garanti konusu hakkında

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

garanti konusu hakkında

İleti BIZDIK » 16 Eyl 2009, 14:12

değerli üyeler aracımı alalı 1 yıl oldu.mecburiyetten ve servisin şehrimde olmamasından dolayı ilk servisten sonraki bakımları yaptırmadım.kısa sürede 35.000km civarı yol yaptım..
servis bakımları atlatığım içim garantiniz bitti dediler.

 

bağaj açma motoru bouldu,bu arızanın bakımla ne ilgisi var  anlamadım.

 

bakımdasadece yağ,filtrelere bakılıyor kapsamlı inceleme yapmıyorlar..

 

bu konuda yardımcı olabilir misiniz?2 yıl garantili araç..

 

 

2 yıl  garanti servis bakımlı araçlarda mı geçerli satarken bu konuda bilgi vermediler...

 

 

bağaj motoru 75 ytl fiyatı..

 

 

35000km de 5 servise girmem gerekiyor du aracım dizel..

 

 
 
BIZDIK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 09 May 2008, 21:30

İleti irfant » 16 Eyl 2009, 14:27

Geçmiş olsun.
 

Bakımın kilitle alakası yok tabi ki. Ama garanti sözleşmesinde şartlar gayet açık yazılıdır.

 

Garanti süresi boyunca bakımlar yetkili serviste yaptırılır, yoksa garanti bozulur. Bunun ötesi yok ne yazık ki...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti SEAHAWK » 16 Eyl 2009, 14:30

Evet; sizinki şanssızlık olmuş gerçekten de.
 

Bu arada; 35 bin km boyunca aracınızın motoruna bakım anlamında el sürülmedi mi ? Yoksa siz gene kendiniz hava filtresi, yağ değişimi vb. yaptınız mı ?
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti mbarman » 16 Eyl 2009, 14:35

servise gitmeyerek zaten o parçanın parasını fazlasıyla çıkartmışsınız. daha ne yin peşindesinizki. ama umarım yağ ve filtre değişimlerini 10.000km civarında yapmışsınızdır.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti adilektasli » 16 Eyl 2009, 17:35

2008 de octavia tour bagaj kilidi motoru değişmişti. Fiyat 400 TL civarındaydı. Garanti var dı da para ödemekten kurtulmuştum. Evet, serviste bakım yaptırmazsan garanti geçersiz kalır. Zaten 75 TL ye halledebiliyorsan şimdilik sorun yok. Bence mevcut sorununu bir şekilde halledip servisle anlaşıp garantini nasıl devam ettireceğini düşünmelisin. Ne bileyim, bi bakım falan yapsınlar da garanti devam etsin gibi... Sonra başka arıza çıkarsa onlarda faydalanırsın.

Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti BIZDIK » 16 Eyl 2009, 19:13

bakımını aksatmadım.


abim madeni yağ toptancısı mobil 1 yağ bile koyabilirim.

 

filtrelerini servisten almıştım değiştirmek sorun olmadı tanıık tamircimiz var...

 

bir yıldır eşimden ayrı çalıştım hafta sonları onları görmek için yanlarına gittim mesafe uzaktı.

Serviste yakınımda olmayınca mecburiyetten gidemedim.haftada birde olsa ailemi görmek garantiye değer sanırım yapacak birşeyim yok..

 

ilginize teşekkürler...

 

 
BIZDIK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 09 May 2008, 21:30

İleti SEAHAWK » 17 Eyl 2009, 00:11

Bu şartlar altında en iyisini yapmışsınız aslında. Hakikaten de 1 yıl içinde çok yol yapanların uygulamasını bile tavsiye edebiliriz. Ancak motor komple iptal olacak ki bu sistem sonucu zarar edesiniz... 5 bakım ücreti gerçekten pek çok arızadan kar etmenizi sağlar diye düşünüyorum.Smile
 

 

Ha işin "aile" kısmı zaten tartışılmaz bile; zarar etmiş olsanız bile umursanmaz.Wink
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti şahinbey » 17 Eyl 2009, 00:48

5 bakım atlanmış ve sadece bagaj motoru sorun çıkarmışClap....Skoda'yı kötüleyenlere duyurulur...
şahinbey
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Eyl 2008, 23:59

İleti SEAHAWK » 17 Eyl 2009, 00:54

[quote="şahinbey"]5 bakım atlanmış ve sadece bagaj motoru sorun çıkarmışClap....Skoda'yı kötüleyenlere duyurulur...[/QUOTE]


 

 

Kendisi gerekli olanları yaptığı için zaten herhangi bir sıkıntı olması beklenemez. Hatta bu bana gerçekten de ilham verdi; 0 km araç alınıp da ilk sene içinde çok kilometre yapılacak olursa bu sistem başarıyla izlenebilir bence.Smile
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti hdoner » 17 Eyl 2009, 01:22

Bu arada skodaya duyrulur servis ağı gerçekten yetersiz.Özellikle doğuda servisi ancak büyükşehirlerde var ne yazık ki
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 17 Eyl 2009, 01:24

İsterseniz bu konu ile ilgili hep beraber  mail atabiliriz?
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti mbarman » 17 Eyl 2009, 14:05

[quote="hdoner"]İsterseniz bu konu ile ilgili hep beraber  mail atabiliriz?[/QUOTE]
almayalım kalsın
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti BIZDIK » 17 Eyl 2009, 15:05

ilk servise girince yetkili abi 2 yıl bize gel sonra ne yaarsan yap demişti.Garantin bozulur falan dememşti.Böyle söyleyince takıldım.Seni iki sene yolalım bize yeter anlamı çıkarmıştım.



servisler ucuz değil 7500 km bakım aralıklarıda kısa servis maliyeti epeyce çıkıyor.
Abimin 98 model 300 bin küsürde tdi transporterı var.Deli gibi köye gider gelir ..

debriyaj balatası bile değişmedi.hatta fren balatalarıda 6 yıl hala taş gibi..

 

tdi olunca motor sistemlerimiz aynı hala herhangi bir arıza yapmadı.

 

skodadaki  satış görevlisi bu motorlarda rahatlıkla normal motorin bile kullanabilirsin demişti.bazen mecbur kalırsam normal motorin bile kullanıyorum.filtrelerin rahatlıkla kendim takabiliyorum.motor bölmesi çalışmaya müsait..

kendi bakımınızıda kendiniz yapabilirsiniz.Araç sizin ne de olsa en iyi siz bakarsınız..

 

servisler en iyi biz bakarız diyor  ama .

 
BIZDIK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 09 May 2008, 21:30

İleti hakanerdogan » 17 Eyl 2009, 15:09

balatalrın TAŞ gibi olması erimemiş olsalar dahi disklerinize zarar verir zaman içerisinde madde özelliğini yitirdiğinden.

kırsal motorin ile çalışır, ama bütün sisteminizi daha fazla yorarsınız, daha zor yanan bir yakıttır, düşük devirli yüksek hacimli dizel makinelerinde uygundur, ufak hacimden yüksek devir çıkaran aşırı beslemeli makinelerde gidiyor diye binersin, şakkkk diye pompa-enjektör-turbo arızaları baş gösterirse, servisten kurtardıklarınız katmeriyle çıkar, uzun vade-kısa vade, asla yapmamanızı öneririm. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti BIZDIK » 17 Eyl 2009, 16:18

dedikleriniz doğru zorda kalmadığım sürece kırsal motorin asla almam.kaliteli yakıt kullanırım.


ilginize teşekkür ederim.

 
BIZDIK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 09 May 2008, 21:30


Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir