000 motor bir arabanın 100 il gittiğini bide yanında 1400 motor bir arabanın aynı süratte gittiğini düşünün şimdi size soruyorum hangisinin motoru daha çok bağırır. ?


işte buda buna benzer birşey 5000 devirden sonra bile zorlanmayan boyle bir enjektor daha düşük devrlerde diğer enjektörlerden çok daha rahat enjeksiyon yapar , daha uun ömürlü olur ve zorlanmaz.

azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti azakoglultd » 19 Nis 2008, 17:47

önemli olan hangi devirde olursa olsun doğru miktarda enjeksiyon yapmasıdır buda motor ışığının yanma problemini ortadan kaldırır.ama enjeksiyon dogru miktarda yapılmadığı zaman lambda sensoru fakir karışım (hava yakıt karışımı ) olduğunu düşünerek motor ışığını yakar yani püf nokta lamda sensörünü kandırmak bunun içinde mükemmel bir montaj ve mükemmel bir adaptasyonla aracınızın kendi beyninin verdiği komutlara lpg kitinin beyninin tam olarak itaat etmesi ve ona göre çalışmasıdır.Yani landirenzonun tek frkı enjektör değil aynı zamanda mükemmel programlanmış beynidir. :)


bilmem anlatabildim mi.

 

en kısa zamanda doğru montaj için gereken herşeyi videoya çekip göndereceğim ama videoyu siteye nasıl yüklerim bilmiyorum bu konuda bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir