garanti rezaleti

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

garanti rezaleti

İleti cececenk » 18 Eyl 2009, 16:35

arkadaşlar dün aracımı sol sis farının yanmaması şikayeti ile servise götürdüm sisfarını söktüklerinde içinin tamamen eridiği bariz belli oluyodu servis bunun garantiden değişemeyecegini bunun sadece kullanım hatası oldugunu söylediler bunun benim biyere çarpmam yada düşmem yolu ile olabilecegini söyleyip adam akıllı bir açıklama yapmadılar bile aracı lifte kaldırdıklarında ne bir düşme nede çarpma ile alakalı bir durum olmamamasına karşın bunun sadece benim kabahatim oldugunu 100 tl karsılıgında  yenisini takabileceklerini söylediler bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz

 
cececenk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 25 Haz 2009, 02:49

İleti farukege » 18 Eyl 2009, 16:44

Aracını garantiden yenisi ile degiştiren veya herhangi bir sebepten parçası degişen çok az kimse vardır..HEP KULLANICI HATASI....Benim bi arkadaşım 0 km aldıgı aracın lastigini 2 ay sonra balon yaptıgını  farkedip servise başvurdu lastigi söktüler fabrikaya gitti sonuç kullanıcı hatası daha vahimi sitepne olarak kullanacagı lastiginden oldu.
Kullanıcı avatarı
farukege
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 29 Ekm 2007, 02:30
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA 2008 1.6 OTM

İleti mbarman » 18 Eyl 2009, 16:45

hoş geldiniz.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti irfant » 18 Eyl 2009, 16:54

Kullanıcı hatası neymiş, onu sorun lütfen...
 

Gece-gündüz yaksan da sıcağından eridi desen ikisi de erirdi. Ya üretim ya da kablolama hatası bence...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti Balki, Burak » 18 Eyl 2009, 17:30

Bilgisayarcxıyım ve bizdede garanti içi dışı olayları oluyor.Dişinizi gösterin biraz.Eyvallah demeyin.Bu donanımsal bir sorun.Sonucta eger farınızda catlak/çizik yoksa yani temizse HİÇKİMSE SİZE BU HATANIN DARBEDEN OLDUGUNU SÖYLEYEMEZ.Garanti içinde olanları zaten garanti içinde değiştiriyorlar.Sizin verdiğiniz para onlara kar kalıyor.Lutfen bu konularda daha duyarlı olalım.Sürüye uymayalım.
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti mesmogsuz » 18 Eyl 2009, 17:49

itiraz et kardeş ben bundan önceki aracımın(2007 fabia 1,2) yaklaşık 6.000 tl lik parçasını değiştirdim garantiden. sakın kabul etme...
mesmogsuz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 05 Haz 2008, 18:04

İleti adilektasli » 18 Eyl 2009, 19:11

Buna bir açıklama getirmek zorundalar. Yazılı olarak nasıl bir kullanıcı hatası olduğunu vermelerini iste. Sıkıyosa versinler bakalım. Sonra da şikayet etmek lazım. Sakın yanlarına bırakma. Tabii oygun olmayan bir ampul falan taktıysan orasını bilemem. Hangi servismiş bu? Başka bir servise de gitseydin keşke.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti oguz » 18 Eyl 2009, 22:00

ben size servisi söyleyim ata oto :) garanti budur:D


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti cececenk » 19 Eyl 2009, 12:18

evet skoda ata plaza arkadaşlar far ampullerinde bi değişme filan yaptırmadım zaten bu zamana kadar kullandıysam en fazla 2 yada 3 kez kullanmısımdır ama bayramdan sonra nasipse tüketici haklarına şikayette bulunucam görcez bakalım kullanıcı hatası mı yoksa servis hatasımı...
cececenk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 25 Haz 2009, 02:49

İleti alpino » 19 Eyl 2009, 13:17

bütün servislere git. ata and ve ünaldıya hepsine sor. parçanın sıcaktan erimesi kalitesiz malzemeden kaynaklanır. ampulün konumu ve parçalarının duruşunda hata yoksa erime olmaz. kullanıcı hatası olamaz yani
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti adilektasli » 19 Eyl 2009, 13:25

[quote="oguz"]ben size servisi söyleyim ata oto :) garanti budur:D[/QUOTE]
 

Küfür etmek istemiyorum şimdi Angry
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti hdoner » 19 Eyl 2009, 14:25

Aracın garanti kapsamında bildiğim kadarıyla başka ervislerde bakıyor bence bi kaç servise daha gösterin.Umarım ücret ödemeden değiştirirsiniz.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti murat321 » 19 Eyl 2009, 20:31

Mecbur kalmadıkça ATA servisine gitmeyin zaten, Zeki ünaldı servisi içlerinde en iyisi.
murat321
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 May 2009, 18:25

İleti y.emre » 20 Eyl 2009, 00:37

servislere kalsa hersey Kullanıcı hatası zaten Angry
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti RoadFighter » 20 Eyl 2009, 18:42

Bu cevap anca Ata Otomotiv'den beklenirdi :)
 

Başka yetkili servislere de danışınız.

 

Garanti hususuna bizzat yetkili servis değil yetkili servisin garanti başvurusundan sonra Yüce Oto karar vermektedir bildiğim kadarı ile.

 

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti hdoner » 20 Eyl 2009, 20:03

Tonlarca para verip 0 alaba alacaksın.Oda yarı yolda su koyverecek.Başın ağrıyacak serviste arabaya bindiğin için suçlu sen,kullanıcı hatası olacak.AngrySanki vatandaş 100 le giderkengeri vitese taktıCensored
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti OKTAVİACI » 21 Eyl 2009, 14:15

hakkınız arayın bence direk servis müdürüyle muhattap olun biraz sert çıkar ve haklarınızın farkında olduğunuzu karşı tarafa hissettirerek konuşursanız mecbur yapmak zorundalar
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti cececenk » 23 Eyl 2009, 16:23

evet arkadaşlar bugün servise tekrardan gittim direk plaza müdürüne çıktım ve bu konu hakkında yardımcı olamayacaklarını söylediler  bende tüketici haklarına başvurdum artık işi resmi boyutlara taşımaya karar verdim bakalım ama bundan sonra kesinlikle aracımı ata plazaya götürmeyecegim...
cececenk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 25 Haz 2009, 02:49

Sonraki

Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir