2 sayfadan 1. sayfa

Görünmez kaza....

İletiTarih: 16 Mar 2009, 21:23
emre_tokay

     Geçen gece 3-4 gibi acilen bir yere gitmem gerekti fakat aceleden ve uyku mahmurluğundan geri geri çıkarken direğe koydumLOL her ne kadar yavaşta olsam sert bi duruş oldu hemen inip baktım hasar cok büyük değil ama arabam benim canım ciğerim çok canım sıkıldı şimdi tamponu yaptırmam gerekiyor birde spoiler taktırmak  istiyorum, farlarımı mercekli yapmak istiyorum ayrıca sis farı taktırmak istiyorum sizce nekadara patlar??? Çok büyük bir fiyat tutarmı yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...


İletiTarih: 16 Mar 2009, 21:27
hakanerdogan
heç bişi olmaz takma, yinede geçmiş olsun, bu tarz durumlar için boya kodunu verip, bir tas boya yaptırabilirsin, pahalı değildir, kazıdıkça sürersin fırçayla. yani görüntü gibi bir kaygın yoksa tabi... 

İletiTarih: 17 Mar 2009, 00:18
mygokhan
Güzel bir macun ve boya .....

Ben olsam öyle yapardım:)

Geçmiş olsun..

İletiTarih: 17 Mar 2009, 00:24
baho06
görünüyorya abi neresin görünmez kazaBig%20smileşaka bi yana geçmiş olsun

İletiTarih: 17 Mar 2009, 00:32
mygokhan
[quote="baho06"]görünüyorya abi neresin görünmez kazaBig%20smileşaka bi yana geçmiş olsun[/QUOTE]

Görünmeyen tek şey var o da direk LOL

İletiTarih: 17 Mar 2009, 01:39
yexplorer
geçmiş olsun

İletiTarih: 17 Mar 2009, 11:01
hetepe
[quote="emre_tokay"]

     Geçen gece 3-4 gibi acilen bir yere gitmem gerekti fakat aceleden ve uyku mahmurluğundan geri geri çıkarken direğe koydumLOL her ne kadar yavaşta olsam sert bi duruş oldu hemen inip baktım hasar cok büyük değil ama arabam benim canım ciğerim çok canım sıkıldı şimdi tamponu yaptırmam gerekiyor birde spoiler taktırmak  istiyorum, farlarımı mercekli yapmak istiyorum ayrıca sis farı taktırmak istiyorum sizce nekadara patlar??? Çok büyük bir fiyat tutarmı yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...

[/QUOTE]
 

Heralde bu kaza bir çok şeyin başlangıcı olacak, ufacık hasar için farlar, spoiler falan...

Farların hazır merceklisi 500 civarı çifti, spoiler 150 gibi tutar, sisler ise kafadan 200 gibi tabii orj anahtarı hariç...Tampon tamirin ile beraber 1200 civarı paran gidebilir.

Geçmiş olsun.

İletiTarih: 17 Mar 2009, 11:33
alpko
Gecmis olsun.. ama bisey yok, tampon da normaldir boyle seyler..

İletiTarih: 17 Mar 2009, 11:53
Balki, Burak
;Gecmiş olsun allah beterinden saklasın

İletiTarih: 07 Nis 2009, 15:58
aekaragoz
geçmiş olsun

İletiTarih: 07 Nis 2009, 20:44
MEGAN
Direkte bişi yoktur umarım yoksa Recep Tayyeap Erdogan size dava açabilir yada isminiz ergenekonda geçebilir :D Önce direği yaptırın bence:D
Şakası  bi yana gerçekten geçmiş olsun benimde sevdiğim bişiyin başına en ufak çizik gelse için yanıyo zevkim kaçıyo Ne demek oldunu iyi bilirim :)

İletiTarih: 07 Nis 2009, 20:45
MEGAN
he şunuda ekleyim eğer benim octimin tampono direğe çarparsa direği sökerim ordan :D

İletiTarih: 07 Nis 2009, 21:25
kadir_
[quote="hetepe"][quote="emre_tokay"]

     Geçen gece 3-4 gibi acilen bir yere gitmem gerekti fakat aceleden ve uyku mahmurluğundan geri geri çıkarken direğe koydumLOL her ne kadar yavaşta olsam sert bi duruş oldu hemen inip baktım hasar cok büyük değil ama arabam benim canım ciğerim çok canım sıkıldı şimdi tamponu yaptırmam gerekiyor birde spoiler taktırmak  istiyorum, farlarımı mercekli yapmak istiyorum ayrıca sis farı taktırmak istiyorum sizce nekadara patlar??? Çok büyük bir fiyat tutarmı yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...

[/QUOTE]
 

Heralde bu kaza bir çok şeyin başlangıcı olacak, ufacık hasar için farlar, spoiler falan...

Farların hazır merceklisi 500 civarı çifti, spoiler 150 gibi tutar, sisler ise kafadan 200 gibi tabii orj anahtarı hariç...Tampon tamirin ile beraber 1200 civarı paran gidebilir.

Geçmiş olsun.
[/QUOTE]


 

Anahtar neden gereksin ki ön sis farlarına bağlar olur biter elegance nede olsa araç?

 

Tamponu takma kafana baktın soyuluyo iyise gider boyatırsın komple yada arabanda kasko varsa auto kıng den hallederler onu

 

mercekli far içi 550 tl demişlerdi en son sislerde hella alırsın sanırım boralarınki uyuyuor olması lazım oda yine 140-150 vardır spoıleride 80-100 e bulursun arabanın şeklini çok değişiyor spoiler geçen boyatmak için söktüm göz alışmış dazlak gibi geldi araba banaSmile

İletiTarih: 08 Nis 2009, 01:42
şahinbey
Sonradan takılan spoylerlerin yeni TÜV muayenesinden geçmediğini duydum,bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa ve paylaşırsa sevinirim,çünkü bende spoyler taktırmak niyetindeyim..
Saygılar.

İletiTarih: 08 Nis 2009, 02:17
kadir_
[quote="şahinbey"] Sonradan takılan spoylerlerin yeni TÜV muayenesinden geçmediğini duydum,bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa ve paylaşırsa sevinirim,çünkü bende spoyler taktırmak niyetindeyim..
Saygılar.
[/QUOTE]

yok artık senın dedıgın farlarda beyaz h4 ampul kullanmıyacaksın sarı olucuk gıbı ona bırsey demezler en kotu gıderker sokturursun

İletiTarih: 08 Nis 2009, 02:31
rechanerr
....

İletiTarih: 08 Nis 2009, 04:34
delidolu


[quote="MEGAN"]he şunuda ekleyim eğer benim octimin tampono direğe çarparsa direği sökerim ordan :D[/QUOTE]

ben deli sen benden deli....LOL


İletiTarih: 08 Nis 2009, 12:16
hetepe
[quote="kadir_"][quote="hetepe"][quote="emre_tokay"]

     Geçen gece 3-4 gibi acilen bir yere gitmem gerekti fakat aceleden ve uyku mahmurluğundan geri geri çıkarken direğe koydumLOL her ne kadar yavaşta olsam sert bi duruş oldu hemen inip baktım hasar cok büyük değil ama arabam benim canım ciğerim çok canım sıkıldı şimdi tamponu yaptırmam gerekiyor birde spoiler taktırmak  istiyorum, farlarımı mercekli yapmak istiyorum ayrıca sis farı taktırmak istiyorum sizce nekadara patlar??? Çok büyük bir fiyat tutarmı yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...

[/QUOTE]
 

Heralde bu kaza bir çok şeyin başlangıcı olacak, ufacık hasar için farlar, spoiler falan...

Farların hazır merceklisi 500 civarı çifti, spoiler 150 gibi tutar, sisler ise kafadan 200 gibi tabii orj anahtarı hariç...Tampon tamirin ile beraber 1200 civarı paran gidebilir.

Geçmiş olsun.
[/QUOTE]


 

Anahtar neden gereksin ki ön sis farlarına bağlar olur biter elegance nede olsa araç?

 

Tamponu takma kafana baktın soyuluyo iyise gider boyatırsın komple yada arabanda kasko varsa auto kıng den hallederler onu

 

mercekli far içi 550 tl demişlerdi en son sislerde hella alırsın sanırım boralarınki uyuyuor olması lazım oda yine 140-150 vardır spoıleride 80-100 e bulursun arabanın şeklini çok değişiyor spoiler geçen boyatmak için söktüm göz alışmış dazlak gibi geldi araba banaSmile
[/QUOTE]
Aracında sis farı olmadığını düşünerek anahtarın gerekli olduğunu düşündüm, malum ön sis yoksa far anahtarında ön sis seçeneği de olmuyor ve arka sis devresine bağlarsa hepsi birden yanar ve kısa farlar yanmadan  sisler de yanmaz...