Xenon set alanların dikkatine!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Xenon set alanların dikkatine!

İleti fyyaman » 08 Arl 2009, 21:39

Yaklaşık 1 ay kadar önce aracıma xenon sistem alayım dedim ve forumlardan da incelediğime göre en iyi, standart aydınlatma 4300K ampullere kara verdim.Fakat piyasada bu ampulleri bulamayacağımı söylediler bende internet üzerinden araştırıken,  Autovision markalı ürünü  Eskula aracılığıyla satın aldım.Fakat gelen ürünün Xenon ampullerinde hiçbir kelvin değeri yoktu ve etiketlerinin de uçları kesilmişti.İşlerim dolayısıyla 2 hafta sonra taktırdım ve ürünün beyaz aydınlattığını, 4300k olmayacağını söylediler.Bende ürünü aldığım yerle görüşerek ithalatçının değiştireceğini ve onlara (modacar) göndermemi istediler.Ben bu arada beklemek istemediğimden  Asım kardeşimden bana 4300k ampul ayarlamasını istedim ve 1-2 hafta içinde geldi de (Çok teşekkür ediyorum tekrar). Aradan geçen süre içinde ben ampulleri modacar a gönderdim ve bu hafta aldığım yeri sıkıştırarak sonuca ulaştım. Sonuç: Ampuller bir raporla geri geldi " Rapor derki ; ürün sağlam, çalışıyor, ürün kontrol edildi. Ürünün fabrika çıkışı 4300K olduğu tesbit edilmiştir.Bazı markalarda markalararası renk tonları farkedilebilmektedir. Azami 54 saat yandıktan sonra gerçek rengini tam olarak bulacaktır." Sizce bu raporu düzenleyen arkadaş samimi bir niyetle yazıp ürünü geri göndermiş olabilir mi?
    Renk farkını görmesem olabilir diyeceğim ama aynen 6000k rengi ve gösterdiğim bütün yerlerde aynısını söylüyor. Hadi oda doğru olsun ampullerin üstünde hiçbir ibare yok ve kablosundaki etiket te kesik (Asım kadeşimizin gönderdiğinde aynı tip etikette kelvin değeri yazıyor ve ampulde de kelvin değeri yazıyor).54 saat demiş hadi o dediği olsun, ürün geri gönderilsin denene kadar bu ampuller 1 haftadan fazla araçta takıl kaldı ve fazlasıyla o süreyide doldurmuştur.
     Satın aldığım firma ilgili bu konuda ama modacar gibi bir birmanın bizi saf yerine koymak istemesi(orda çalışan insana da bağlı am firmayı temsil ediyor) çok ayıp birşey diye düşünüyorum. ğer aradaki firma bu konuyu çözemezse direk avukatıma vermeyi düşünüyorum.
Bence bu tarz bir ürün alırken aldığınız yere çok dikkat etmeniz gerekiyor.


 
fyyaman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 31 Mar 2007, 10:45
Ad Soyad: Yalçın YAMAN
Nereden: Bursa
Arabanız: Octavia

İleti hakanerdogan » 08 Arl 2009, 21:42

Vay be işe bak. Geçmiş olsun. Ahlaken çökük bir hareket yapmışlar. Ne denebilir ki.

Bende tedirgin oldum, bugün e-Bay'den 4300K Xenon aldım, gelir 5-6 güne. Hemen bakacağım. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RoadFighter » 08 Arl 2009, 22:48

Piyasada 4300K denilen xenon ampüller 5000K ve üstü çıkabiliyor.




Yalçın abi için temin ettiğimiz xenon ampüller hakkaten 4300K(veya yakınında bir değerde) çıktı. Paylaşmıştım forumda 6000K ile aradaki farkı gösteren fotoğrafları(fotolar rezalet kalitede olsa da)

 

Hakan senin aldığın xenon kit Uzak Doğu işi ise senin ampüllerin de 5000K ve üstü(6000K'ya yakın) çıkma ihtimali var. Gerçi bizim temin ettiğimiz ampüller ve birçok xenon ampül Uzak Doğu işi.

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti hakanerdogan » 08 Arl 2009, 22:56

Şunu aldım Asım Abi;


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PHILIPS- ... ccessories


Umarım olmaz böyle bir şey.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti fyyaman » 09 Arl 2009, 02:31

Asım kardeşimizin temin ettiği ampuller gerçekten 4300k ve süper, herkese tavsiye ederim; bununla renk farkı bariz.Farı açıyorsun beyaz yanıyor ama  15-20 sn bile olmadan doğal rengine dönüyor(sarı)...Yani adamım yazdığı gibi 54 saat falan beklemiyorsun :)) Ama bu modacar ın yaptığı ismine yakışmayan bir davranış...Arada satın aldığım firma olmasa(ilgili bir firma) hiç tereddüt etmeden verecem sırf ibret olsun diye, ama birkaç gün bekleyecem eğer çözemezlerse yapacam. Saf yerine konulmaktansa test falan, ne gerekiyorsa yapılsın.... mal değersizde olsa masrafı önemli değil benim için artık.Ama alacak olanlar için iyi bir uyarı olsun diye yazıyorum.Zaten internette baktımda şikayetimvar a aynı sorun bir başkasınında başına gelmiş bu firmadan...Dikkat etmek lazım, yada onların kendilerini düzeltmeleri gerekiyor bu konuda...
fyyaman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 31 Mar 2007, 10:45
Ad Soyad: Yalçın YAMAN
Nereden: Bursa
Arabanız: Octavia

İleti fyyaman » 09 Arl 2009, 02:33

Eğer ampulun üstünde 4300k yazmıyor yada böyle bir etiket yoksa ....istediğin olmayabilir
fyyaman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 31 Mar 2007, 10:45
Ad Soyad: Yalçın YAMAN
Nereden: Bursa
Arabanız: Octavia

İleti RoadFighter » 09 Arl 2009, 04:05

[quote="hakanerdogan"]Şunu aldım Asım Abi;


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PHILIPS- ... ccessories


Umarım olmaz böyle bir şey.
[/QUOTE]

Hakan çok emin konuşmayayım da bu ürünün soketleri falan bildiğimiz Uzak Doğu işi xenon kitlere benziyor(Uzak Doğu'da üretilen demiyorum)
 

Arıza falan çok da sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum da belki senin ampüller de 5000K ve üstü çıkabilir :) İnş. istediğin gibi birşeydir.
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti mygokhan » 09 Arl 2009, 11:35

Dikkatlice inceledim de..Balastların üzerindeki philips yazısı pek orjinal gibi gelmedi..İnşallah yanılıyorumdur..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hakanerdogan » 09 Arl 2009, 20:24

Bakacaz abi bende merak ettim vallahi gelse bir an evvel Smile Soktuk elimizi taşın altına Tongue
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti fyyaman » 11 Arl 2009, 00:32

Modacar a konuyla ilgili yazmış olduğu raporla ilgili  mesaj attım ve de aradaki satıcı firmada genel müdürüyle konuşmuş; sonuç olarak 4300K ürün olmadığını kabul etmişler ve ürünü iade edebilir siniz demişler !! Ürünü iade almak önemli değil ki, milleti saf yerine koymamak önemli...Neyse bende arada ki firmayı uyardım bu konudaki satışlarıyla ilgili....Bilemiyorum artık  ne yaparlar(vbirşey olamamış gibi satışa devamm )...ben ürünü iade edecem...Aradaki firma olmasa iadesiyle falan uğraşmadan direk vermek isterdim avukata, örnek olsun  diye...Ama bu tarz ürün alırken ürünü kim getiriyor, nereden almalıyım konusunda hassas davranın derim...


fyyaman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 31 Mar 2007, 10:45
Ad Soyad: Yalçın YAMAN
Nereden: Bursa
Arabanız: Octavia


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir