arıza lambası

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arıza lambası

İleti artıgüçOCTi » 27 Şub 2010, 18:13

selam arkadaşlar.bu gün bi 2004 model octavia ambiante pluss 46.000 km de araç buldum. araca baktırdım aracın her şeyi orjinal. ayrıca lpg si var. fakat motor ışığı yanıyormuş.sebebinide lpg nin fazla co2 atmasından olduğunu söylemiş serviste.sizce ne yapmalıyım. başına bu şekilde bir olay gelen varmı?nasıl çözebilirim?sonradan bana sıkıntı çıkarırmı, fazla yakıt tğketimi yada beynine bişey olurmu?
 
artıgüçOCTi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 15 Arl 2008, 01:16

İleti turq » 27 Şub 2010, 18:33

keyfe keder. Birşey olmaz diye biliyorum, fakat forumda ustalar var net birşey söyleyeceklerdir
turq
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 17 Nis 2009, 02:55

İleti artıgüçOCTi » 27 Şub 2010, 18:37

usta olan arkadaşlar lütfen yardımcı olun.arabayı alcam ama bu noktada kafam karıştı. alırımda şimdi o servis bu servis gezersem aldığıma pişman olurum
artıgüçOCTi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 15 Arl 2008, 01:16

İleti C@GL@R » 27 Şub 2010, 18:59

motor arızasının kaynağını öğrenin vag-com cihazına bağlattırın eğer oksijen sensörü hatası yüzünden yanıyorsa lamba sorun değil lpg den dolayı yanıyordur..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti mysunny » 27 Şub 2010, 19:00

Selam,
Arkadaşım benimde 2006 Octi-Tour'um var LPG takdır dım bir müddet yandı söndü yandı falan şimdi aartık yanmıyor yani kısacası bir sorun teşkil etmez fiyat nedir bilmiyorum ama uygunsa düşünme al derim.

 
mysunny
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 06 Eyl 2009, 03:39

İleti artıgüçOCTi » 27 Şub 2010, 20:17

lpg sisteminin adı stefenalli diye bir markaymış.bir bilgisi olan varmı?
ben ilk defa duydum
artıgüçOCTi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 15 Arl 2008, 01:16

İleti C@GL@R » 27 Şub 2010, 20:22

[quote="artıgüçOCTİ"]lpg sisteminin adı stefenalli diye bir markaymış.bir bilgisi olan varmı?

ben ilk defa duydum[/QUOTE]

sitede birkaç gün önce konusu olmuştu kimse duymamıştı.. iyi veya kötü kit yoktur bence takas ustası ve servis ağı bnm için önemlidir. yani bi brc atikerin her ilçede ilde bakıtabileceğiniz yer varken bunun zor bulursunuz..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti derude » 27 Şub 2010, 20:33

Araç düzgünse alınır.


Emisyon değerlerini düzeltmek için lpg kalibrasyonu yapılması gerekir. Stefanelli yazılımı olan bir lpg ustasına yaptırabilirsiniz.

 
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti terasus » 28 Şub 2010, 02:33

Arıza lambasını stafenelli de bile silerler, veya değişik bir LPG istasyonundan LPG aldığında bile kendiliğinden kaybolabiliyor...
Beğendiysen arabayı kaçırma derim...
terasus
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Ekm 2008, 14:31


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir