Acill Lütfen Ocatvia yardımm

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Acill Lütfen Ocatvia yardımm

İleti turkhawk » 17 Ağu 2008, 01:01

Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.İnşallah kıs sure sonra bende Octavialı olacağım.
2006 model Octavia 1.6 Elegance Triptonic vites 70000km de araba temiz kullanılmış yeni lpg taktırılmış. 28.000 ytl bu araç için nasıl bir fiyat.

birde daha önce otomatik vites Bora kullanıyordum otomatiğinden hiç memnun değildim.Kalkışları ve özellikle sollamalarda hızlanışı berbattı bu sebepten sattım bende.

Octavida 102 beygir Borada 100 beygirdi.Octavia nın triptonic şanzumanını kullanan versa özellikle arkaşlar yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim...
 
turkhawk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ağu 2008, 00:54

İleti FWD » 17 Ağu 2008, 01:03

LPG ne marka? 70.000km biraz çok gibi. Arabayı gözle görün iyice inceleyin. Pazarlığınızı yapın. Fiyat iyi. Ancak pazarlıkla daha da iner fiyat. Ben de 1 hafta oldu Octavia FSI aldım. LPG yok tabi :)
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti turkhawk » 17 Ağu 2008, 01:35

lpg si BRC 10.000 km olmuş takılalı. fiyatı 30.000 den 28.000 ytl ye çektim fiyatları incelediğimde internette 30 ila 35 arası değişiyor..
turkhawk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ağu 2008, 00:54

İleti FWD » 17 Ağu 2008, 02:06

Valla fiyat 30-35 çok. Ben 27.300liraya 52.000km de aldım. 28 diyorsa anlaşın, arabayı görün. Bir bilene baktırın, hoşunuza giderse güzel araç tavsiye ederim.
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti turkhawk » 17 Ağu 2008, 02:09

yardımların için teşekkürler.ya bide fsi motorla mpi motorun farkı ne?benim alacağımda mpi motor var.
özellikle ankaralı arkadaşlar arabayı gösterirken yetkili servis mi özel servis mi tavsiye edersiniz.özel servisse önerebileceğiniz bir yer varmı..
turkhawk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ağu 2008, 00:54

İleti Slicer » 17 Ağu 2008, 02:55

Otomatik şanzıman tahminim bora ile aynıdır. Bende Superb var onunkide Passat ile aynı. Ayrıca şanzımanı mutlaka çok çok iyi bir ustaya gösterin ayrıca bilgisayara bağlatın arıza varmı baktırın. Ben 52,000 km de sorun yaşadım ve genellikle aynı sorun 50-60,000 km aralıkla bu  şanzıman tipinde yaşanıyormuş. Bunu sahibine bir sorun eğer daha önce şanzımanı yapılmışsa problem yok 50,000 km daha gider ama tamir görmemişse  bence risk altında. Çünkü bu araçların kronik sorunlarındanmış. Servisin çıkardığı hesap 20,000.-YTL civarındaydı, 2-3 ay kadar önce. Ben iyi niyet garantisinden sadece işçilikle kurtarmıştım. 
Slicer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Arl 2007, 02:54

İleti serdar5306 » 17 Ağu 2008, 02:59

madem ankaradasın şaşmazda zeki ünaldı yetkili servisi var oraya git arabayı göster sana ne var neyok söylerler sağlamsa alırsın
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti hakanerdogan » 17 Ağu 2008, 03:28

otomatik şanzıman kafana göre devir seçmene izin vermediğinden hızlanmalarda köklemedikçe can sıkar. doğaldır. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti turkhawk » 17 Ağu 2008, 04:27

arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler.Şanzıman bora ile aynı olamaz o 4 ileri idi bu 6 ileri.
serdar bey bu zeki ünaldı skoda servisimi?adresini verirsen sevinirim...
turkhawk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ağu 2008, 00:54

İleti FWD » 17 Ağu 2008, 10:52

fuel stratified injection...

Volkswagen ag'nin çeşitli modellerinde kullanmaya başladığı motor çeşidi...
Bu motorda, yakıt standart motordaki gibi manifolda değil, yanma odasına püskürtülüyor. Enjektörlerin basıncı, modern dizel motorlarda (bkz: tdi) olduğu gibi tek bir depoda (bkz: common rail) biriktiriliyor. Manifolda püskürtme yapılan sistemlerde enjeksiyon basıncı 4 bar seviyelerindeyken, fsi'de bu rakam 110 bar seviyelerine ulaşıyor. Her emme manifoldunda bulunan ve tumble adı verilen hareketli levhalar, manifoldun içinden silindirlere doğru ilerleyen havaya sarmal bir hareket veriyor. Piston kafasının dalgayı andıran özel formu sayesinde ateşlenmeye hazır hava - yakıt karışımı bujinin yakın çevresinde toplanabiliyor. Tüm bunların asıl amacı, düşük yakıt tüketimi.

multi point injection...

fsi gibi karmaşık değildir. Daha basit bir yapısı var.

Alıntıdır.
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti elegance » 17 Ağu 2008, 11:45

ya acıkcası fsi a lpg takılmaz düşük devirleri sevmez sehir içi o kadar tat vermez mpi ise bildigin motor lpg takılır fsi ye göre düşük devirde daha canlıdır vs vs
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti fmaka » 17 Ağu 2008, 12:15

sanırım otomatı kvıtes ozellıgı passatlarla aynı olabılrı 6 ılerı cünkü.mpı ıse daha az masraf daha az teknolojı. esk ıteknolojıdır ama bakımlarını aksatmazsanız tas gıbıdır.bu ustaların ve servıslerın yorumu.arkadaslarda buna katılırlar emınım.
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti elegance » 17 Ağu 2008, 12:26

ya adamın dedigi vites otomatik degilki triptonic yani hem manuel hem otomatik güzeldir triptonic ma bi arıza verirse 15.000 ytl ye varana rakamlar da tutarlar cıkabilir karsına
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti Satli » 17 Ağu 2008, 19:02

FSI şaşma triptonic al lpg taktırma spor araba gibi kullanmazsan azda yakar işinide çok rahat görürü mpı daha fazla yakar kim ne derse desin deneyim var bende...
Kullanıcı avatarı
Satli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 05 Şub 2007, 15:07
Ad Soyad: Salih Fikret Atlı
Nereden: Antalya
Arabanız: Seat Leon TDI DSG, Seat İbiza Cupra


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir