roomster

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

roomster

İleti James06 » 04 May 2007, 16:10

Resimlerini çekeyimde mayıs ayının aracı sayfasında eklemeyi deneyeyim. Bakalım ayın aracı olabilecek miyiz? Olursak ne oluyorsa? Smile
 
James06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2007, 15:42

İleti mygokhan » 04 May 2007, 17:38

roomsteriniz hayırlı uğurlu olsun :) çok güzel bir seçim yapmışsınız..fotoğrafları bekliyoruz :)
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hakanerdogan » 04 May 2007, 19:49

Bende ziebart ses yalıtımı var. (ziebart benim için apayrı bir mevzu zaten)
 

ses yalıtımını ben imzamda yazan arabama yaptırdım. Zaten ses alan bi araba pek rahatsızda olmuyorum, bilakis sessiz araba sevmem. O zaman niye yaptırdın ses yalıtımı diyeceksiniz de boşverin.

Ses yalıtımı olarak arabanın altına zift gibi bir şey sürüyorlar. Ben pek memnun kalamadım doğrusu. Araba kirlendi ona yanarım hala...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti James06 » 04 May 2007, 23:08

Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Peki arabanın kapı fitillerinden ses içeri giriyor olabilir mi? Acama roomi de kullanılan fitil ile superbde kullanılan fitil aynımı? Bu bir çözüm olabilir mi?
James06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2007, 15:42

İleti skodacı » 04 May 2007, 23:15

ziebart miebart hikaye...ses sorunu olmayan bir markanın bir modelini bana söylermisiniz?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti AV-2006 » 04 May 2007, 23:22

[quote="skodacı"]ziebart miebart hikaye...ses sorunu olmayan bir markanın bir modelini bana söylermisiniz?[/QUOTE]
Ziebart hikaye olamaz boya korumada ve alt ses yalıtımında bu firmanın iddaası var.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti skodacı » 04 May 2007, 23:34

tamamı ile para tuzağı...sesi kökten kesebileceğine inanıyormusun?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti James06 » 04 May 2007, 23:40

Arkadaşlar bugün dizel 1.5  reno sembole bindim. O bile roomiden daha sessiz. Benim derdim arabanın içine hiç ses gelmemesi değil. Fazla ses gelmesi. Bu ses en ekonomik şekilde nasıl azaltılır.
 

Az önce arkadaş Ziebert iyi değil diyor. Ses yalıtımı yaptırmalımı yoksa yaptırmamalımı? Kararsız kaldım.

 

Görüşlerinizi bildirmenizi rica ediyorum
James06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2007, 15:42

İleti skodacı » 04 May 2007, 23:44

yaptıranlara bir sor bakayım James06 .ona göre kararını ver...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti James06 » 04 May 2007, 23:51

Burda hep o soruyu soruyorum zaten. Ziebarttan ses yalıtımı yaptıran varsa bana yorumlarını iletebilir mi?


Alternatif olarak bu içeri gelen sesi diğer araçlardaki ses düzeyine nasıl çekebiliriz?

James06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2007, 15:42

İleti skodacı » 04 May 2007, 23:59

o zaman şunu söylüyeyim.bence hiç uğraşma.ses kesilmez hiç bir zaman...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti James06 » 05 May 2007, 00:03

Hayallerimi yıktın Skodacı Kadir abi. Cry Neyseki atalarımız "Dost acı söyler" demiş.
 

Verdiğin bilgi için teşekkür ederim.
James06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2007, 15:42

İleti recai392 » 12 May 2007, 18:53

slm irfan abi
benim 98 model felicca şanzıman dağıttı bunun çıkmasını bulma şansımız varmı?   fiatlar nerelerde bilgin varmı

recai392
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 03 Mar 2007, 17:47

İleti recai392 » 12 May 2007, 18:54

abi birde ben lastikleri değiştirdim bir boy büyük taktırdım ama yakıt arttı galiba bunanla ilgili olabilirmi

recai392
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 03 Mar 2007, 17:47

İleti sainz » 12 May 2007, 19:33

[quote="recai392"]...benim 98 model felicca şanzıman dağıttı bunun çıkmasını bulma şansımız varmı?   fiatlar nerelerde bilgin varmı...[/QUOTE]


 

www.skopar.com adresine sorabilirsiniz komple şanzımanın fiyatını.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ErTaN06 » 12 May 2007, 19:40

1.6 motor corolla ya bin bide ses gör sen  :))
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti irfant » 12 May 2007, 21:52

Skopar olabilir, hangi şehirdesin?
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti atik » 17 May 2007, 01:57

Ben aldım cookta memnunum
atik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 May 2007, 01:40

ÖncekiSonraki

Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir