2004 octi ambiente 110 hp

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2004 octi ambiente 110 hp

İleti cancan2 » 29 Arl 2008, 00:46

merhabalar.. 2004 model  1900 ambiante tdi  aracımın fenni muayenesi 05/01/2008 de bitiyor .Bu araçlarda fenni muayene problemi oluyormu ben ilk kez yaptıracamda bilgisi olan arkadaşlardan ricam araçlarda ne sorun çıkarıyorlar acaba...
 
cancan2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Arl 2008, 00:38

İleti cancan2 » 29 Arl 2008, 00:53

ha bir de arkadaşlar  bunların ücretleri nedir acaba teşekkürler...(muayene ücreti)
cancan2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Arl 2008, 00:38

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 00:56

bende girecem muayeneye yakın bi vakit, ilk muayenem olacak, 4 yaşındaki araçta ciddi bir kusur çıkmaz ama ben yine far ayarı yaptırttım, çalışan basit mekanık aksamlarınızı kontrol edin. frenlerinizdede ciddi bir problem yoksa sorun olmaz. kabak lastikle gitmeyin.

yangın tüpü, ilk yardım çantası falan bulundurun. yoksa birinden ödünç isteyiverin. egzos muyanesi olayı var bide.

bide aracınız 110 değil 105 beygir. Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:01

harç ücreti 110 lira mı neydi. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti demirhan » 29 Arl 2008, 01:06

[quote="hakanerdogan"]bende girecem muayeneye yakın bi vakit, ilk muayenem olacak, 4 yaşındaki araçta ciddi bir kusur çıkmaz ama ben yine far ayarı yaptırttım, çalışan basit mekanık aksamlarınızı kontrol edin. frenlerinizdede ciddi bir problem yoksa sorun olmaz. kabak lastikle gitmeyin.

yangın tüpü, ilk yardım çantası falan bulundurun. yoksa birinden ödünç isteyiverin. egzos muyanesi olayı var bide.

bide aracınız 110 değil 105 beygir. Smile
[/QUOTE]
hakancım artık yangın tüpü ilk yardım cantası gibi seyleri malesef ödünç alamıyoz cünkü bunları aracların plakalarına zimmetliyolar
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:07

hadi yav, ben şimdi ilk defa muayeneye gidecem, kayıt edilmemiş bi tane almam mı gerekiyor?
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti cancan2 » 29 Arl 2008, 01:11

iyi de benim ruhsatta 110 beygir yazıyo yaw...
cancan2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Arl 2008, 00:38

İleti demirhan » 29 Arl 2008, 01:12

evet kardes
muayene istasyonlarında satıyorlar fakat ben dısardan almanı tavsiye ederim her an kara borsa olabilir Smile
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:13

[quote="cancan2"]iyi de benim ruhsatta 110 beygir yazıyo yaw...
[/QUOTE]

1.9 TDI lar 105 beygirdir. neyse mühim bi yanlışlık değil, hacimi fazla yazmasınlarda Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti by wodoo » 29 Arl 2008, 01:13

[quote="demirhan"][quote="hakanerdogan"]bende girecem muayeneye yakın bi vakit, ilk muayenem olacak, 4 yaşındaki araçta ciddi bir kusur çıkmaz ama ben yine far ayarı yaptırttım, çalışan basit mekanık aksamlarınızı kontrol edin. frenlerinizdede ciddi bir problem yoksa sorun olmaz. kabak lastikle gitmeyin.

yangın tüpü, ilk yardım çantası falan bulundurun. yoksa birinden ödünç isteyiverin. egzos muyanesi olayı var bide.

bide aracınız 110 değil 105 beygir. Smile
[/QUOTE]
hakancım artık yangın tüpü ilk yardım cantası gibi seyleri malesef ödünç alamıyoz cünkü bunları aracların plakalarına zimmetliyolar
[/QUOTE]

geçen hafta arkadaşın arabayı götürdüler muayeneye, kendilerindede var ama eksiktir diye  ilk yardım çantasını birinden ödünç alıp götürdüler, ikisinide göstermişler orda senin ilk yardım çantası daha iyi demişler LOL yani ödünç aldıkları iyi olsaydı yine geçecekti..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:14

[quote="demirhan"]evet kardes
muayene istasyonlarında satıyorlar fakat ben dısardan almanı tavsiye ederim her an kara borsa olabilir Smile
[/QUOTE]

ne para yasladım ya. 330 bakım, 50 bor, 28 de zincire verdim ilk defa aracımda zincir bulunduruyorum sakata gelmeyim diye. mazotu zaten sorma. bide tüp, yardım çantası parası çıktı.

peder ekstreyi görünce ben ne diyim sen söle LOL
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti demirhan » 29 Arl 2008, 01:16

[quote="by wodoo"] [quote="demirhan"][quote="hakanerdogan"]bende girecem muayeneye yakın bi vakit, ilk muayenem olacak, 4 yaşındaki araçta ciddi bir kusur çıkmaz ama ben yine far ayarı yaptırttım, çalışan basit mekanık aksamlarınızı kontrol edin. frenlerinizdede ciddi bir problem yoksa sorun olmaz. kabak lastikle gitmeyin.

yangın tüpü, ilk yardım çantası falan bulundurun. yoksa birinden ödünç isteyiverin. egzos muyanesi olayı var bide.

bide aracınız 110 değil 105 beygir. Smile
[/QUOTE]
hakancım artık yangın tüpü ilk yardım cantası gibi seyleri malesef ödünç alamıyoz cünkü bunları aracların plakalarına zimmetliyolar
[/QUOTE]

geçen hafta arkadaşın arabayı götürdüler muayeneye, kendilerindede var ama eksiktir diye  ilk yardım çantasını birinden ödünç alıp götürdüler, ikisinide göstermişler orda senin ilk yardım çantası daha iyi demişler LOL yani ödünç aldıkları iyi olsaydı yine geçecekti..
[/QUOTE]
walla bizim burda  hiç affetmideler tek tek kontrol ettiler cantaları kayıtlımı diye ama ankarayı bilemem tabiki 
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti cancan2 » 29 Arl 2008, 01:16

ilk yardım çantası yangın söndürücü stepne takımlar filan var bakalım gidecez artık hayırlısı cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar...
cancan2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Arl 2008, 00:38

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:17

far ayarına dikkat diyim... 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti demirhan » 29 Arl 2008, 01:17

[quote="hakanerdogan"] [quote="demirhan"]evet kardes
muayene istasyonlarında satıyorlar fakat ben dısardan almanı tavsiye ederim her an kara borsa olabilir Smile
[/QUOTE]

ne para yasladım ya. 330 bakım, 50 bor, 28 de zincire verdim ilk defa aracımda zincir bulunduruyorum sakata gelmeyim diye. mazotu zaten sorma. bide tüp, yardım çantası parası çıktı.

peder ekstreyi görünce ben ne diyim sen söle LOL
[/QUOTE]
zaruri ihtiyac dersin hakan'ım LOL
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti hakanerdogan » 29 Arl 2008, 01:20

hayırlısı ya abi, 3-5 güne gelir ekstre, postacıyı güvenlik kamerlarından takip ediyim ben Big%20smile

neyse konu dağılmasın.


muayenede bol şans. Wink garip bişi bulamazlar umarım.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti tivoli » 29 Arl 2008, 02:22

muayene ile ilgili öğrenmek istediğiniz tüm bilgiler aşağıdaki linkte mevcut
 


 
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir