Sol ön Lamba Patlamış...!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sol ön Lamba Patlamış...!

İleti ayhankiraz » 28 Haz 2008, 17:04

Arkadaşlar fabiamın sağ ön lambası yanmıyor sadece kısalar yanıyor acaba bunu kendim değiştirebilirmiyim? Bir de bu lambanın fiyatı ne kadardır? Bilgisi olan varsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
ayhankiraz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Kas 2006, 12:40

İleti BlueVRS » 28 Haz 2008, 17:09

kendin değiştirebilirsin ampul H4 ise ucuz olur 5 lira gibi,H7 çıkarsa 10 liraya osram alırsın.
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti ayhankiraz » 28 Haz 2008, 17:12

fabialarınki hangisi acaba makyajsız olanı 2005
ayhankiraz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Kas 2006, 12:40

İleti BlueVRS » 28 Haz 2008, 17:21

kısa için h7 uzunlar için h3.
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti kadir_ » 28 Haz 2008, 18:09

tırnaklı kaağı va zaten tel varüstünde tırnak dediğim eli kaldır kapağı yavaşça çıkar ampülerin hesiçikar zaten yerinde olsam 2 sinide değiştiririm dışarda değiştirirsen ayarlatırsında ama sen bilirsin
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti acer1610 » 28 Haz 2008, 19:30

benim de  bugün arka fren lambası patlamış araba beni uyarı lambası yakarak uyardı .varmı başka böyle bi araba .camlara su atan hazne azalıyo hemen uyarıyo hastayım bu elegance'a

acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti taurus0181 » 29 Haz 2008, 12:09

evet bende yeni farketti 2006 fabia 1.4 de arka sol stop lambası patlamıs galiba yanmıyo.ne alarak kendim değiştirebilirim..saygılar
taurus0181
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 06 May 2008, 23:54


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir