Eko66--Yakıt tasarruf cihazı--

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Eko66--Yakıt tasarruf cihazı--

İleti RAZOR10 » 07 Kas 2008, 21:49

konuyu açan arkadaşa 1 az acımasızca eleştiriler yapılmış.. bakın arkadaşlar eko66 iyidir demiyorum çünkü bilmiyorum.. ama yaptıran kişilerde memnunmuş başka yerlerden duymuştum.. dewrim arabaları die bi film war wizyonda izlemeyenler izlesin. bizim türk mühendislerin önünün nasıl kesildiğini görün filmde sinirden yumruklarınızı sıkarsınız.. sonuçta adamlar düşünmüşler bi cihaz yapmışlar.. taktıranlarda menmun gibi..saygı duymak gerekir.tabiki eleştiri yapacağız sonuçta 590 ytl kdw dahil.. az bi para deil.. yapıcı olalım yıkıcı deil...
 
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti demirhan » 07 Kas 2008, 22:37

yorumların hepsini eksiksiz okudum ama bu cihaz için olumsuz ve sert eleştiriler bile reklam olmus istemeden aslında,,, bizimde ciddi manada cok iii olan bilim adamlarımız mucitlerimiz var bence denemeden zaman gecmeden bu kadar sert eleştiri yapmak bana biraz tuhaf geldi ben bile hiç aklımda yokken aracıma taktırıp denemeyi düsünüyorum dogrusu
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti demirhan » 07 Kas 2008, 22:42

ayrıca bizim memlekette bilim adamlarının önünün kesilmesine gelince en harika biçimde yapılıyor zaten. Faydalı bişey buldularmı hemen çöküyolar tepelerine seslerini kesiyolar elin Almanında Fransızında  akıl varda bizim TÜRK'LERDE  akıl yok mu hemde en iyisi var
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti yexplorer » 08 Kas 2008, 01:21

ben mıknatıs denedim turbomag faydalı gibi duruyor henüz depo bitmedi ama çekişte farketti
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti merasity » 08 Kas 2008, 01:38

Arkadaşlar ne olmuş burda kızılca kıyamet kopmuş. Ben de diyorum yazdığım konulara niye kimse cevap vermiyor! onu bunu boşverin, aracımın sol arka lastiği 60 yanakmş, diğer 3ü 65 yanak. ne yapmış bu aracı aldığım adam, nası olacak bu iş?
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18

İleti merasity » 08 Kas 2008, 01:39

bu arada ben de yozgatlıyım, eko66 yı üreten hemşerime çok yüklenmeyin. :) şaka bi yana, bu işi çözmenin en iyi yolu, adamlara gideceksin, garantili taktırma yapacaksın. vaadettiği tasarrufu sağlamazsa sökün cihazı verin paramı demek lazım. öyle anlaşmak lazım
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18

İleti HTP » 08 Kas 2008, 01:47

Madem bu kadar buyuk bir icad bunu ispatlayacakları birsuru bilimsel platform var .REklam degil ispat etsinler bende taktırıcam hemde bagıs yapacam kendilerine hodri meydan.Motor ureticileri neden bunu yapmıyorlar neden ses cıkmıyor bilimsel cevrelerden ..
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti Gencler1980 » 08 Kas 2008, 14:12

Bilimsel platformda ispatlanmış zaten arkadaşım, eğer internet sayfasına girip incelersen görürsün. Bi de kârından %15-20 düşürecek bir ürün çıksa kendi medya kuruluşunda reklamını yaptırırmısın?
Gencler1980
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Tem 2008, 02:12

İleti HTP » 31 Arl 2008, 00:32

Bu arada bu ürün madem ispatlanmış neden araba üreticileri bu ürünü havada kapmıyorlar..Wacko
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti lazianke » 31 Arl 2008, 03:29

[quote="HTP"]Bu arada bu ürün madem ispatlanmış neden araba üreticileri bu ürünü havada kapmıyorlar..Wacko [/QUOTE]
yağ firmalarınca milyon dolarlık hibelerle beslendikleri için olabilir. yağların üzerindeki onay kodlarının hikayesi de böyle.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti yusufbyz » 31 Arl 2008, 11:18

selam arkadaşlar
çalışma mantıığı tamamen basit bir sistem. dünya üzerinde bulunan en hızlı yanmaya sahip iki şeyi motorunuza benzinin içine katıştırıyor. Benzin+Hidrojen+Oksijen motordaki yanma daha hızlı ve yüksek ısılarda meydana geliyor. böylece arabaya güç olarak daha fazla güç iletiliyor. bu bir mucitlik değil. zaten motor çalışma sistemleri içerisinde veya motor eğitim sisteminde gösterilen buluşlar. ancak bizim yatırımcı ve girişimci vatandaşlarımız bunu bir cihaz haline getirip markalaştırarak insanlara satmaktadırlar. evet bilimsel olarak bu bir tasarruf cihazıdır. ancak çok ciddi ve dikkat gerektiren bir çalışma olması gerekir. bu işi ciddi yapanlar da gerçekten riskler en aza indirilmiş, yakıt en aza indirilmiş, yanma maksimuma çıkartılmış ve egzosda haliyle çıkabilecek diğer tüm kirli gazlarda bu yüksek sıcaklık neticesinde yanmış oluyor ve çevreye daha az kirli hava bırakılıyor. yanlız lpg takar gibi bunda da motorun üst kısmını deldiriyorsunuz. anlayacağınız motor kapağı delik lpg ekomax derken delik deşik oluyor.

 

ankarada da böyle bir firma var. www.ekomax.com.tr mustafa uzun abi. kurumsallaşmış bir firma olarak görev yapıyorlar. son derece samimi bir insan. her türlü konuda size sohbet havasında bilgi verir.

 

(not: sen takdırdınmı diyorsanız hayır ben lpg ile ancak başediyorum. birde ekomax taktırmaya uğraşamazdım. zaten yakıtımda 125-150 arası olduğu için. birde daha fazla motor kapağını deldirmek istemedim.)

 

 

 
yusufbyz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 27 Haz 2008, 14:09

İleti HTP » 31 Arl 2008, 11:46

Bu bahsedilen sistem "ekomax" ayrıştırılmış hidrojenle çalışıyor. Bu sistem fazla bilinen yada Ülkemizde çokca uygulanan bir sistem değil ama kesinlikle çok işe yarıyor ben geçen senelerde "Unido" adında birleşmis milletlere (ticari bir firma degil enerji üzerine çalışan bir organizasyondur) bağlı hidrojen merkezinde çalşıyordum. 2004 yılında enerji fuarına bir firma getirmişti. Bir Honda Jazz üzerinde inceledik, gayet verimli çalışıyordu.
Arkadaşın dediği gibi yakıtı (dizel yada benzin) hidrojenle zenginleştirerek çok daha verimli yanmasını kolaylaştırıyor hem güç hemde ekonomi sağllıyor. Fakat bu cihaz eko66 dan tamamen farklıdır, sakın karıştırılmasın bu cihaz sonradan montajı yapılan su deposundan aldığı suyu ayrıştırarak üretilen hidrojeni aynı sıralı sistem lpg gibi emme manifoltundan, yanma odasına gönderiliyor.. digeri yani eko66 yakıt moleküllerini düşük voltajda elektrik vererek sıraya sokup daha iyi yanmasını sağlıyor verimliliği tartışılır. Bu çok yeni bir fikir yani yeni bir buluş değil.
İstanbuldada uygulamasını yapan bir firma olsaydı hem güvenilir hemde profesyonel çalışan, lpgden ziyade bunu tercih ederdim keza fazladan bir depo takmıyorlar dolayısıyla bagaj size kalıyor.
Gelecek hidrojenli arabaların. "Hydrojen fuell cell" olarak internette araştırabilirsiniz. sadece hidrojenle çalışıyor 0 emisyon.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir