Sıfır araç ile orjinal olmayan aksesuar(ÇÖZÜLDÜ)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sıfır araç ile orjinal olmayan aksesuar(ÇÖZÜLDÜ)

İleti adilektasli » 11 May 2009, 13:20

Merhaba,
 

Çeklerden cevap geldi de Yüce Oto'da hala tık yok. Helal olsun bizim milletimize. Üstelik Yüce Oto'ya daha önce bildirmiştim bu sorunu. Çekler'de Yüce Oto ya atmışlar topu. Gelen cevabı aynen ekliyorum.

 


Dear Mr. Dilektasli


we received your letter, in which you expressed your dissatisfaction with equipment of your vehicle.


We regret very much that you have had difficulties with a product of our company and we apologize on behalf of the manufacturer.


We examined your complaint and passed it for direct handling to our representation in Turkey. The importer organization representing the brand Škoda is entitled to respond to all queries, comments, claims / complaints of customers in accordance with current legislation of your country and warranty and claim conditions as well as with the approved repair technology.


We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favour the brand Škoda.


 Regards,

 
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti hetepe » 11 May 2009, 17:53

Ne demiş ki burda regards abi?


Özür falan mı dilemiş?
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti alpko » 11 May 2009, 17:56

Adam sirket olarak ozur dilemis ve konuyu Turkiye`de ki distimizle paylasacagiz, yani fircayi koyacagiz demis daha ne yapsin.. Resmiyette fabrikaya (genel mudurluge) Turkiye Yuce Oto hakkinda sikayet olmasi hic te hos bir durum degil.. Merak etme Yuce oto arar seni bi kac gune.
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti adilektasli » 11 May 2009, 18:03

Özetle şöyle,
 

Araç donanımınızla ilgili memnuniyetsizliğinizi belirttiğiniz mektubu aldık.

Bizim ürettiğimiz bir üründe zorluk yaşadığınız için sizden çok özür dileriz ve üretici adına özür dileriz.

Şikayetinizi değerlendirdik ve ala alması için Türkiye'deki temsilcimize gönderdik. (Yüce Oto yani)

Sonra bu temsilcinin tam yetkili olduğunu ifade etmiş. (uzun bir çümleydi çeviremedim.)

Umarız bu konu sizin tam memnuniyetinizle çözülür ve Skoda markasına olan teveccühünüz devam eder.

 

Regards,=Saygılar Smile
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti adilektasli » 11 May 2009, 18:05

[quote="alpko"]Adam sirket olarak ozur dilemis ve konuyu Turkiye`de ki distimizle paylasacagiz, yani fircayi koyacagiz demis daha ne yapsin.. Resmiyette fabrikaya (genel mudurluge) Turkiye Yuce Oto hakkinda sikayet olmasi hic te hos bir durum degil.. Merak etme Yuce oto arar seni bi kac gune. [/QUOTE]
 

Çok yavaşlar bu adamlar yahu. Bir geri dönüş bu kadar mı sürer. Aklı başında biri olsa orada 10 dk. içinde sorunu anlayıp çözüm üretir. 1 hafta olacak Yüce oto'yu arayalı neredeyse.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti alpko » 11 May 2009, 18:17

[quote="adilektasli"][quote="alpko"]Adam sirket olarak ozur dilemis ve konuyu Turkiye`de ki distimizle paylasacagiz, yani fircayi koyacagiz demis daha ne yapsin.. Resmiyette fabrikaya (genel mudurluge) Turkiye Yuce Oto hakkinda sikayet olmasi hic te hos bir durum degil.. Merak etme Yuce oto arar seni bi kac gune. [/QUOTE]
 

Çok yavaşlar bu adamlar yahu. Bir geri dönüş bu kadar mı sürer. Aklı başında biri olsa orada 10 dk. içinde sorunu anlayıp çözüm üretir. 1 hafta olacak Yüce oto'yu arayalı neredeyse.
[/QUOTE]

Bu tip islerde en az 7 gun cevap verme haklarini sakli tutar global kuruluslar, bence sure normal ama tabi ki senin de sabirsiz bekleyisin, o da normal..
Umarim en kisa surede lehine bu is cozulur, cozulmelidir de!
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti hetepe » 11 May 2009, 18:19

Bizim burdaki distribütör firma da ne anlar ya...(yücesi, atası hep aynı...)
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti iergen » 11 May 2009, 18:29

Adamlar kendi adlarına değil Yüce adına özür diliyor, kelimenin altında yatanları değerlendirdiğimde ben kendimce... bir avrupa ülkesi olsaydık (schengen) bak bakalım neler oluyordu. şimdi bekle bakalım araştırılsın... konu garanti bankasının "haklı müşteri hattı"na benziyor... haklısın, haklıyım, haklıyım... sonuna kadar mücadele et birader... Hakan Bozbas - H.Bozbas@yuceauto.com.tr adresine de yazarmısın lütfen, bu kişi hemen gelen mesajları ilgili yerlere dağıtan ve hızlı cevap vermeyi prensip edinmiş beydir... bakalım ne diyecekler...
iergen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Ekm 2008, 01:29

İleti adilektasli » 11 May 2009, 18:31

Umarım öyle değildir. Shocked
"Şıracının şahidi bozacı" gibi mi diyorsun yani?

İki yorum yapıyorum Yüce konusunda.

1- Ata gibi bu konuyu sallamıyor o yüzden cevap veremiyorlar. (Umarım bu değildir.)

2- Ortada bir yanlış var ama nasıl çözeceklerini bulamıyorlar.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti hetepe » 11 May 2009, 18:36

Her ikiside bence...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti adilektasli » 11 May 2009, 18:46

[quote="iergen"]Adamlar kendi adlarına değil Yüce adına özür diliyor, kelimenin altında yatanları değerlendirdiğimde ben kendimce... bir avrupa ülkesi olsaydık (schengen) bak bakalım neler oluyordu. şimdi bekle bakalım araştırılsın... konu garanti bankasının "haklı müşteri hattı"na benziyor... haklısın, haklıyım, haklıyım... sonuna kadar mücadele et birader... Hakan Bozbas - H.Bozbas@yuceauto.com.tr adresine de yazarmısın lütfen, bu kişi hemen gelen mesajları ilgili yerlere dağıtan ve hızlı cevap vermeyi prensip edinmiş beydir... bakalım ne diyecekler... [/QUOTE]
Yazdım.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti adilektasli » 11 May 2009, 18:48

Arkadaşlar,
 

Bu sorun çözülse de çözülmese de desteğiniz için şimdiden teşekkür etmek istiyorum. Keşke içinizden biri Skoda'da çalışsaydıBig%20smile
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti alpko » 11 May 2009, 18:51

[quote="iergen"]Adamlar kendi adlarına değil Yüce adına özür diliyor, kelimenin altında yatanları değerlendirdiğimde ben kendimce... bir avrupa ülkesi olsaydık (schengen) bak bakalım neler oluyordu. şimdi bekle bakalım araştırılsın... konu garanti bankasının "haklı müşteri hattı"na benziyor... haklısın, haklıyım, haklıyım... sonuna kadar mücadele et birader... Hakan Bozbas - H.Bozbas@yuceauto.com.tr adresine de yazarmısın lütfen, bu kişi hemen gelen mesajları ilgili yerlere dağıtan ve hızlı cevap vermeyi prensip edinmiş beydir... bakalım ne diyecekler...
[/QUOTE]

Avrupa ulkesi olsaydik (schengen) ne demek AB ulkesi her ulke schengen mi, ya da sana gore AB: schengen mi? Bu konu ile ne alakasi var?

Ayrica, adamlarin Yuce adina ozur dilemesinin debebi sudur canim kardesim, Skoda Auto cogu Avrupa ve AB ulkelerinde direkt kendi firmasi altinda hizmet veriyor, fakat Turkiye`de bir firma kurmamislar ve distributor uzerinden faaliyet gosteriyorlar bu yuzden Yuce Oto`ya tam yetki verip distributoru edinmisler.
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti adilektasli » 11 May 2009, 19:25

Hakan BOZBAŞ hemen dönüş yaptı. Hem sikayetvar.com hem de çeklerden gelen şikayetle satış departmanlarının ilgilendiğini ve en kısa sürede geri döneceklerini söyledi.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti alpko » 11 May 2009, 19:26

[quote="adilektasli"]Hakan BOZBAŞ hemen dönüş yaptı. Hem sikayetvar.com hem de çeklerden gelen şikayetle satış departmanlarının ilgilendiğini ve en kısa sürede geri döneceklerini söyledi.
[/QUOTE]

Budur! Clap
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti agros » 11 May 2009, 20:09

hakan beyle di daha ki görüşmenizde bizim forumdanda bahsedin. biraz forumu incelesinler  biz skodacıların araclarını ne kadar sevdiklerini görürler.  servis, pazarlama konularındaki eksiklerini gidermede de belki yardımcı olur skodam.com ailesi.
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti RoadFighter » 11 May 2009, 22:33

Yüce Oto ve diğer çoğu Türk firması müşteri memnuniyetinin sadece şekil kısmı ile uğraşır.
 

Ben bu zamana kadar kaç firmaya mail attı isem çoğu ilgilenmemiştir.

 

"Biz neden yerimizde sayıyoruz"un altında yatan şeyler var. Biz boşuna yerimizde saymıyoruz! (her alanda)
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti adilektasli » 12 May 2009, 10:55

[quote="RoadFighter"]Yüce Oto ve diğer çoğu Türk firması müşteri memnuniyetinin sadece şekil kısmı ile uğraşır.
 

Ben bu zamana kadar kaç firmaya mail attı isem çoğu ilgilenmemiştir.

 

"Biz neden yerimizde sayıyoruz"un altında yatan şeyler var. Biz boşuna yerimizde saymıyoruz! (her alanda)
[/QUOTE]
 

Çok haklısın. Çeklere attığım tek mailde cevap alırken yanıbaşımızda, bizim milletimizden, bizim kanımızdan olan insanlar cevap verme tenezzülünde bulunmuyorlar. Mailinizi aldık, ilgileniyoruz bile demediler ki bu sizin söylediğiniz yere çıkar.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

ÖncekiSonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir