Elegance Octi mi Comfort Superb mi?(Octi Alındı :)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Elegance Octi mi Comfort Superb mi?(Octi Alındı :)

İleti cnydn » 16 Arl 2009, 11:35

43.490 liste fiyatıydı.. 960 metalik boya..750 bolero dokunmatik sistem.. 1100 de 2 yıl garanti uzatma.. 46 civarı birşey..
Comfort Superb de alınırdı bu fiyata.. 43900liste fiyatı 1100 de metalik 1100 de garanti uzatma desek aynı fiyata alınırdı ama dediğim gibi bu daha bi içimize sindi.. Donanım olarak çok tatmin edici...
 
cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

İleti mayham85 » 16 Arl 2009, 14:03

hayırlı uğurlu olsn. allah kaza bela vermeisn.
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti onurhan2006 » 16 Arl 2009, 20:02

en güzel günlerde kazasız belasız kullanırsınız umarım Smile
Volkan İtfaiye Araçları San. ve Tic. A.Ş.
Kalite Kontrol ve Teslimat Şefi
Onur DURMAZ
Kullanıcı avatarı
onurhan2006
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 405
Kayıt: 11 Tem 2008, 17:11
Ad Soyad: ONUR DURMAZ
Nereden: İzmir
Arabanız: 1993 SKODA FAVORİT LX MEKATRONİK

İleti ihsann » 16 Arl 2009, 21:18

Hayırlı olsun; Allah kazasız kullanmayı nasip etsin.
ihsann
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Arl 2008, 23:35

İleti y.emre » 16 Arl 2009, 21:26

güzel şeçim hayırlı olsn.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti epelek » 19 Arl 2009, 20:30

Hayırlı olsun kardeş, kazasız sürüşler dilerim.

SUPERB TDI 2.0 ELEGANCE DSG 170 HP
epelek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Nis 2009, 04:13
Ad Soyad: Ahmet Muhsin Fırat
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Süperb Eleg DSG 170 Hp

İleti epelek » 19 Arl 2009, 20:34

DSG şanzuman konusunda olumsuz görüş bildiren arkadaşlar sebeplerini de yazarlarsa aydınlanmış oluruz. ben 1.4 octi eleg. Trip. DSG kullanıyorum çok memnunum, acaba ileri de bir sorun mu çıkarıyor bu şanzumanlar?
SUPERB TDI 2.0 ELEGANCE DSG 170 HP
epelek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Nis 2009, 04:13
Ad Soyad: Ahmet Muhsin Fırat
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Süperb Eleg DSG 170 Hp

İleti isikayhan » 19 Arl 2009, 21:19

şu yazıyı bugün gördüm:
 


 


Scirocco DSG'si neden sorun çıkarıyor?

14 Aralık 2009 12:15:00

15 Haziran 2009'da Volkswagen Scirocco Sportline Tiptronic otomobil satın almış bulunuyorum. Bu aracın eski versiyonunu 1982-85 tarihlerinde kullandığımdan satın alma kararımı nostaljik duygular içinde verdim.



Ancak araç beklentilerimi karşılamak bir yana, sürekli serviste, bu yüzden pek kullanamadım! Araç 1000 km olmadan otomatik şanzıman arızası verdi, şanzıman Almanya'dan uçak ile kargo vasıtasıyla getirilerek komple değiştirildi. Araç 8800 km seviyesindeyken, bu seferde motor arızası verdi. Serviste aracın önce bobini değişti ancak sorun giderilmedi. Daha sonra bana bilinci silindir kompresyonunun olmadığını, ne olduğunu anlamak için motorun komple indirilmesi gerektiği herhangi parça değişimi olabileceği gibi blok hatasından da kaynaklanabileceği, bu durumda motorun komple yenilenmesinin (değişimi) yapılacağı bilgisi verildi. Araç şu anda tahminen en az 10 gün serviste kalacak ve sorunun ne olduğu tespit edilmeye çalışılacak. Scirocco'lar da bu tip arızlara sık sık rastlanıyor mu? Eğer böyle kronik sorunlar varsa, distribütör firma bunu müşterileri ile paylaşmalı zorunda değil mi? Aynı sorunlar Almanya'da yaşansa nasıl bir yaklaşım olurdu acaba? Geçici olarak araç tahsis etmek yerine neden aracı yenilemiyorlar?
Korhan Ölçen

Sahibi olduğunuz 2009 model VW Scirocco 1.4 TSl 160 HP DSG 7 ileri vites kutulu aracınızın satın alma sonrasında oluşan olumsuzlukların gerçek bir talihsizlik olduğunu belirtmeliyim. Özellikle 7 ileri DSG vites kutuları ile yaşanmış birçok örnek sonuçda var. 7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde. Ayrıca birçok bölgeden gelen bazı zararlı sesler ve sorunlar da dile getirilmiş ve Doğuş grubu ve VW Almanya yetkilileri kontrollerine sunulmuş ve bunun sonucunda bazı düzenleme ve güncellemeler yapılmıştır. Ama yine de bu şanzımanlann yakın vites oranları ile hem daha iyi bir hızlanma hem de makul yakıt tüketimi gibi iki önemli özelliği bir arada sunabildiğini hatırlatmalıyım. Zaten bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250 Nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığı da defalarca söylendi. O yüzden sadece 10 Nm daha düşük, yani 240 Nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini VW mühendisleri neden düşünmedi, bilmiyorum. Elimdeki veriler benim bu konuda onlar kadar bilgi sahibi olmadığımı gösteriyor ama gelen şikayetler, bu sorunun hiç de yabana atılır olmadığını gösteriyor. Sonuçta bu araçların satış sonrası garanti kapsamında belli hizmetleri kusursuzca veriliyor. Zaten tüm seri üretim araçlarda hatasızlık paylan % 70 dolaylarında, sizin de satın aldığınız kuruluşa ve garanti sözleşmesine kayıtsız şartsız güvenmek dışında yapacağınız fazla bir şey yok. Ayrıca VW Grubu'nun mühendislik ve üretim başarısı da ortada. Motor konusunda ise bugüne kadar kronik büyük bir soruna rastlanmadı. Sizin motor konusundaki sorununuzun şanzımandan farklı olarak, bir talihsizlik olduğunu düşünüyorum, aracınız garanti kapsamında olduğu için de fazla dert etmenize gerek yok. Söz konusu yenilemeler ikinci elde avantaj bile olabilir.


Doğuş Otomotiv-VW Binek Arac'ın konuyla ilgili cevabı:
Derginize başvuran değerli müşterimiz Korhan Ölçen'e ait 34 GM 3002 plakalı, Volkswagen Scirocco Sportline Derin Siyah, 1.4 tiptronic, aracın incelemesi uzmanlarımızca yapılmıştır. Müşterimizi mağdur etmemek adına, motor sorununun tamirle giderilmesi yanında kendisinin beklentisi en üst şekilde karşılanmaya çalışılm

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti epelek » 19 Arl 2009, 23:50

Teşekkürler kardeş, ancak yukarıda belirtilen sorunun her marka ve her moel araçta oluşabilecek istisnai arızalardan olduğunu düşünüyorum. Benim OCTİ DSG henüz 3900 km de. Vuruntulu çalışma yok, vites geçişleri sarsıntısız ve gayet güzel, yakıt tüketimi belirtilen değerlerde, performans ise aynen test sürüşündeki gibi..gaza dokununca (bir saniye gecikmeli) güçlü tepki veriyor. Hani derlerya IŞIKAYHAN kardeş; "hayrını gör" diye. Allah, hepimize helal olan dünya malının hayrını göstersin.
SUPERB TDI 2.0 ELEGANCE DSG 170 HP
epelek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Nis 2009, 04:13
Ad Soyad: Ahmet Muhsin Fırat
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Süperb Eleg DSG 170 Hp

İleti iceman70 » 19 Arl 2009, 23:55

Hayırlı olsun güle güle binin.Bende seneye üniye gitcem büyük ihtimal.Fabia'da satılcak heralde ilk ve son skodam olacak gibi.Yok mezun oldum yok iş buldum para biriktirdim diyesiye ömür biter bi daha arabam olmaz heralde zaten benim değildi ablamındı ama bana vermişti :))
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti isikayhan » 20 Arl 2009, 11:23

[quote="epelek"]Teşekkürler kardeş, ancak yukarıda belirtilen sorunun her marka ve her moel araçta oluşabilecek istisnai arızalardan olduğunu düşünüyorum. Benim OCTİ DSG henüz 3900 km de. Vuruntulu çalışma yok, vites geçişleri sarsıntısız ve gayet güzel, yakıt tüketimi belirtilen değerlerde, performans ise aynen test sürüşündeki gibi..gaza dokununca (bir saniye gecikmeli) güçlü tepki veriyor. Hani derlerya IŞIKAYHAN kardeş; "hayrını gör" diye. Allah, hepimize helal olan dünya malının hayrını göstersin.[/QUOTE]







 

inşallah öyle olur

 

sanırım sizinki etkilemiyor ama yine de vereyim:

 

amerika'da dsg vitesler iki kez geri çağrılmıştı
http://wheels.blogs.nytimes.com/2009/08 ... to-recall/

http://wheels.blogs.nytimes.com/2009/08 ... nsmission/


almanyada'da 6 hızlı dsg vitese sahip 2500 araçta sorun olduğu ama hangileri olduğu belli olmadığı için 57000 (1860'ı skoda) araç geri çağrılmış
 
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 62494.html

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti epelek » 20 Arl 2009, 13:59

anladım, teşekkürler IŞIKAYHAN. VW DSG deki bu hatayı gidermeden 2010 modeli piyasaya sürmemiştir inşaallah.
SUPERB TDI 2.0 ELEGANCE DSG 170 HP
epelek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Nis 2009, 04:13
Ad Soyad: Ahmet Muhsin Fırat
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Süperb Eleg DSG 170 Hp

İleti cnydn » 20 Arl 2009, 14:04

Herkese iyi dilekleri için teşekkürler..
Bu hafta içi teslim alıcaz inşallah aracı

DSG konusunda ise.. Kesin bir çözüme ulaşmadıktan sonra DSG şanzımanlı araç almak kumar gibi birşey.. Audi, vw forumlarında o kadar çok insan var ki..aracı aldığım güne lanet olsun diyen.. hem daha fazla para veriyosun hem de sorunlu cihaz alıyosun..
DSGnin performansı için göze alınacak birşey değil bu bence

cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

Önceki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir