ahh bu çukurlar!!!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ahh bu çukurlar!!!

İleti favoritrally » 01 Tem 2008, 19:09

espirtlotus a bi ekleme yapayımm : frene basılı vaziyette çukura girersek aracın ağırlık merkezini aracın önüne yoğunlaştırırız bu şekilde çukura girildiğinde tekerleklerde olan ağırlığın iki katından fazlasıyla çukura girilir , buda araçın alt takımında ( lastiklerden amortisöre kadar olan bütün parçalar)  büyük sorunlara yol açar.
 
favoritrally
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2006, 00:22

İleti elegance » 01 Tem 2008, 20:18

celik kartel koruması 100 ytl orjinal octavia servisinde
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti loveskoda » 01 Tem 2008, 20:42

[quote="favoritrally"]espirtlotus a bi ekleme yapayımm : frene basılı vaziyette çukura girersek aracın ağırlık merkezini aracın önüne yoğunlaştırırız bu şekilde çukura girildiğinde tekerleklerde olan ağırlığın iki katından fazlasıyla çukura girilir , buda araçın alt takımında ( lastiklerden amortisöre kadar olan bütün parçalar)  büyük sorunlara yol açar. [/QUOTE]
 

Bunu çok iyi tecrübe ettim...

Artık yaptığım şey, freni bırakmak, böylece altı sürtse bile çok zorlamıyor aktarma elemanlarını... Özellikle tümseklerde uçmadan önce freni mutlaka bırakın... Havalanır konarsınız çok çok... Ama fren yaparsanız.....GÜMMM ÇATTT PATTT POFFF VS. VS..........Nuke
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti ErTaN06 » 01 Tem 2008, 21:01

[quote="züttürük"]beyler meraba bende 01 68lik fabi var geçen çok sert bir çukura girdim ve alt plastik kırıldı ayrıca fren yapınca sol tekerden bir ciik sesi gelmeye başladı birde araçtan dizel gibi tıkıtıkı ses geliyor hızlanırken artıyor  bunların nedeni nedir ve sanayide kaça yaptırırım hepsi dahil???OuchOuchOuchOuchbizimaraçlar yere çok yakın bu yüzden ne yapabilriz yükseltmek için... [/QUOTE]
 

Arkadaşım çok geçmiş olsun aynı dertten 2 hafta önce bende çok çektim ve sorun sağ akiste çıktı istersen bi akislere baktır.Hızlanınca ses artıyosa ses akistendir ve jantın balansınada baktırmanı tavsiye ederim
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti züttürük » 02 Tem 2008, 16:12

bu istanbul rezillik artık yollar yaaa...nese 100ytlye hallederim diosunuz.. pekiş bu araç giderken oluşan dizel gibi sestriger zincirimidir ve kaça yapabilirim???
züttürük
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 16 Eyl 2007, 03:40

İleti erolfabia » 02 Tem 2008, 16:35

geçmiş olsun...


 

ayrıca paylaşım için diğer arkadaşlarada teşekkür ederim...

 
erolfabia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Şub 2008, 14:55

İleti necx28 » 03 Tem 2008, 00:26

çelik karter koruyucuyu dizel fabia aracıma 1 ay kadar önce serviste 100 ytl ye taktırdım. 
necx28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Nis 2007, 00:47

İleti Öner » 07 Tem 2008, 13:13

arabamı aldığımdan beri ki yaklaşık 8 ay oldu bu çukurlar yüzünden iki tane teker ve iki sefer sol rot mili ve de sol tabla burçlarını değiştirmek zorunda kaldım. Milli servet düşmanı bu çukurlar. Ayrıca rot mili, tabla burcu ve de fişek denilen zımbırtıları değiştirecekseniz polo ya da golf'un zımbırtılarını taktırmanızı öneririm.
Öner
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Oca 2008, 18:58

İleti Öner » 07 Tem 2008, 13:15

Ayrıca arkadaşlar çukura girerken daha doğrusu düşerken frene basmak mantıklı değil. Bence yavaşlayabildiğin kadar yavaşlayıp sonra ayağını frenden çekmelisin. Hatta o esnada gaza bassan bile daha iyidir derim ben.
Öner
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Oca 2008, 18:58

İleti ilker_617 » 07 Tem 2008, 13:54

Ses;balata,disk gibi aksamlara taş vb. girmesinden de kaynakalabilir...

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir