Octavia 1.8 T MARŞ OTOMATİĞİ SORUNU

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Octavia 1.8 T MARŞ OTOMATİĞİ SORUNU

İleti power_octavia » 15 Kas 2008, 20:20

SELAM DOSTLAR
 

2001 1.8 t octavia aracım var.. yazın başında marşa bastığımda TIK TIK etmek kaydıyla aracı çalıştıramadım bulunduğumuz bölgede servis olmadığı için (kazdağlarında olduğumdan) kendi yöntemimle marş otomatiğinin üzerine tornavida ile vurarak aracı çalıştırabildim..

 

Herneyse arac servise girdi marş motoru söküldü sorun marş otomaiğinden dolayı olduğu söylenildi ayrıca marşın kömür ve içi komple temizlenip gerekli bakımları yapıldı.

aradan 2 ay geçti aynı sorun adana tekrarladı yine servis yolunu tutum sorunun marş otomatiğinden olduğunu marşta birsorun bulamadılar. ben yan sanayi parça taktım olacağı buydu die gidip bu sefer BOSCH marka marş otomatiği aldım.

 

gel gelelimki aradan 2 ay geçti aynı sorun yine başladık:( marş basıyorsun TIK TIK die ses geliyor..

 

servise 3. gidişim ve yine marş otomatiği... şansmıdır anlayamadım ama BOSCH marka bi parçada 2 ay içinde bozulması imkansız geldi

 

marş motorumun içi tertermiz ,yağlı, kömürleri yeni ve otomatiği yeni olduğu halde neden böle bi sorun verir?? başına benimkine benzer bir olay gelen deneyimli arkadaş var MI? varsa  paylaşırsa sevinirim.. 

(not: servis 10 yıllık serviisn her parça gözümün önünde takılıp bakım bizzat gözlerimin önünde yapılıyor)

 bilgisi olmayan arkadaşlarda laf kalabalığı yapmazlarsa memnun olurum teşekkürler.
 
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti kadir_ » 15 Kas 2008, 20:22

2 Gündür bendede var sorun marş çok geç alıyor kaçak var büyük ihtimalle dün takviye için usta çağırdım sabahta 3.de aldı hala çözemedim bende
 

Bu günde teyibi söktürdüm ondandır diye bakıcam
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti power_octavia » 15 Kas 2008, 20:24

marş almadığı zaman tornavidanın tepesi ile marş otomatiğine 5-6 kes vur birdaha dene olmazsa birdaha dene mutlaka çalışıyor..
 

başka deneyimi olan varmı acaba napıcaz marş otomatiği değişme ilede düzelmiyor 2 ay sonra geri başlıyor sorun:(
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti mxengine » 15 Kas 2008, 22:43

2. vitasten kaptıramıyormusunuz aracı.öyle daha rahat değilmi
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti sarper42 » 16 Kas 2008, 14:11

aynı problem bendede vardı mars otomatiğini değiştirdim yan sanayi suan bi problem yok ama calısısı problemli zor calısıyo buna cozum bulamadım bi turlu
SKODA FABİA 1.4 MPİ
sarper42
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 17 May 2008, 19:02
Nereden: Konya
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 Mpi

İleti elegance » 16 Kas 2008, 15:48

allah allah noluyo bu octavialara galiba yakında bendede olur bu sorun.arabalardan biri ne sorun cıkarırsa hepsi aynı sorunu cıkarıyo
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti kadir_ » 18 Kas 2008, 21:47

Ben çözdüm sorunu sorun bagaj lambası sönmüyormuş benim bagaj kilidinde var sorun şimdilik lambayı söktüm öle idare ediyorum.
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti power_octavia » 19 Kas 2008, 00:02

[quote="kadir_"]Ben çözdüm sorunu sorun bagaj lambası sönmüyormuş benim bagaj kilidinde var sorun şimdilik lambayı söktüm öle idare ediyorum.[/QUOTE] 
Dostum  bagaj lambasının sönmemesi ile marştan TIK TIK ses gelip marş basmamasının mantığını anlıyamadım?

 

bagaj lambasının yanık kalması akünün zayıflamasını ve marş basmayı zorlaştırır hatta aküyü bitirirse marşta basamazsınız...
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti kadir_ » 20 Kas 2008, 23:40

[quote="power_octavia"][quote="kadir_"]Ben çözdüm sorunu sorun bagaj lambası sönmüyormuş benim bagaj kilidinde var sorun şimdilik lambayı söktüm öle idare ediyorum.[/QUOTE] 
Dostum  bagaj lambasının sönmemesi ile marştan TIK TIK ses gelip marş basmamasının mantığını anlıyamadım?

 

bagaj lambasının yanık kalması akünün zayıflamasını ve marş basmayı zorlaştırır hatta aküyü bitirirse marşta basamazsınız...
[/QUOTE]
 

Benim sorunum zaten marş basmıyordu araba akü sıfırlanıyodu marş hiç basmama gibi bi durumum yoktu benim
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti power_octavia » 21 Kas 2008, 01:27

anladım farklı sorunlar 2 mizinkide kardeşim
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir