octinin rampa sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

octinin rampa sorunu

İleti caki14 » 27 Nis 2010, 19:22

sayın cnyd ben sizin gibi yanlızca kendini eğitmiş sanan insan değil gerçek bir eğitimciyim ve onlarca öğrenci ve kişiye hitap etmekteyim saygısızlığı ilk siz başlattınız ve cevabınızıda fazlasıyla aldınız.sizinle her türlü koşulda bilgilerimi savunurum yeterki forumdaKİ diğer saygı değer arkadaşlarımızda konunun gerçekliğini görmüş bulunsun hayatınızda kaç tane model araçla yokuş tırmandınız böyle deneyimsiz konuşmalarınız size fayda etmiycek biz motor indirip tek bir somununa kadar toplayan ve performansını saniyelerle bilgisayarlardan okuyan insanlarız siz kendi alanınızda süper olabilirsiniz ama başka alanlardada eksik ve kişisel görüşlerinizin hakim olduğu bilgilerin yanı sıra doğru bilgiyide hazmetmeyi bizahmet öğrenmelisiniz.ben mpi süper yokuş tırmanır demiyorum hacmi ve içerdiği yapısına göre yokuş tırmanma özelliği gayet makuldür diyorum bu standart benzinli bir motora sahip her marka model için böyledir çünkü maksimum tork yaklaşık 2800-5500 devirler arasında üretilir.turbo besleme ve dizellerde ise bu oran 1900-2800 devirler aralığında üretilebilir motorlar arasındaki bu fark gaz pedalına verilen tepkime ve geçen zamana eş değerdir söyliyceklerim bukadar herkese saygılar.
 
caki14
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 38
Kayıt: 22 Nis 2010, 23:35
Ad Soyad: kaan
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia collection

İleti asdfghjk » 27 Nis 2010, 20:48

caki14 yazdı:sayın cnyd ben sizin gibi yanlızca kendini eğitmiş sanan insan değil gerçek bir eğitimciyim ve onlarca öğrenci ve kişiye hitap etmekteyim saygısızlığı ilk siz başlattınız ve cevabınızıda fazlasıyla aldınız.sizinle her türlü koşulda bilgilerimi savunurum yeterki forumdaKİ diğer saygı değer arkadaşlarımızda konunun gerçekliğini görmüş bulunsun hayatınızda kaç tane model araçla yokuş tırmandınız böyle deneyimsiz konuşmalarınız size fayda etmiycek biz motor indirip tek bir somununa kadar toplayan ve performansını saniyelerle bilgisayarlardan okuyan insanlarız siz kendi alanınızda süper olabilirsiniz ama başka alanlardada eksik ve kişisel görüşlerinizin hakim olduğu bilgilerin yanı sıra doğru bilgiyide hazmetmeyi bizahmet öğrenmelisiniz.ben mpi süper yokuş tırmanır demiyorum hacmi ve içerdiği yapısına göre yokuş tırmanma özelliği gayet makuldür diyorum bu standart benzinli bir motora sahip her marka model için böyledir çünkü maksimum tork yaklaşık 2800-5500 devirler arasında üretilir.turbo besleme ve dizellerde ise bu oran 1900-2800 devirler aralığında üretilebilir motorlar arasındaki bu fark gaz pedalına verilen tepkime ve geçen zamana eş değerdir söyliyceklerim bukadar herkese saygılar.


Tamam kardeşim, alanında profesyonelsin, senden üstünü yok, kimse senden iyi değil, ilimine bilimine biz kafa erdiremiyoruz, yeter artık...

Bu konudaki tüm mesajın "ilim-bilim ile konuşun, ben senden üstünüm" vs. gibi acayip laflar. Tamam alanında uzman olabilirsin, ancak önce tavırlarına konuşmalarına dikkat edersen "iliminden-biliminden" bizlerde faydalanabiliriz değil mi ? Bu gereksiz tartışmaya son vermeni rica ediyorum. Ayrıca kendine bu kadar güvenmenin ve ukalalık yapmanın da gereksiz olduğunu düşünüyorum. Lütfen konunun özüne dönelim.

Konuyu açan arkadaş için, öncelikle her benzinli motorda olduğu gibi MPi motorda da rampalarda hızını alamadığın sürece bayılma problemi vardır. Daha doğrusu bu benzinli araçların çoğunda vardır. Ancak, sorunu sadece "yazı" ile anlatabilmen veya anlayabilmemiz mümkün değildir. O yüzden sen en iyisi bir yetkili-özel servise git, sorununu anlat. Zaten bizim elimizden de başka bir şey gelemez böyle bir konuda...

Hepinize Hayırlı Akşamlar..!
asdfghjk
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 258
Kayıt: 28 Nis 2009, 14:26
Nereden: İzmir

İleti tivoli » 27 Nis 2010, 21:08

emir, sana zahmet şu konuyu kilitle be arkadaşım.. yoksa millet birbirine girecek.. sanki meclisteki anayasa değişikliği burada devam ediyor.. o değilde vw'cilere madara olucaz :)
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti hdoner » 27 Nis 2010, 21:10

talhadogdu yazdı:
caki14 yazdı:sayın cnyd ben sizin gibi yanlızca kendini eğitmiş sanan insan değil gerçek bir eğitimciyim ve onlarca öğrenci ve kişiye hitap etmekteyim saygısızlığı ilk siz başlattınız ve cevabınızıda fazlasıyla aldınız.sizinle her türlü koşulda bilgilerimi savunurum yeterki forumdaKİ diğer saygı değer arkadaşlarımızda konunun gerçekliğini görmüş bulunsun hayatınızda kaç tane model araçla yokuş tırmandınız böyle deneyimsiz konuşmalarınız size fayda etmiycek biz motor indirip tek bir somununa kadar toplayan ve performansını saniyelerle bilgisayarlardan okuyan insanlarız siz kendi alanınızda süper olabilirsiniz ama başka alanlardada eksik ve kişisel görüşlerinizin hakim olduğu bilgilerin yanı sıra doğru bilgiyide hazmetmeyi bizahmet öğrenmelisiniz.ben mpi süper yokuş tırmanır demiyorum hacmi ve içerdiği yapısına göre yokuş tırmanma özelliği gayet makuldür diyorum bu standart benzinli bir motora sahip her marka model için böyledir çünkü maksimum tork yaklaşık 2800-5500 devirler arasında üretilir.turbo besleme ve dizellerde ise bu oran 1900-2800 devirler aralığında üretilebilir motorlar arasındaki bu fark gaz pedalına verilen tepkime ve geçen zamana eş değerdir söyliyceklerim bukadar herkese saygılar.


Tamam kardeşim, alanında profesyonelsin, senden üstünü yok, kimse senden iyi değil, ilimine bilimine biz kafa erdiremiyoruz, yeter artık...

Bu konudaki tüm mesajın "ilim-bilim ile konuşun, ben senden üstünüm" vs. gibi acayip laflar. Tamam alanında uzman olabilirsin, ancak önce tavırlarına konuşmalarına dikkat edersen "iliminden-biliminden" bizlerde faydalanabiliriz değil mi ? Bu gereksiz tartışmaya son vermeni rica ediyorum. Ayrıca kendine bu kadar güvenmenin ve ukalalık yapmanın da gereksiz olduğunu düşünüyorum. Lütfen konunun özüne dönelim.

Konuyu açan arkadaş için, öncelikle her benzinli motorda olduğu gibi MPi motorda da rampalarda hızını alamadığın sürece bayılma problemi vardır. Daha doğrusu bu benzinli araçların çoğunda vardır. Ancak, sorunu sadece "yazı" ile anlatabilmen veya anlayabilmemiz mümkün değildir. O yüzden sen en iyisi bir yetkili-özel servise git, sorununu anlat. Zaten bizim elimizden de başka bir şey gelemez böyle bir konuda...

Hepinize Hayırlı Akşamlar..!



+100000
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti WXW » 27 Nis 2010, 21:55

kalbini kırmadan anlatmaya çalışıyoruz ama...
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti caki14 » 27 Nis 2010, 23:11

sayın talhadogdu ben gerçekleri söylerim ama sende haklısın kimi türk insanı gerçeklerle değil kendi bildiğiyle ahkam keser hazımsızlık eder velakin biz konuşmalarımızı hep bilgi belgeye dayandırırız bu bazılarını rahatsız etsede sonucunda biz kazanırız bu hukuksal rejime benzer davayı savunucusu daima haklı olan zaferler.laf olsun torba dolsun taktini hiçbir yorumumda kullanmadım statüme uygun olarak yorum yazdım bizi takdir eden insanlar ve öğrencilerimle bunca sene alcak gönüllülükle yol almaktayım çok bilmişliği ukalalığı ben değil başından beri kimin zikrettiği bellidir bendeniz yanlızca bir püf noktaya değindim ve anlayana acıklamalar zikrettim ama kabahat doğruları söyleyene yakışık oldu takdiren gerisi siz yorumculara kalmış herkese özürlerimi bildirir saygılar sunarım konuyu benim tarafımdan kapattım.
caki14
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 38
Kayıt: 22 Nis 2010, 23:35
Ad Soyad: kaan
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia collection

İleti onurhan2006 » 27 Nis 2010, 23:23

caki14 yazdı:sayın talhadogdu ben gerçekleri söylerim ama sende haklısın kimi türk insanı gerçeklerle değil kendi bildiğiyle ahkam keser hazımsızlık eder velakin biz konuşmalarımızı hep bilgi belgeye dayandırırız bu bazılarını rahatsız etsede sonucunda biz kazanırız bu hukuksal rejime benzer davayı savunucusu daima haklı olan zaferler.laf olsun torba dolsun taktini hiçbir yorumumda kullanmadım statüme uygun olarak yorum yazdım bizi takdir eden insanlar ve öğrencilerimle bunca sene alcak gönüllülükle yol almaktayım çok bilmişliği ukalalığı ben değil başından beri kimin zikrettiği bellidir bendeniz yanlızca bir püf noktaya değindim ve anlayana acıklamalar zikrettim ama kabahat doğruları söyleyene yüklendi takdiren gerisi siz yorumculara kalmış herkese özürlerimi bildirir saygılar sunarım konuyu benim tarafımdan kapattım.


Hocam kızma ama bu konuyu daha önce birkaç kere daha kapatmıştınız yanlış hatırlamıyorsam :) şaka bir yana tartışmak istişarede bulunmak tabiki güzeldir ve de gereklidir, arasıra sıkıntılar olabilir ama önemli olan sonucu yakalamaktır.Her ne kadar birbirinize kızmış olsanız bile sayenizde bizlerde birkaç şey öğrenmiş olduk bu yüzden sizlere kızmak yerine teşekkür etmek gerektiğini düşünüyorum :)
Volkan İtfaiye Araçları San. ve Tic. A.Ş.
Kalite Kontrol ve Teslimat Şefi
Onur DURMAZ
Kullanıcı avatarı
onurhan2006
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 405
Kayıt: 11 Tem 2008, 17:11
Ad Soyad: ONUR DURMAZ
Nereden: İzmir
Arabanız: 1993 SKODA FAVORİT LX MEKATRONİK

İleti octaviaman » 28 Nis 2010, 00:04

marangoz80 yazdı:octavia 2001 aracım rampada bayılıp kalıyor aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim arabadan mı kaynaklanıyor



Yaşanan bir problem nedeniyle,besbelli bir arıza durumu hakkında istişare etme gereği için açıldığı anlaşılan bir konu ,ilgili arkadaşa yardımcı olmak yerine,MPI ı tukaka ve mümkünse linç etme bahsine dönüşmüştür.

Bunu yapmayın bir sürü insan bunu kullanıyor.Adam vermiş bedelini almış bunu.Her insan sahip olduğu aracına aynen olduğu gibi değer verir.
Her fırsatta kötülemeyin şu motoru.Kötüleme kriterlerimiz sadece tüketici kafa yapımız ile sınırlı.İnsanları kırmayın,üzmeyin.
Teknoloji geliştikçe motor da gelişecek,araba da gelişecek.Yeter ki teknoloji gelişirken insanlığımız gerilemesin.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti cnydn » 28 Nis 2010, 00:11

Yahu... ben 9 sene kullandım o mpi motoru. yıllarca sorunsuz iş gördü. ama rampada bayılmasıyla ilgili birşey sormuş arkadaş, bizler de yorumumuzu yaptık.
Bunda alınacak gücenecek ne var?
mpi motoru niye karalayalım kötüleyelim ne garezimiz var manyak mıyız biz işim gücüm yok mpi motorla tsi motorla mı uğraşıcam sadece düşüncemizi söylüyoruz, olumsuz fikir beyan etmeyelim mi yani
Allahım konu nerelere geldi yarabbim ya sabır ya sabır....
cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

İleti WXW » 28 Nis 2010, 07:09

cnydn yazdı:Yahu... ben 9 sene kullandım o mpi motoru. yıllarca sorunsuz iş gördü. ama rampada bayılmasıyla ilgili birşey sormuş arkadaş, bizler de yorumumuzu yaptık.
Bunda alınacak gücenecek ne var?
mpi motoru niye karalayalım kötüleyelim ne garezimiz var manyak mıyız biz işim gücüm yok mpi motorla tsi motorla mı uğraşıcam sadece düşüncemizi söylüyoruz, olumsuz fikir beyan etmeyelim mi yani
Allahım konu nerelere geldi yarabbim ya sabır ya sabır....


+1000. Yani.MPI motoru ben de bilerek aldım.Sorunsuzluk benim için performanstan önemliydi.Yoksa TSI motoru beklerdim.Ama doğruya doğru.Nasıl ki her mekaniğin bir zaafı var, bu motorunda zaafları var.Bizde yaşadığımız tecrübeyi konuyu açan arkadaşımıza aktarmaya çalışıyoruz.Bilmediğimiz tecrübe etmediğimiz bir hususta yorum da yapmıyoruz.Ki normalde problem bence sadece motorda değil, vites oranlarında.Kullandığım reno da da 1. viteste performanslı çıkamıyorum.Çünkü dizayn gereği, 1 vites sadece ilk hareketi vermek için yapılmış bu araçta.Ama 2. viteste her turlu rampayı çıkarım. Birileri bana ilim-bilim deyipte, ben en doğrusunu bilirim mantığıyla gözümle gördüğüm kullanırken yaşadığım sıkıntıyı burada yazamayacaksam, o zaman forum a sadece motor ustası, mekanik teknikeri insanlar yazsın, haa bu araç gidiyormuş ama demek ki bizde problem var mı diyelim?? Tuhafsınız valla!!
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti octaviaman » 28 Nis 2010, 15:19

cnydn yazdı:Yahu... ben 9 sene kullandım o mpi motoru. yıllarca sorunsuz iş gördü. ama rampada bayılmasıyla ilgili birşey sormuş arkadaş, bizler de yorumumuzu yaptık.
Bunda alınacak gücenecek ne var?
mpi motoru niye karalayalım kötüleyelim ne garezimiz var manyak mıyız biz işim gücüm yok mpi motorla tsi motorla mı uğraşıcam sadece düşüncemizi söylüyoruz, olumsuz fikir beyan etmeyelim mi yani
Allahım konu nerelere geldi yarabbim ya sabır ya sabır....



Kardeş mpi tecrübene veya Sana birşey demiyorum.Ben de kullandım + ve - lerini iyi biliyorum.
Yalnız MPI tartışmalarında genelde olay söylediğim tarafa kayıyor istenmeden,sadece ona dikkat çekmek istedim.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti caki14 » 28 Nis 2010, 21:05

sayın wxw adlı beyfendi 1.4 renonuzla buyrun gelin bu yakınlarda buluşalım kendimize bir yokuş ayarlıyalım ve uzun bir tırmanma testi yapalım bakalım sonuç neyi göstericek ben bu nacizane teklife herzaman varım.gerise size kalmış lütfen tartışma konusuda yaratmayalım.1.4 motorun aktarma organları yani şanzuman dişlileri küçük olduğundan 2000-3000 devir arasında size daha atak gelebilir buda belirli bir düzeye kadar normaldir yanlız önemli bir husus varki 1.4 motor araçla uzun bir yokuşu 3500-4000 lere dek vites büyültmeden sürekli çıkmanız maksimum torku hem belirli bir zamandan sonra düşürür hemde hararet yapma olasılığı büyük ölçüde tetiklemiş olur yokuşun başındaki ataklık sonuna doğru kaybolur yani mpi yada başka 1.6 motorla(hacmi büyük motorla) yokuşu cıkmak hem aracı 3500-4000 devirler arasında stabil torkda tutar motoru 1.4 e göre çok daha az zorlar vede çekişte standart bir değer sağlar yani 1.4 motorun yokuşu çıkmada harcıycağı benzinden çok daha azınıda harcamış bulunarak böylecede aracın motorunada en az ölçüde yüklenerek tepeye varmış olunur.lütfen bu bilgilerede çok bilinmiş ifadeler demeyin yanlızca bilgimi aksettim yorum olarak gerisi siz değerli forumculara kalmış.
caki14
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 38
Kayıt: 22 Nis 2010, 23:35
Ad Soyad: kaan
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia collection

İleti WXW » 29 Nis 2010, 07:37

hergun bir seferde 5km rampa çıkıyoruz ya, ondan sebep hemen yapalım testi.motoru zorlar zorlamaz, hararet yapar yapmaz, daha atak mı? evet, daha neyi söylüyorsunuz ki?

Sizin yukarıda yazdıklarınızı ben de biliyorum, bunlarda 1,6 nın 1,4 den farklarıdır zaten, büyük hacim, yüksek devirde daha fazla perfomans, geç ısınma.bunlar fizik kuralları zaten.cümlenize nasıl başladınız? UZUN bir tırmanma testi:)))) Bursa tırmanma rallisinde karşılaştırmıyoruz arabaları, 50m lik sokak aralarındaki güncel performanslarını değerlendiriyoruz.Yani 1-2 vites aralıklarında, kısa mesafedeki bayılmaları, virajlı rampalardaki bayılmaları ve vites küçültme mecburiyetlerini.Biz bu noktalardaki eksikleri söyledik size.Demek ki aslında aynı şeyi söylüyoruz, biz de aynı bilgiye sahibiz, ama siz farklı yönden bakmışsınız.Konuda gereksiz yerlere kaydı.Anlaştığımıza göre sorun kalmadı.Umarım sizde bizim neyi anlatmaya çalıştığımızı farketmişsinizdir.
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti iceman70 » 29 Nis 2010, 09:03

Ya ben diyorum bence benzin motorları gereksiz ya 1.6 felan benzin motorumu olur.benzin motoru olcaksa en az 2.5lt olcak ki tork üretsin.Bence şehir içerisinde en ideal dizeller hem az yakması hemde yüksek torku acayıp cazip hale geliyor.Bazıları yokuşu kaçla geliyorsam öyle çıkıyorum diyolar ben onlara octilerini alıp karaman ermenek arası bi sürmesini söylüyorum sonra ilk işiniz arabayı satmak olur :) Bi kere ayıp yani vw gibi bi firmanın 8v motor kullanması doğan mı bu anasını satım
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti cnydn » 29 Nis 2010, 10:29

aman iceman kardeşim sakın eleştirme, çok güzel rampa çıkıyor de geç
herkese duymak istediğini söyle
prim yapan bu çünkü
cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

İleti octaviaman » 29 Nis 2010, 11:17

Gerçekte yardım istenilen konuda paylaşımda bulunmayıp,o aracı kötülemek daha çok prim yapmış görünüyor.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti WXW » 29 Nis 2010, 15:56

Öncelikle konu ilk açıldığında , konuyu açan kisi benzin/ LPG durumunu bildirmemisti. Bizlerde yorumlarımızı ona göre yaptık.yani elimizdeki mpi motorlu benzinli araçlarımıza göre. Sonra olayların hangi tavırlar icerisinde geliştiğini, insanların hitab ve yaklaşım sekillerini hep birlikte okuduk ve bunlara göre yorum yaptık. Bırakın Skoda forumunu, yüzbin liralık araç alsam gene eksiğini, tecrübem ve bilgim yettiğince yazarım.ki araçlarımızı bu özelliklerini bilerek aldık. Bizler bilinçli kullanıcılarız. Bu sebepten araçlarımızı kotulemeyiz, haksız yere kotuleyene kızarız, ama doğru bildigimiz dusunceyide çekinmeden yazarız. Kimsenin burada prim yapma gibi bir derdi yok sanırım. 2-3 gündür su konuyu tartışıyoruz, hergun arabaya bindiğimde tekrar bakıyorum, ya ben mı yanılıyorum, yok arkadas, belirttiğimiz gibi yüksek devirlere ulaşana kadar ilk etapta, özellikle bu sicak havada daha da belirginlesti bu bayılma ve performans düşüklüğü.velhasil bu tartismadanda ne yazarsak yazalım herkes bildigini okumaya devam edecek. Son mesajımda da aslında benzer seyleri dusundugumuzu ama bakış acılarımızın farklı olduğunu belirttim. Tartışacak bence birsey kalmadı. Herkes kendi memnuniyet seviyesinde aracını zaten kullanmaya devam edecek. Herkese selemlar, rampada zaman zaman fırlayan, zaman zamansa bayilan octisiyle keyifli sürüşler:)))
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti asdfghjk » 29 Nis 2010, 16:06

iceman70 yazdı:Ya ben diyorum bence benzin motorları gereksiz ya 1.6 felan benzin motorumu olur.benzin motoru olcaksa en az 2.5lt olcak ki tork üretsin.Bence şehir içerisinde en ideal dizeller hem az yakması hemde yüksek torku acayıp cazip hale geliyor.Bazıları yokuşu kaçla geliyorsam öyle çıkıyorum diyolar ben onlara octilerini alıp karaman ermenek arası bi sürmesini söylüyorum sonra ilk işiniz arabayı satmak olur :) Bi kere ayıp yani vw gibi bi firmanın 8v motor kullanması doğan mı bu anasını satım


Fatih kardeş, 8v motor diyip geçme. Hatta 1.6 MPi 16 v motorlularından bile iyi bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Çünkü ben bu octavia mı almadan önce aylarca Vw Bora almak için sıra bekliyordum ve o zaman bayiye sormuştum, yahu dedim herkes 16 valf motor üretiyor siz neden hala 8 valf diyince, satıcı bana diğer firmaların 16 valf motorlarının çok daha erken sorun çıkarmaya başladığını, bu motorun (zamanına göre) gayet güçlü olduğunu söylemişti ve haklıda... O yüzden 8 valf motorlara bilmeden yorum yapmayalım. Tek eksiği ilk kalkışta ağır kalıyor.

Ayrıca tekrar diyorum, Octavia rampalarda bayılır. Biliyorum, benzinli araçlar torklarını yüksek devirlerde üretir, o yüzden de rampalarda sürekli yüksek devir kullanmak zorundayım ki aracım bayılmasın. Bizim de demek istediğimiz şu ki araç normal kullanım devirlerinde bayılıyor...
asdfghjk
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 258
Kayıt: 28 Nis 2009, 14:26
Nereden: İzmir

ÖncekiSonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir