ikinci el satılık roomster lerin km leri neden düşük

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ikinci el satılık roomster lerin km leri neden düşük

İleti anadolulu denizci » 20 Ağu 2010, 20:27

ikinci el roomster almayı düşünüyorum fakat yaptığım araştırmada ikinci ellerin km leri genelde 5000 ile 30000 arasında bunun sebebi acaba araçtan memnun olmamak yatıyor olabilirmi
 
anadolulu denizci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 20 Ağu 2010, 20:16
Ad Soyad: aziz erkan
Nereden: Mersin
Arabanız: 131 şahin

İleti AhmetH » 20 Ağu 2010, 20:45

belki km düşürüyorlardır belli mi olur :)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti mygokhan » 20 Ağu 2010, 21:45

Araba fazla yakıyor kullanmıyorlar belliki :)
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti ahmetciftcioglu » 20 Ağu 2010, 22:50

belkide kullanmaya kıyamıyorlardır. yada çok yakıyo olabilir.kullanan birileri fikir beyan ederse daha iyi olur bence.
ahmetciftcioglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 54
Kayıt: 05 Haz 2010, 22:59
Ad Soyad: AHMET
Nereden: Kahramanmaraş
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 plus 2009

İleti fıratt » 21 Ağu 2010, 08:26

Km ne olacakki 90-100000km mi?
arac çıkalı 3 yıl oluyor şunun şurası kmler normal 40000de var 80000kmde kullanıcı profiline bakmak gerekiyor..
genelde emekli veya memur kesim odaklı bu aracları alanlar..
Çokta yakmıyor benzinde benimde 1,2 ş.içi 260-270krş maximum yakıtı buda..
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti forman37 » 21 Ağu 2010, 16:55

eğer dızelse fazla yakmıo zaten 3 silindir 1,4 TDI bı müşterımıze sıfır km sattık ılk depoyla 1100 KM yol yapmış arac bende hayret ettım .. pıyasda fazla olmadığından dolayı olabılır ...yakıt ıle ılgılı olacağını sanmıyorum :(
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti anadolulu denizci » 21 Ağu 2010, 17:33

ya bilemiyorum sıfır alayım dedim agustos ayı içerisinde 2000 tl birden zamlandırdılar ikinci el alayım dedim onunda dediğim gibi maluk km si ile falan oynanma durumu var acaba yıl sonunda falan kampanya yapılırmı
anadolulu denizci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 20 Ağu 2010, 20:16
Ad Soyad: aziz erkan
Nereden: Mersin
Arabanız: 131 şahin

İleti anadolulu denizci » 21 Ağu 2010, 17:37

samet bey sizdede 1,2 var galiba nasıl araçtan memnunmusunuz bende iki çocuk var ve şehir içi kullanacağım işte yılddada gitsem gitsem iki defa uzun yola gidicem araçta 180 de basmasını istemiyorum bana 120-130 kafi malum sürat felakettir kusura bakmayın bir şey daha sürücü tarafı kapı çitasının görüşü ettilediğini söylüyorlar acaba nasıl etkiliyormu
anadolulu denizci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 20 Ağu 2010, 20:16
Ad Soyad: aziz erkan
Nereden: Mersin
Arabanız: 131 şahin

İleti mygokhan » 21 Ağu 2010, 17:39

Kampanya olabilir..Siz birde Bursadaki Bozkurt 'a sorun.Ellerindeki roomileri uygun fiyata verebilirler belki..Forumdan bahsedin birde daha fazla ilgilenirler..

SKODA Bursa Yetkili Satıcısı
Kestelli Bozkurt Otomotiv San. Tic. Ltd. Şti.
Yeni Yalova Yolu 6. Km. No: 456 BURSA Tel:0 224 2117281
http://www.markadestek.com/
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti mygokhan » 21 Ağu 2010, 17:59

anadolulu denizci yazdı:samet bey sizdede 1,2 var galiba nasıl araçtan memnunmusunuz bende iki çocuk var ve şehir içi kullanacağım işte yılddada gitsem gitsem iki defa uzun yola gidicem araçta 180 de basmasını istemiyorum bana 120-130 kafi malum sürat felakettir kusura bakmayın bir şey daha sürücü tarafı kapı çitasının görüşü ettilediğini söylüyorlar acaba nasıl etkiliyormu


Bende de 1.2 roomi var..

Kullanımı sürüşü falan çok güzel.B sutunu görüşü öyle pek etkilemiyor.Ama yakıtı çok az değil.Tabi kullanım şartlarıda önemli.Ama bu arabada 1.6 benzinli ve 1.4 TDI 'dan aşağısı alınmaz.Yada 1.2 TSI alınır keyifle binilir.

Atmosferik 1.2 motor bu kasada fazla yakıyor.Sonradan pişman olmamak için test etmek gerekir.Ama performans yönünden sizi fazlasıyla tatmin eder..

Ama şu anki fiyat listelerine bakınca 1.2 TSI oldukça mantıklı bir seçim olur..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti anadolulu denizci » 23 Ağu 2010, 12:07

samat bey ilginize teşekkür ederim bakalım bütçeyi biraz daha zorlamaya çalışacağım 1,2 tsı için ama zannetmiyorum tekrar teşekkür ederim
anadolulu denizci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 20 Ağu 2010, 20:16
Ad Soyad: aziz erkan
Nereden: Mersin
Arabanız: 131 şahin

İleti zurna1788 » 23 Ağu 2010, 12:44

Hocam tsı güzel motor ancak...Gezmek istiyorsanız ne olursa olsun benzinli arabaya biniyorsunuz.Yakıtı sizi terletecektir.O yüzden benim şahsi kanaatim TDI almanız. Ayrıca 0 alıp dünya para verceksiniz.Objektif olmak lazım bizim arabalarımız skoda yani sıfırı ile 2. eli arasında çok fark oluyor. Çok temiz 2. el TDI lar tercihiniz olsun bence... Km konusunda ise bir kaç yere gösterip km si ile oynanıp oynanmadığını öğrenirsiniz.keyifle tdı tadını çıkarırsınız... buyrun sıfırı 42000 tl olan bir araba
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-roomster-31-000tl-pazarliksiz-tek-ve-son-fiyatimizdir-ilginize-tesekkurle/detay

buyrun sıfırı 38000 tl olan bir araba
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-skoda-roomster-2009-model-6250-km-1-4-tdi-style/detay

yan işin özü 0 skoda almak bana hiç mantıklı gelmiyor...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti themarine » 23 Ağu 2010, 12:54

ben superb aldım 0 49 bin e10yıl bincem arabama, 2 .el zaten ölü kampanyalardan dolayı.0 alın 10yıl binin aracınıza zaten 0km alıp 4yıla satıyosan her araçta zarardasındır.almanyada yeni araç çok azdır alan 0 km alıp uzun seneler biner arabasına aracınızı sevin ve uzun seneler binin!
themarine
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 126
Kayıt: 23 May 2010, 18:39
Nereden: Ardahan
Arabanız: superb tsi

İleti anadolulu denizci » 26 Ağu 2010, 21:43

valla arkadaşlar yönlendirmeleriniz için teşekkür ederimn bu gidişle dediğiniz gibi ikinci el dizele yönleneceğiz ilginize çok teşekkürler en kısa zamanda skoda ailesine katılmak istiyorum
anadolulu denizci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 20 Ağu 2010, 20:16
Ad Soyad: aziz erkan
Nereden: Mersin
Arabanız: 131 şahin

İleti ozerakin » 16 Ekm 2010, 12:43

kesinlikle alın ben tüplü kullanıyorum 80 tl tüple 520 km yaptım çok yakmıyor
Kullanıcı avatarı
ozerakin
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 93
Kayıt: 24 Nis 2010, 20:43
Nereden: Sinop
Arabanız: roomster


Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir