1 DEPO İLE 1200 KM,

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

1 DEPO İLE 1200 KM,

İleti teksamet » 10 Şub 2016, 20:41

SLM ARKADAŞLAR,

ARACIMDA SAF HİDROJEN SİSTEMİ OLDUĞUNU ARTIK BİLİYORSUNUZ,

İŞTE BİR UZUN YOLCULUK SONRSI YAPTIĞIM KM

ANKARA - KAHRAMANMARAŞ KAHRAMANMARAŞ - AKSARAY

TOPLAMDA 1200 KM ( YAKLAŞIK 100 KM DE MARAŞ ŞEHİR İÇİNDE YAPTIM )

55 LT MAZOT İLE 1200 KM

HIZIM 105 KM NİN ALTINA HİÇ DÜŞMEDİ OTOYOL DA İSE 120-130 KM
 
Eklentiler
10406410_10207501126979066_2540645797514863999_n.jpg
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti hetepe » 11 Şub 2016, 08:17

Güzel değerler...
Bendeki 1.4 TDI, şehiriçinde bir depo ile 700 km gitti...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4254
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mustklc » 12 Şub 2016, 23:56

hetepe yazdı:Güzel değerler...
Bendeki 1.4 TDI, şehiriçinde bir depo ile 700 km gitti...



uzun yola çıktın mı hiç onla. asıl uzun yolda görürsün avantajını. ben 1200 km menzil gördüğümü bilirim. hatta resmini çekmiştim, bulursam atarım. tabi bende hidrojen yok, safi mazut yakıyor.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti teksamet » 13 Şub 2016, 09:49

mustklc yazdı:
hetepe yazdı:Güzel değerler...
Bendeki 1.4 TDI, şehiriçinde bir depo ile 700 km gitti...



uzun yola çıktın mı hiç onla. asıl uzun yolda görürsün avantajını. ben 1200 km menzil gördüğümü bilirim. hatta resmini çekmiştim, bulursam atarım. tabi bende hidrojen yok, safi mazut yakıyor.



siz safi maut ile 1200 km mi gittiniz, 1.4 tdi ile

1.6 tdi ile gidebilen varmı?
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti mustklc » 13 Şub 2016, 11:42

Gidip gitmediğini hesaplamadım ama menzil oydu işte. Tabi ortalama hızım 90, tüketim 3-4 lt / 100 km arasında idi
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti teksamet » 14 Şub 2016, 01:02

mustklc yazdı:Gidip gitmediğini hesaplamadım ama menzil oydu işte. Tabi ortalama hızım 90, tüketim 3-4 lt / 100 km arasında idi



mustafa bey,

yakıtı aldıktan sonra yol bilgisayarı 1400 km de gösterebilir, ama hiçbir zaman o kilometreyi yapamazsınız, genelde yol bilgisayarları 1 lt kadar hata payı ile tahminde bulunurlar,

ve sürekli olarak gittiğiniz hızın ortalamasına göre yakıt menzili artar veya azalır, o yüzden yol bigisayarının gösterdiğine değil de aldığınız yakıt miktarına göre gittiğiniz km yi hesaplayın.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti skodaizm » 14 Şub 2016, 03:00

Araç avatardaki 1.9 TDI 0ctavia.

Beylikdüzü-Datça 55 litre depo 1340 km yakıt tüketimi 4.1 litre/100km gece 01:00 dan sabah 16:30 e kadar . Sadece mazotlu motor ve 85 km yi geçmeyen yükte bir hız ile aşağı eğimde cut-off lu (120-130km leri bulan)ve hız ortalamasını yükselten bir sürüş.

Biraz daha inat ettiğim Beylikdüzü- Tekirdağ sahil yolu 3.9 litre/100 km hız mecburen 70-80 km ve altı trafik normal ve trafik ışıklı bir yolda.

Hidrojen falan yok. Ailem(4 kişiyiz) ve tatil yükü var bu yolculuklarda.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti teksamet » 14 Şub 2016, 10:48

ne güzel,

1340 km yolu 70-90 km hızla giderken geçtiyseniz çok iyi,

demekki bende 70-90 km aralığında gitsem 1700 km yi göreceğim. hiç deneyemem o kadar yavaş gidersem uyurum direksiyonda.

zaten araba kullanmayı bilen cuf-off 'u yol eğimine göre uyarlayamıyorsa benim gözümde şoför değildir.

skodaizm,

siz birde saf hidrojen sistemi ile tanışıp bu şekilde aracınızı kullansanız hayran kalacağınıza eminim, ama maalesef ön yargıları kırmak çok zor. en azında netten biraz araştırma yapın, hidrojenin yanma mantığını, vs vs.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti skodaizm » 14 Şub 2016, 13:49

Zaten araç ekonomik. Ekonomikliğe bakarsanız dizellerin de Lpg si bile var.

Boşuna orasını burasını deldirip ve mazotlu motorun döküm demir kısımlarını korozyona uğratma riski ile karşılaşacağıma, araca bu şekilde binerim.

Ekzos emisyonundan su tasviyesinin artması ile ekzost korozyon problemi, Orijinalliği bozup arıza verme durumu ve motorun elimizde kalması da cabası.

Boşuna mı dizel aldık.

Yapana, satana, binene ve de reklamını yapana selam olsun der yoluma yavaş da olsa dizel devam ederim.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti teksamet » 15 Şub 2016, 00:05

skodaizm yazdı:Zaten araç ekonomik. Ekonomikliğe bakarsanız dizellerin de Lpg si bile var.

Boşuna orasını burasını deldirip ve mazotlu motorun döküm demir kısımlarını korozyona uğratma riski ile karşılaşacağıma, araca bu şekilde binerim.

Ekzos emisyonundan su tasviyesinin artması ile ekzost korozyon problemi, Orijinalliği bozup arıza verme durumu ve motorun elimizde kalması da cabası.

Boşuna mı dizel aldık.

Yapana, satana, binene ve de reklamını yapana selam olsun der yoluma yavaş da olsa dizel devam ederim.



haklısınız,

ben sizi egr valfi veya dpf filtresi tıkanınca göreceğim.

adamlar avrupa ya göre araç tasarlıyorlar avrupadaki mazotun kükürt seviyesi 50 ppm'in altında,

türkiyede kaç bu değer 350 ppm'in üzerinde eee böylelikle ne oluyor 150-200 bin km de egr veya dpf sorun çıkarıyor.

size saf hidrojenin yanma mantığını burda anlatacak değilim, ama emin olunuz ki çok çok faydalı ( at gözlüğü takmış düz mantık düşünenlere zaten yapacak bişeyim yok )

dünya devi toyota bile tr ye dizel aracını sokmak istemedi 2000 öncesi satılan kırsal dizellere bakarsanız durumu anlarsınız,
eurodizel çıktıda artık piyasadaki araçlar biraz daha rahatladı, ama yine istenilen seviyenin 7-8 katı daha kükürtlü dizeli kullanıyoruz.

sistemi bütünüyle görebildiğiniz zaman olayı idrak edebiliriz, yoksa yazışır dururuz.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti skodaizm » 15 Şub 2016, 12:33

Arkadaşım ,

O zaman Türkiye' de olup ta siz niye risk aldınız dizel kullanıyorsunuz? Madem kükürtlü dizel araca zararlı Türkiye'de başka alternatifin yok bu dizel yakıtından başka niçin bunu kullanıyoruz?

Şimdi sakın bana Hidrojen sistemi kükürdü temizler dpf yi açar deme.

At gözlüğü ile konuya bakmak bu olsa gerek. Hem TR de dizel araba al hem de o dizeli kötüle.

Benzer bir muhabbet DGS şanzuman için de dönüyor. Tavır ve tarz aynı; zihniyetin de pek farkı yok.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti Skoda Daima » 15 Şub 2016, 14:39

teksamet yazdı:
skodaizm yazdı:Zaten araç ekonomik. Ekonomikliğe bakarsanız dizellerin de Lpg si bile var.

Boşuna orasını burasını deldirip ve mazotlu motorun döküm demir kısımlarını korozyona uğratma riski ile karşılaşacağıma, araca bu şekilde binerim.

Ekzos emisyonundan su tasviyesinin artması ile ekzost korozyon problemi, Orijinalliği bozup arıza verme durumu ve motorun elimizde kalması da cabası.

Boşuna mı dizel aldık.

Yapana, satana, binene ve de reklamını yapana selam olsun der yoluma yavaş da olsa dizel devam ederim.



haklısınız,

ben sizi egr valfi veya dpf filtresi tıkanınca göreceğim.

adamlar avrupa ya göre araç tasarlıyorlar avrupadaki mazotun kükürt seviyesi 50 ppm'in altında,

türkiyede kaç bu değer 350 ppm'in üzerinde eee böylelikle ne oluyor 150-200 bin km de egr veya dpf sorun çıkarıyor.

size saf hidrojenin yanma mantığını burda anlatacak değilim, ama emin olunuz ki çok çok faydalı ( at gözlüğü takmış düz mantık düşünenlere zaten yapacak bişeyim yok )

dünya devi toyota bile tr ye dizel aracını sokmak istemedi 2000 öncesi satılan kırsal dizellere bakarsanız durumu anlarsınız,
eurodizel çıktıda artık piyasadaki araçlar biraz daha rahatladı, ama yine istenilen seviyenin 7-8 katı daha kükürtlü dizeli kullanıyoruz.

sistemi bütünüyle görebildiğiniz zaman olayı idrak edebiliriz, yoksa yazışır dururuz.
Arkadaşım;Aracına orjinal olmayan bir ekipman takmışsın performansını paylaşıyorsun, avantajlarını söylüyorsun amenna. Forum kurallarına ne kadar uymakta bilmiyorum bunun reklamını ve pazarlamasını da yapıyor gibi görünüyorsun ona da eyvallah bence bir sakıncası yok. Ancak lütfen ama lütfen artık şu kirli mazot yüksek kükürtlü mazot muhabbetini bir kenara bırakın. 2005 yılında aldığım Fabia'yı 250.000 Km kullandım memleketimin mazotuyla (Kabul ilk zamanlar belki her pompada eurodizel bulunmuyordu ancak hiçbir zaman zorunluluktan da kırsal motorin koymak zorunda kalmadım aracıma). Benden sonra da 50.000 Km kullanıldı tekrar aracımı sattığım ustam aldı aracı. Genel temizlik ve motor bakımı için ve aşırı titiz olduğu için enjektör temizliği sırasında motorun ve turbonun adeta yeni gibi olduğunu söyledi bana. Araç şu anda 320.000 Km de ve hala orjinal turbosu duruyor üzerinde ve dinamometrede araç hala sıfır fabrika değerlerini üretebiliyor. Araçta ne EGR değişti ne katalitik konvertör ve ne de (buna ben bile şaşırıyorum) herhangi bir egsoz susturucusu.Tam tarihini hatırlamıyorum ancak 2008 veya 2009 tarihinden sonra Avrupa'da ne satılıyor ise o özellikte motorin satılıyor bu ülkede ve eğer aşırı ucuz mazot alacağım diye kaşınmıyorsanız aldığınız en kötü mazot 40 ya da 50 ppm kükürt içerir 2 kuruş daha fazla verirseniz litrede 10 ppm kükürt altında kükürt içeren mazot alırsınız.Yani diyeceğim düzgün yakıt alıp doğru yağ kullanır servis aralıklarınızı aksatmazsanız bahsettiğiniz arızaların çıkma olasılığı çok zayıf.Gelelim tüketim konusuna. Benim Fabia ile iki deneyimim oldu. Bir tanesi araç yaklaşık 55.000 Km civarındayken Ankara'dan Istanbul'a Ankara-Gerede eski yol ve Bolu dağı geçişli olarak cruise 90 Km de sabit olarak 3,6 lt/100 Km tüketimim oldu. İnanmadım depoyu fulledim bilgisayarın doğru gösterdiğini gördüm. İkinci deneyim ise bir depo ile hafif şehir içi trafik ve otoyol sürüşü karışık ama yokuş aşağı kontak falan kapatarak 1330 Km yol gittim bir depo ile(Genleşme hazneleri doldurulmuş halde 54 lt). Her iki performans da Petrol Ofisi 10 ppm lik mazotlar ile gerçekleşti. Allah ne verdiyse modunda (ortalama hız iki gişe arasında 160 Km saat idi) Istanbul - Ankara arasında 7lt/100 Km de gitti araba.Octavia ile araç daha rodajda iken Ayvalık'dan bagajda yaklaşık 300 litre yağ ile 3,9 lt/100 Km performansım oldu. Araç DSG şanzıman. Geçtiğimiz ay ağır sayılabilecek kış şartlarında bir depo ile şehir içi otoyol karışık 1100 Km gittim bir depo ile(55lt). Bu aracımda Allah ne verdiyse modunda 8-9 lt/100 Km civarı yakar gibi duruyor denemedim. Sürüşünüze dikkat ederek gaza yüklenmeden yediği kadar gaz vererek 90 KM geçmeyecek şekilde kullandığınız takdirde Volkswagen grubu araçlarda katalog değerlerini yakalamanız hatta bundan daha iyi değerlere ulaşmanız mümkün.
Skoda Daima
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 17 Şub 2013, 22:37
Ad Soyad: Murat Şerif Keçik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Octavia 1,6 TID DSG

İleti teksamet » 15 Şub 2016, 23:29

İYİDE BUNLARI NEDEN BU KADAR UZUN ANLATTIN, O ARAÇLARDA NE EGR VAR NEDE DPF
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti teksamet » 16 Şub 2016, 00:03

siz benim daha önnce paylaştığım bu konuyu hiç incelemediniz sanırım.

yeni nesil euro5 ve euro6 motorlarda bu durumlarla sizde karşılaşacaksınız.

o zaman ne demek istediğimi anlarsınız.

daha 36.000 km deki aracımın egr si bu kadar kirli ise allah bilir dpf si ne durumda dır.

roomster/1-6-tdi-romi-bogaz-kelebegi-ve-egr-valfi-borusu-temizligi-t34296.html
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti simurg66 » 16 Şub 2016, 10:13

teksamet yazdı:İYİDE BUNLARI NEDEN BU KADAR UZUN ANLATTIN, O ARAÇLARDA NE EGR VAR NEDE DPF


Benim 2004 benzinli fabiada bile EGR var, dizel olduğu halde o araçta niye olmasın ki?
simurg66
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 07 Oca 2014, 11:58
Ad Soyad: bozoklu
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 Choice

İleti simurg66 » 02 Mar 2016, 17:37

http://finans.mynet.com/haber/detay/oto ... tti/115426
Burada bahsedilen sistemle aynı mı bu? Aynıysa niye yeni bi icatmış gibi haber yapıyorlar?
simurg66
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 07 Oca 2014, 11:58
Ad Soyad: bozoklu
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 Choice

İleti teksamet » 02 Mar 2016, 21:35

simurg66 yazdı:http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/otomobillerde-yakit-tasarrufu-saglayan-cihaz-uretti/115426
Burada bahsedilen sistemle aynı mı bu? Aynıysa niye yeni bi icatmış gibi haber yapıyorlar?



bu arkadaşın ürettiği teoride aynı ama pratikte farklı bir ürün.

aslında sonuç aynı hidrojeni ve oksijen birbirinden ayırıp oksijeni dışarı salmak, hidrojeni motora yollamak.

benim aracımda 1 yıldır takılı ve oldukça memnunum,

çevremdeki arkadaşların araçlarına da takmaya başladık, daha hiç kimseden bi şikayet gelmedi aksine keşke daha önce taksaydık diyorlar.

sistemi kendim üretip satıyorum, isteyen arkadaşlara ankara da iseler sistemi anlatıp hidrojen temizliği yapabilirim.

saygılar.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster


Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir