Ne kadar benzin Yakıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ne kadar benzin Yakıyor

İleti hasansuker » 11 Oca 2010, 13:49

Merhaba. BEnde 2002 Octi var. Benzinli 1,6. 75 bygir. KM de 350-400 arası yakıyor. Fazla diyorlar. Sizce nedir. Szinkiler ne kadar yakıyor.
 
hasansuker
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Arl 2009, 14:28

İleti hakanerdogan » 11 Oca 2010, 14:02

1.6 benzinli Octavilar 75 değil 102 ve 115 beygirdir.

Bahsettiğiniz değerler üzerinden gidersek ortalama 10 litre kadar bir tüketim değeri var 100 km'de. Şehir içi trafik durumuna göre olabilir. Ama Ankara yolları genelde açıktır 7-8 litre falan yakabilir sakin sabit kullanımlarda, gerçi yine 30 kuruş civarı yakacaktır km'de.

Bence fazla bi kayıklık yok, benzin pahalı Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti octavia42 » 11 Oca 2010, 18:43

valla hocam octi 1.4 TSI km de 160 yakıyor... şehir içi.
octavia42
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 04 Oca 2010, 11:44

İleti hakanerdogan » 11 Oca 2010, 18:45

[quote="octavia42"]valla hocam octi 1.4 TSI km de 160 yakıyor... şehir içi.[/QUOTE]

Vay be, 100 km ortalaması 4.2 litre. Big%20smile

Şimdi ölçümünüz yanlış dersem kızmazsınız herhalde Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti quickcan » 11 Oca 2010, 18:58

teknik veriler doğruyu söylüyor.. bizim 1.6 102hp de şehiriçi: 9.9 lt(0.35krş)
                                                                                 şehirdışı: 5.5 lt (0.20krş civarı)


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti quickcan » 11 Oca 2010, 18:59

bu arada 75 hp değil kw dir.. :))


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti octavia42 » 11 Oca 2010, 19:19

yoo ben ölçüme göre yada değerlere göre konuşmadım. çünkü araçta km deki yaktığın fiyatı gösteren bir ölçü olmadığı için sadece oranlayabilirsin. ben 50 tl lik benzinle yaklaşık 300 üzerinde yol gittim basit bir orantıylada km de yaktığım parayı verdim bukadar basit. ha senin oranın başka türlüyse onu bilemicem.
octavia42
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 04 Oca 2010, 11:44

İleti trifaze » 11 Oca 2010, 20:09

[quote="octavia42"]valla hocam octi 1.4 TSI km de 160 yakıyor... şehir içi.[/QUOTE]

Benimkide Az Yakiyor


trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

İleti alpino » 11 Oca 2010, 20:27

şu anda 2.5 motor nissan navara kullanıyorum. Ankara-Nazilli arasını (580 km) 53 lt mazotla geldi :D ortalama tüketimi şehirdışı dahil 10 lt'nin altına düşüremiyorum.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti quickcan » 11 Oca 2010, 21:03

bende teknik veriye göre konuşmuyorum sadece onun doğru olduğunu, bizimde yakıt miktarının aynı olduğunu söylüyorum.....


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti zurna1788 » 11 Oca 2010, 21:08

[quote="alpino"]şu anda 2.5 motor nissan navara kullanıyorum. Ankara-Nazilli arasını (580 km) 53 lt mazotla geldi :D ortalama tüketimi şehirdışı dahil 10 lt'nin altına düşüremiyorum. [/QUOTE] abi sen nazilliye gelip gidiyorsan birgün görüşelim ya ben yenipzardayım nazilliye 20 km
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti WXW » 11 Oca 2010, 21:40

[quote="octavia42"] yoo ben ölçüme göre yada değerlere göre konuşmadım. çünkü araçta km deki yaktığın fiyatı gösteren bir ölçü olmadığı için sadece oranlayabilirsin. ben 50 tl lik benzinle yaklaşık 300 üzerinde yol gittim basit bir orantıylada km de yaktığım parayı verdim bukadar basit. ha senin oranın başka türlüyse onu bilemicem.[/QUOTE]

şehir dışında ne kadar yakıyorsunuz acaba??
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti quickcan » 11 Oca 2010, 21:56

[quote="octavia42"]yoo ben ölçüme göre yada değerlere göre konuşmadım. çünkü araçta km deki yaktığın fiyatı gösteren bir ölçü olmadığı için sadece oranlayabilirsin. ben 50 tl lik benzinle yaklaşık 300 üzerinde yol gittim basit bir orantıylada km de yaktığım parayı verdim bukadar basit. ha senin oranın başka türlüyse onu bilemicem.[/QUOTE]

100 km de 4.6lt mi yakıyo sizin araba benzinde...  helal olsun bizimki lpg de o kadar yakmaz...



OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti alpino » 11 Oca 2010, 23:31

[quote="zurna1788"] [quote="alpino"]şu anda 2.5 motor nissan navara kullanıyorum. Ankara-Nazilli arasını (580 km) 53 lt mazotla geldi :D ortalama tüketimi şehirdışı dahil 10 lt'nin altına düşüremiyorum. [/QUOTE] abi sen nazilliye gelip gidiyorsan birgün görüşelim ya ben yenipzardayım nazilliye 20 km[/QUOTE]

nazillideyim şu anda ama gün içinde akşama kadar hep dağlarda oluyorum. iş gereği (jeoloji mühendisi olduğumdan) duymuşundur zaten MTA'da çalışıyorum.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti octavia42 » 12 Oca 2010, 10:32

[quote="WXW"] [quote="octavia42"] yoo ben ölçüme göre yada değerlere göre konuşmadım. çünkü araçta km deki yaktığın fiyatı gösteren bir ölçü olmadığı için sadece oranlayabilirsin. ben 50 tl lik benzinle yaklaşık 300 üzerinde yol gittim basit bir orantıylada km de yaktığım parayı verdim bukadar basit. ha senin oranın başka türlüyse onu bilemicem.[/QUOTE]

şehir dışında ne kadar yakıyorsunuz acaba??[/QUOTE]





inanın daha şehir dışı tecrübem olamadı ama en yakın zamanda planlıyorum.
octavia42
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 04 Oca 2010, 11:44

İleti octavia42 » 12 Oca 2010, 10:38

bu arada inanmayan arkadaşlar için söylüyorum. TSI kullanan bilir. UFak bir ayrıntı 2010 kataloğu bulursanız bakın. şuanda 1.4 mpi motor(bu arada pek yok türkiyede 1.6 var) anca 1.8 TSI ile aynı yakıtı yakabiliyor. birde 1.4 TSI değerlerine bir göz gezdirin. Dediğim gibi şehir dışı tecrübem olmadı ama olunca hemen paylaşacağım.
octavia42
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 04 Oca 2010, 11:44

İleti BaTeRRiiSStt » 12 Oca 2010, 10:52

benım 1,4 aracımda lpg var sehır ıcı hemen hemen aynı yakıyor ama lpglı oldugundan..benzının 3,69 oldugu bır ulkede sehır ıcı 160ykr yakmak..helal olsun valla.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti C@GL@R » 12 Oca 2010, 11:00

[quote="BaTeRRiiSStt"]benım 1,4 aracımda lpg var sehır ıcı hemen hemen aynı yakıyor ama lpglı oldugundan..benzının 3,69 oldugu bır ulkede sehır ıcı 160ykr yakmak..helal olsun valla.[/QUOTE]

imkansız birsey kardeşim hurafe bunlar fiat bis o kadar yakıyor şehiriçi zatenSmile
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

Sonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir