gene ÇALIŞMADI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

gene ÇALIŞMADI

İleti gurdal07 » 19 Nis 2008, 16:16

arkadaşlar geçenler de başıma gelen sorun gene başıma geldi araba gene çalışmıyo   sabah arabayı yıkamıştık (motoru ıslatmadan) şimdi çalıştıramıyorum  kontağı çevirince gene  civv civvv civvv sesi geliyo marş dan ama çalılmıyo  ne yapmam gerek ?
sorun nerden olabilir ? çok acil cevaplarınızı bekliyorum
 
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti efboacestc » 19 Nis 2008, 16:53

pek bilgim yok ama marş motorunda sorun olabilirmi acaba belki kaçırıyordur.
efboacestc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 12 Kas 2007, 12:24
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Golf GTİ (limited edition)

İleti BaTeRRiiSStt » 19 Nis 2008, 16:56

Marş motoru arızalı ya da akü geliyor benim aklıma.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti demir_01 » 19 Nis 2008, 17:12

mars motorunun ıcıne ya su kacmıstır yada komuru bıtmıstır onu acılen yaptır ıterek veya cekcle kadırabılırısn ama bunlarda cozum degıl en kısa surede yaptır
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti gurdal07 » 19 Nis 2008, 17:32

evet arkadaşlar sağolun sorun şu :
AKÜ BİTMİŞ Ermm  ŞİMDİ DE AKÜ TAVSİYELERİNİZİ  BEKLİYORUM
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti demir_01 » 19 Nis 2008, 17:36

mutlu akü sulu olanından al
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti Felicia Glx-i » 19 Nis 2008, 18:28

Bosch derim ben 
Felicia Glx-i
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Ekm 2006, 02:07

İleti cok_yasa_kamil » 19 Nis 2008, 19:48

benimkinin aküsü bittiğinde (şarz dinamosu bozulmuştu) civ civ etmiyordu bile... seninkisi nasıl civ civ ediyor şaşırdım.. aynı araç halbuki.
60 amperlik olursa iyi olur. öyle tavsiye ediyorlar buradaki arkadaşlar ;)
cok_yasa_kamil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Mar 2008, 21:23

İleti gurdal07 » 23 Nis 2008, 20:37

mutlu akü aldım  110 ytl ye  sorun çözüldü
mission complete LOL 
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti ünsal » 23 Nis 2008, 20:43

mutlu çok iyi servislerde iyi bir sorun olduğunda hemen değiştriyorlar benim iki kez değiştirdiler ..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti gurdal07 » 23 Nis 2008, 20:47

[quote="minik"]mutlu çok iyi servislerde iyi bir sorun olduğunda hemen değiştriyorlar benim iki kez değiştirdiler ..[/QUOTE]
evet  servisi çok güvenilir diyorlar burdada
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti cok_yasa_kamil » 26 Nis 2008, 01:11

[quote="gurdal07"]mutlu akü aldım  110 ytl ye  sorun çözüldü
mission complete LOL 
[/QUOTE]
bana da "abi 0 kar ediyorum, sen yabancı değilsin" deyip 120 liraya salladı... Big%20smile

kazıklandık mı yani Confused
cok_yasa_kamil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Mar 2008, 21:23

İleti ilk aşk » 26 Nis 2008, 01:12

mutlu al mutlu ol zaten almışsın iyi günlerde kullan
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti mxengine » 26 Nis 2008, 01:13

orjinali kaç amper sen kaç amper aldın?

mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti ardabey » 26 Nis 2008, 01:19

Aküsü biten bir araç nasıl civvv civv eder anlayamadım.Normalde "tık" der kalır.Neyse sorununun çözüldüğüne sevindim geçenlerde benimde bitmişti Mutlu akü aldım 120 ytl.ye
ardabey
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Nis 2008, 01:23

İleti gurdal07 » 26 Nis 2008, 03:15

ya aslında  sanayide bi tane dükkana girdik
bi alete bağladı çalıştırdık istop ettkik

aletteki gösterge 10 dan küçükmüymüş neymiş 

adam akünüz ağrızalı değiştirmek gerekiyo dedi başka biyere götürdük(emin oto)  değiştirelim abi dedi sonra gittik mutlu bayiisinden aldık bi tane
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir