FREEVALVE TEKNOLOJİSİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FREEVALVE TEKNOLOJİSİ

İleti teksamet » 09 Oca 2016, 23:33

ARKADAŞLAR ÇOK YAKIN ZAMANDA YENİ NESİL ARAÇLARDA KULLANILACAK,

ARTIK TRİGER KAYIŞI KOPMA VEYA DEĞİŞTİRME DERDİ KALMAYACAK,

ARTIK SÜBAPLAR PİNOMATİK KONTROLLÜ YAPILARAK DAHA PERFORMANSLI MOTORLAR DAHA KÜÇÜK CC LERDE ÜRETİLEBİLECEK.

ÇOK YAKINDA BEKLİYORUZ. LİNKTEKİ VİDEOYU İZLEYENLER SİSTEM HAHHINDA FİKİR SAHİBİ OLABİLİR.

https://www.youtube.com/watch?v=ppKy6Qp5pLU
 
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti SKDFORMAN » 10 Oca 2016, 00:01

İzledim, büyük ihtimal japonların geliştirdiği bi motor bu. Triger kayışının ben şahsen bu devirde artık sadece servis geliri elde etmek amacıyla koyduklarını düşünüyorum. Örneğin bazı japon araçlarında triger zinciri var ve kullanma kılavuzunda hatırladığım kadarıyla 400-500bin km de gerek duyulursa değiştirilir yazıyor. Adamlar zaten triger olayını aşmış durumda. Bazı arkadaşlar zincir ses yapar felan diye düşünebilir ama hiçte ses yapmıyor. Yine hatırladığım kadarıyla nissan ve toyata aracında kullanılıyor bu yöntem. Japon araçlarının motorları ne kadar sessiz olduğunu herkes bilir zaten.
Yakın zamanda yeni nesil motorların triger ve buna benzer sorunlarının ortadan kalkacağına inanıyorum. Ayrıca motor ömürleride gelişen teknolojiyle artacaktır diye düşünüyorum. Yalnız dünya üzerinde benzin fiyatları düştüğü ve böylede devam edeceği düşünüldüğü için elektrik motorlar haricinde alternatif yakıt tüketen (LPG uyumlu) motorlar üretilmeyecektir. Euro 5 motorlarda LPG uyumunda ciddi problemler olduğu ortada. Sbop erimeleri başta olmak üzere bi çok problem baş gösteriyor. Bu neden den gelişen bu yeni nesil motorlarda LPG gibi alternatif yakıtlar kullanamayacağız. Benzin fiyatlarının düşürülmemesi nedeniylede ülkemizde bu yeni gelişen motorların tadını çıkaramayacağız diye düşünüyorum.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sainz » 11 Oca 2016, 11:24

Motorlar iyice karmaşıklaşacaklar yani.
Bu arada Saab 9-5' e uygulamışlar ve 60.000km sorunsuz gitmiş.
Yalnız 60.000km epey az bir test süresi bu tarz yeni bir teknoloji için.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti teksamet » 12 Oca 2016, 15:40

sainz yazdı:Motorlar iyice karmaşıklaşacaklar yani.
Bu arada Saab 9-5' e uygulamışlar ve 60.000km sorunsuz gitmiş.
Yalnız 60.000km epey az bir test süresi bu tarz yeni bir teknoloji için.



aynen katılıyoruz,

60.000 km test süresi bence de az,

ama ilerleyen günlerde test süreleri arttıkça daha açık belli olacak her şey,
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti sainz » 12 Oca 2016, 19:25

teksamet yazdı:
sainz yazdı:Motorlar iyice karmaşıklaşacaklar yani.
Bu arada Saab 9-5' e uygulamışlar ve 60.000km sorunsuz gitmiş.
Yalnız 60.000km epey az bir test süresi bu tarz yeni bir teknoloji için.



aynen katılıyoruz,

60.000 km test süresi bence de az,

ama ilerleyen günlerde test süreleri arttıkça daha açık belli olacak her şey,

İki zamanlılardaki gömlekli denilen sistemin biraz daha teknolojik hali işte.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir