fabia yakıt

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia yakıt

İleti tthetri » 06 May 2008, 12:23

Arkadaşlar meraba
2001 1.4 68 bg fabiam 100 km de 10 lt. yakıyor. Sizce bu normal mi? Yol bilgisayarının hesabı doğrumudur?
 
tthetri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2008, 13:07

İleti tam3r » 06 May 2008, 12:29

şehir içi mi yoksa
şehir dışı mı
tam3r
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 27 Haz 2007, 14:55

İleti hakanerdogan » 06 May 2008, 12:51

çok dur kalk yaparsan düşük viteslerde şehir içi kullanımlarda yakar 10 litre.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 06 May 2008, 13:26

bence ortalamanız kullanıma/kullanım şartlarına bağlıdır, her şehrin ,her kişinin yakıt ortalaması farklı olur, ben burada şehir içi 6 lt li ortalamayla geziyorken ankarada 5-5,5 lt/100 km ortalamasıyla gezmiştim. 
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti tthetri » 07 May 2008, 00:24

şehirçi. Bugün baktım 8.7 litre hesaplamış. Gerçekten kullanıma göre değişiyo heralde

tthetri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2008, 13:07

İleti angora » 07 May 2008, 00:52

AAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn.........
bemzine çare bulun benzine beşte yaksa on da yaksa çok para
angora
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Kas 2007, 00:01

İleti crash » 07 May 2008, 17:40

Arkadaşlar artık benim arabam şu kadar yakıyor bu kadar yakıyor tartışmalarını bir kenara bırakalım bence.Yakıt işi sürücüye bağlı olan birşey.Devirli kullanırsan yakar, gaza yüklenirsen yakar.Vites geçişlerini 2500 devirde yapın, gaza fazla yüklenmeyin, aracınızı sakin kullanın bakın araç nasıl da az yakıyor...
crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti acer1610 » 07 May 2008, 23:03

++++10000   benim 6,4 litre sabit bi ortalamam var sakin kullanım la.....
acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti lazianke » 07 May 2008, 23:34

[quote="acer1610"]++++10000   benim 6,4 litre sabit bi ortalamam var sakin kullanım la.....[/QUOTE]
yahu ben tdi ile 6 lt li ortalamayı şehir içinde yapıyorum , ben mi şoför değilim araba bozuk desem uzun yolda az yakıyor, Allah Allah...Confused
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti acer1610 » 07 May 2008, 23:44

gökhana sorabilirsiniz  arkadaşlar ...ortlama yakıtım  6,4 litre  97 oktan benzin
acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti gurdal07 » 08 May 2008, 00:05

benimde  ilk çalıştığında çok yüksek başlıyo  bugün 16 litreden başladı kısa bi süre sonra 8 e biraz sorada 6 düştü
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti tthetri » 08 May 2008, 02:03

ben biraz devirli kullanıyorum açıkçası. Biraz daha sakin kullanalım bakalım
tthetri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2008, 13:07

İleti B@R@KÜD@ » 08 May 2008, 10:27

şehir içi 6.4 imkansız ama şehir dışı olur.ortalama bile olmaz ben yumşak kullanırım arabayı şehir içi şehir dışı 7.7 şehir içi 8,5 ortalama gözümle görmesem inanmam kısacası yakıyor işte siz ne yaparsanız yapın????
Kullanıcı avatarı
B@R@KÜD@
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 62
Kayıt: 11 Nis 2008, 12:00
Ad Soyad: T.AŞIK
Nereden: Adana
Arabanız: fabia 1.4 101hp special

İleti acer1610 » 08 May 2008, 23:35

arkadaşım sizlere yalan hayatta söylemem  uzun yolda 4,8 litreye kadar düştüm..ama genel ortalamam 6,4 ...
acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti crash » 09 May 2008, 01:27

uzun yolda bir depoyla 800 km yapmıştım buda 5.6 lt yakmış anlamına geliyo ki benim aracım 101 BG benzinliydi...
crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir