izmir serwis problemi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

izmir serwis problemi

İleti ulasul_bjk » 17 Şub 2009, 02:11

izmirin d......m skoda servisinden çok dertliyim bu kadar sinir bozucu olamaz bi servis müşteriye ve arabalara verilen değer 0 nisan sonu yıllık bakım yaptırıcam ve güvenilir skoda dan anlayan bi ustaya ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum...
 

Ulas UL
 
ulasul_bjk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 16 Şub 2009, 15:50

İleti bagci35 » 17 Şub 2009, 12:14

Sitedeki arkadaşlar sami ustadan bahsediyorlardı. İşinin erbabıymış bu usta.
bagci35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 28 Eyl 2007, 21:39

İleti ulasul_bjk » 17 Şub 2009, 13:20

nerde bulabilirm ve nasıl ulaşabilirim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
ulasul_bjk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 16 Şub 2009, 15:50

İleti tivoli » 17 Şub 2009, 19:13

ne gibi şikayetleriniz var acaba servisle ilgili olarak?
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti AhmetH » 17 Şub 2009, 19:39

donatımı  3. sanayideki yerinden beri  biliyorum
 

70.000 km  ye  kadar  kendilerine  25  defa  gittik  feliciamızla LOL

 

eski yerinde  çok kral  ustalar vardı haklarını almamak  lazım.

 

 

yeni  düzenleri  nasıl  bilmiyorum  ama  gaziemir 6.oto sanayi sitesinde özdaş skoda, çınarlı yolunda bor-ser  skoda    izmirde güvendiğim  servislerdir.

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ulasul_bjk » 17 Şub 2009, 21:31

arabamın sol ön çamurluğu kazalı olmadığı halde serwiste anahtar sürtüldüğü için boyandı ayrıca yapılan boya okadar kötü ki izini çocuk bile anlar bakınca sonra
 

arabayı ilk aldığımda silecekler kötüydü gittim ama ilgilenen olmadı garantisi vardı değiştirmeleri gerekiyodu değişmedi kendim değiştirdim vs vs...

 

sadece ben değil herkez şikayetçi çewremde çok kişi var serwisin ilgisizliğinden dertli olan 4 yıldır her zaman oraya gittim ama bu sefer düşünmüyorum çalışan insanların çoğu iyi ama başında bi yönetimsizlik var birde arabam yapılırken başında durmak istiyorum oyüzden artık arabamı bilindik iyi bir ustaya teslim etmeyi düşünüyorum
ulasul_bjk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 16 Şub 2009, 15:50

İleti tivoli » 17 Şub 2009, 22:42

bahsettiğin yetkili servis ise distribütör firma olan yüce motor ile temasa geçebilirsin üstelik bunuda onların yanındayken yap. Yüce motorun satış sonrası departmanını ara ve şikayetini bildir bence
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti AhmetH » 17 Şub 2009, 23:08

uğraşmaya değmez ..
 

çekin gidin..  elinize  ne geçecek ki şikayet edip..  hani  araç garantideyse  başka mesele de  değilse  onların  yapacağının  aynısını  hatta  daha fazlasını çok daha makul fiyata   yapacak  bir çok yer var izmirde
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti tivoli » 17 Şub 2009, 23:20

zaten aracım garanti kapsamında dediği için yazmıştım.
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti fmaka » 18 Şub 2009, 01:09

araç garanti kapssamında yüceyi arayıp srevisin adını sorunları anlatın size hem yüce hemde o öze lservis dönüyor
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti ulasul_bjk » 18 Şub 2009, 13:49

teşekkür ederim 6. sanayideki ustanın adresini aldım ona götürücem inşallah beklediğim ilgi ve alakayı bulabilirim
ulasul_bjk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 16 Şub 2009, 15:50

İleti tivoli » 18 Şub 2009, 14:40

sen yinede yetkili servis ile bağlantını koparma derim. sonuçta fsi motor kullanıyorsun ve aracın modelli bir araç. hiçbirşey olmasa bile hata kodları için servise gitmen gerekebilir. firmanın üst yetkilileri ile görüş sıkıntılarını dile getir çözümü öncelikle yetkili serviste ara derim. bazı ufak tefek şeyler için parada talep etmezler. en azından etmemeleri lazım sürekli müşterisiysen
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir