Vroomster...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Vroomster...

İleti irfant » 28 Nis 2008, 10:22

Gökhan'ım, senin alacağın aracı böyle yapalım... 1.2 vRS efsanesi devam etsin...



 
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti BlueVRS » 28 Nis 2008, 12:09

Hocam fatoş mu bu resim?
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti irfant » 28 Nis 2008, 12:11

[quote="98Pickup"]Hocam fatoş mu bu resim?[/QUOTE]
 

Ta kendisi...   Wink

 

Ama çok hoş, içim gitti valla. Yay alıp oturtmak vardı arabamı...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti mygokhan » 28 Nis 2008, 13:15

harika! Şu mavişe taktım kafayı.Adamı aradım işi okeyledim! şimdi gidip almak kaldı..:)

Ondan sonra aldığım gibi jant alıyorum kısmetse..Bu sefer kapak jantlarla dolaşmak yok :)hemen sonrası  sis farı, belki arkalara film..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti esercelik24 » 28 Nis 2008, 13:16

her şeyde yakışıyo haa . . .


99 Felicia Glx-i 1.3 Mpi bir efsaneydi... (SATILDI)
Honda Civic 2007 1.6 İ-Vtec
Kullanıcı avatarı
esercelik24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 21 Mar 2008, 14:13
Ad Soyad: Eser ÇELİK
Nereden: İzmir
Arabanız: Honda CiViC 1.6 İ-Vtec

İleti mygokhan » 28 Nis 2008, 13:17

Aah ah mercek far harika yaa!

Kaç para ki mercek far ? irfan abi bilgin varmıdır?
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti irfant » 28 Nis 2008, 13:20

[quote="mygokhan"]Aah ah mercek far harika yaa!

Kaç para ki mercek far ? irfan abi bilgin varmıdır?
[/QUOTE]
 

Çifti 500 YTL. Kampanya zamanı 400'e iner...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti mygokhan » 28 Nis 2008, 13:23

[quote="irfant"][quote="mygokhan"]Aah ah mercek far harika yaa!

Kaç para ki mercek far ? irfan abi bilgin varmıdır?
[/QUOTE]
 

Çifti 500 YTL. Kampanya zamanı 400'e iner...
[/QUOTE]

alınmaz değil ! fiyat normal! O zaman öncelik olarak bu farlarımı alsam LOL çok hoşuam gidiyor yaa ..Roominin dinamizmini yansıtıyor LOL
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti real81 » 28 Nis 2008, 15:27

hocam yapma böyle şakalar, insanın içi gidiyor, bu gidişle bi prag yaptırcaksın bana....
real81
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Mar 2006, 11:21

İleti irfant » 28 Nis 2008, 15:38

[quote="real81"]hocam yapma böyle şakalar, insanın içi gidiyor, bu gidişle bi prag yaptırcaksın bana....[/QUOTE]
 

İmkan olacak, arabaya atlayıp gideceksin... Wink
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti real81 » 28 Nis 2008, 15:54

[quote="irfant"][quote="real81"]hocam yapma böyle şakalar, insanın içi gidiyor, bu gidişle bi prag yaptırcaksın bana....[/QUOTE]
 

İmkan olacak, arabaya atlayıp gideceksin... Wink
[/QUOTE]
 

pasaportları hazırlayalım bi süpriz yaparız belki, alırız burdan siparişleri basar gideriz dermişim...Wink

 

çeke gidecek arkadaşın bi elemanı vefat etmiş onun için gidemediler 12 nisanda  1-2 hafta içinde kısmetse gidecekler...
real81
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Mar 2006, 11:21

İleti PİCK-UP » 28 Nis 2008, 17:14

photoshop ' da olsa çok güzel gözüküyor hayta Big%20smile
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti by wodoo » 28 Nis 2008, 17:20

çok güzel olmuş Thumbs%20Up
aslında roomi ninde vrs sini yapcaklar ne güzel olur Tongue
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti gurdal07 » 28 Nis 2008, 18:51

araba orantısız olmuş veyakendisi öyle ön küçük arka büyük kalmış bencehoş değil ama zevk meselesi
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti irfant » 28 Nis 2008, 19:29

Eninde sonuda TSI motor gelecek Roomster'a...
 

İşte o zaman aradığım motora kavuşacağım.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti mygokhan » 28 Nis 2008, 23:46

[quote="irfant"]Eninde sonuda TSI motor gelecek Roomster'a...
 

İşte o zaman aradığım motora kavuşacağım.
[/QUOTE]

fabia>>roomster>>roomster TSI mı olacak sıradaki LOL
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti ilk aşk » 28 Nis 2008, 23:53

romiye mavi yakışıyor
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti real81 » 29 Nis 2008, 02:04

[quote="mygokhan"] [quote="irfant"]Eninde sonuda TSI motor gelecek Roomster'a...
 

İşte o zaman aradığım motora kavuşacağım.
[/QUOTE]

fabia>>roomster>>roomster TSI mı olacak sıradaki LOL
[/QUOTE]
 

sende aynı yoldan devam edersin kardeşWink
real81
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Mar 2006, 11:21

Sonraki

Roomster



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir