75 BG yerine 55 BG yazmışlar.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

75 BG yerine 55 BG yazmışlar.

İleti denizkent » 30 May 2008, 23:14

Arkadaşlar benim fabia 1,4 75 bg. klasik. arabayı üzerime alırken 75 beygir yerine şöförler odasında 55 yazmışlar. ben daha önce dikkat etmemiştim. elemana düzeltelim dedim benim işim değil ben onu yazmak zorundayım dedi ve sonuçta beygir 55 e düştü. ne yapmam lazım. sorun olurmu saygılar.
 
denizkent
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 02 May 2007, 15:05

İleti hakanerdogan » 30 May 2008, 23:16

araban gerçekten 55 beygire inmedi ya, boşver gitsin.  önemli olan hacim
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti alwaysloser » 30 May 2008, 23:21

ne komik yanlışlılra var sende 20 bg düşmüşler bu yanlışlıklar hep yapılır hiç bir sorun olmaz rahat olun mesela bende hiç yazmıyo:)
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti denizkent » 30 May 2008, 23:24

valla çok komik bir  durum.
denizkent
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 02 May 2007, 15:05

İleti felicia042 » 31 May 2008, 00:19

motor hacmini yanlış yazsalar bide Smile böle bişey duydum tanıdığım bir kişi 1993 model flash ı var 1300 cc geçiyormuş ruhsatta motoru bu sebepten dolayı az vergi ödüo Tongue
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti ünsal » 31 May 2008, 01:45

55 kw olarak yazmış olabilirler benim 1.6 felicia 75 hp 43 kw yazıyor Unhappy
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti zugor » 31 May 2008, 12:34

düzeltirebilirsin ama ruhsatın o sayfasını tekrar değiştirmen gerekir benim arabada aldığımda 74 bg yazıyodu 74kw yerine 74 bg yazmışlar üzerime alırken servisten bir kağıt aldım işte şu şasi, şo motur nolu araç 101 bg dir diye o kağıtla beraber trafikte düzeltirerek üzerime aldım.
zugor
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 31 Mar 2007, 20:59

İleti yexplorer » 31 May 2008, 13:53

çekişten düşmüştür araba LOL
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti parsanoto » 31 May 2008, 15:09

valla biz neler görüyoruz burda..müşteri geldi araba 1,6 felicia dedi 96 model..96 larda 1,6 yok,ruhsata baktım 1,6 yazıyor.araca baktım 1,3 karbüratörlü..müşteriye söledim abi senin araç 1,3 adam dedi yok bu 1,6..ısrarla 1,3 dedim..adamı sonunda ikna edebildim,git dedim aracın ruhsatı değiştirt yalandan fazla vergi ödeme..
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti BlueVRS » 31 May 2008, 16:01

[quote="parsanoto"]valla biz neler görüyoruz burda..müşteri geldi araba 1,6 felicia dedi 96 model..96 larda 1,6 yok,ruhsata baktım 1,6 yazıyor.araca baktım 1,3 karbüratörlü..müşteriye söledim abi senin araç 1,3 adam dedi yok bu 1,6..ısrarla 1,3 dedim..adamı sonunda ikna edebildim,git dedim aracın ruhsatı değiştirt yalandan fazla vergi ödeme..[/QUOTE]
 

OuchDeadCryWinkLOLLOLLOL
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti reddragon » 31 May 2008, 19:03

kötü olmuş ama dert edecek bişey yok sonuçta düzeltilebilir
reddragon
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 30 May 2007, 17:42

İleti OKTAVİACI » 31 May 2008, 19:07

bence sen git vergiyi düşük öde bak 55 bg yazıyo de belkide olur burası türkiye
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti hetepe » 03 Haz 2008, 16:11

vergiyi hp ye göre alsalar şaane olur.!
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir