yardım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yardım

İleti drhakan » 01 Eyl 2009, 13:03

arkadaşlar dünden beri direksiyondaki radyo kanal değiştirme tuşuyla alakalı şöyle bi sorun yaşıyorum...1. kanal sırasından diğer kanallara geçiş yapamıyorum,tuşa basınca aynı kanalda duruyor..ekranın yanındaki tuşlara basınca geçiş var,ilginç olan şu ki 1. kanaldan başka herhangi bir kanal sırasından diğerine geçişte bi sorun yok sadece 1. kanaldan bir sonrakine geçişte var..geçişte geriye doğrudada bi sorun yok...neden olduğu hakkında bilgisi olan varmı
 
drhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 May 2009, 17:34

İleti hetepe » 01 Eyl 2009, 13:16

1-    Sadece 1. kanalda sorun çıkardığına göre kanal değiştirme tuşu sorunlu olamaz, cd çaların sistemiyle ilgili bir sorun olabilir, Ben olsaydım, akü kutup başını söküp, tekrar takardım, ama diğer sistemlerde bir resetleme sorunu da oluşabilir.Servisin bakması daha güvenli olabilir.
2-    1. kanala ayarladığınız radyonun RDS sistemiyle ilgili de olabilir.O kanalı silip, başka bir kanal hafızalayıp, bir de öyle deneyin.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti drhakan » 01 Eyl 2009, 13:34

eyvallah engin kardeş,ikinci dediğin benim için biraz daha yapılabilir bişey deniyim
drhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 May 2009, 17:34

İleti drhakan » 02 Eyl 2009, 13:34

aynen 2. dediğin gibi çıktı engin kardeş....sorun halledildi
drhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 May 2009, 17:34

İleti hetepe » 02 Eyl 2009, 15:48

Güle güle kullan.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti adilektasli » 02 Eyl 2009, 16:35

Anında destek ha! Bravo Engin.Clap
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti drhakan » 03 Eyl 2009, 10:51

TEŞEKKÜR EDERİM
drhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 May 2009, 17:34


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir