aranıza katılmama 2 gün kaldı..

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

aranıza katılmama 2 gün kaldı..

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 20:41

Arkadaşlar arabamı sipariş ettim..1,6 TDİ düz vites ambiante..muhtemelen çarşamba akşamı arabama kavuşuyorum..Bana herhengi bir öneriniz varmı.
 
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti ayhani » 18 Ekm 2010, 20:53

ufk65 yazdı:Bana herhengi bir öneriniz varmı.


:D Dikkatli sürün!
Şaka bir yana hayırlı uğurlu olsun.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 20:54

teşekkür ederim.. dikkatli süreceğim tabiki..
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti Osmanlı » 18 Ekm 2010, 20:55

ufk65 yazdı:Arkadaşlar arabamı sipariş ettim..1,6 TDİ düz vites ambiante..muhtemelen çarşamba akşamı arabama kavuşuyorum..Bana herhengi bir öneriniz varmı.


Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler olsun.
Kullanıcı avatarı
Osmanlı
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 342
Kayıt: 15 Eyl 2010, 16:05
Ad Soyad: 25/06/1984 Niğde
Nereden: Adana
Arabanız: Octavia II 1.6 SW

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 20:57

teşekkür ederim arkadaşlar.ilk skodam olacak bu benim o yüzden zaman içerisinde size danışacağım çok şey olacaktır..kafanızı şişirirsem kusura bakmayın.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti delidolu » 18 Ekm 2010, 21:05

şimdiden hayırlı olsun.
geçen serviste bi usta ile konuşuyordum, acaba benimkini satsam da yeni kasa octilerden alsam mı diye, ustanın arkdaşı almış 2010 model araç gitmiyor vs diye (önceki aracı neyse ve 1.6 motordan beklentisi neyse artık!) hemen satmış 6000 tl de zararı olmuş, aman satma bu kasalar çok iyi dedi... işin iç yüzünün böyle olmadığını bilsem de hoşuma gitmişti... bi de servislere gittiğim zaman arabanın etrafını onca insanın toplanıpta konuşması (superb, audi, mercedes, passat sahipleri dahil!, şaka değil..) acayip hoşuma gidiyor, bi tarafım kalkıyor desem yalan olmaz.. umarım aynı duyguları yaşarsınız...
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti SKODA 135 » 18 Ekm 2010, 21:05

Hayırlı olsun, sigara içme , arabada da içme :D
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 21:15

delidolu yazdı:şimdiden hayırlı olsun.
geçen serviste bi usta ile konuşuyordum, acaba benimkini satsam da yeni kasa octilerden alsam mı diye, ustanın arkdaşı almış 2010 model araç gitmiyor vs diye (önceki aracı neyse ve 1.6 motordan beklentisi neyse artık!) hemen satmış 6000 tl de zararı olmuş, aman satma bu kasalar çok iyi dedi... işin iç yüzünün böyle olmadığını bilsem de hoşuma gitmişti... bi de servislere gittiğim zaman arabanın etrafını onca insanın toplanıpta konuşması (superb, audi, mercedes, passat sahipleri dahil!, şaka değil..) acayip hoşuma gidiyor, bi tarafım kalkıyor desem yalan olmaz.. umarım aynı duyguları yaşarsınız...


inşallah kardeşim.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 21:30

Arabamı teslim alırken dikkat etmem gereken bişey varmı.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti maximous » 18 Ekm 2010, 21:54

Aracınız hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız inşallah. Ben de Octavia 1.6 TDI Elegance aracımı c.tesi teslim aldım. Alırken ruhsatta ki motor şase ile araç üzerindekilerin doğruluğunu mutlaka kontrol edin.. Aracın performans ve sürüş keyfi kim ne derse desin mükemmel. Sadece ilk zamanlar biraz fazla yakıyor o da normalmiş..
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 21:57

teşekkür ederim kardeşim..dikkat ederim söylediğine..arabayı çarşamba akşam alırım inşallah..burada işler pek verilen vaktinde yapılmaz ama inşallah aksilik çıkmaz.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 21:59

maximous yazdı:Aracınız hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız inşallah. Ben de Octavia 1.6 TDI Elegance aracımı c.tesi teslim aldım. Alırken ruhsatta ki motor şase ile araç üzerindekilerin doğruluğunu mutlaka kontrol edin.. Aracın performans ve sürüş keyfi kim ne derse desin mükemmel. Sadece ilk zamanlar biraz fazla yakıyor o da normalmiş..


Bu arada sanada hayırlı uğurlu olsun kardeşim..allah kaza bela göstermesin ve içine sindirsin güle güle bin arabana.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti maximous » 18 Ekm 2010, 22:00

Sıfır araç almak biraz heyecanlı ve telaşlı :) Bende 1 hafta bekleyemedim :)

Aracı teslim alınca umarım herşey düşündüğünüzden de güzeş olur
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti maximous » 18 Ekm 2010, 22:01

Amin hocam cümlemize inşallah..
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti felicia_3437 » 18 Ekm 2010, 22:06

hayırlı olsun aramıza hoş geldınız allah kaza bela vermesın inşallah
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 22:08

felicia_3437 yazdı:hayırlı olsun aramıza hoş geldınız allah kaza bela vermesın inşallah


teşekkür ederim arkadaşım sağolasın.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti ufk65 » 18 Ekm 2010, 22:12

Bu araçta marka olarak hangi yakıtı tavsiye edersiniz arkadaşlar.
ufk65
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 18 Ekm 2010, 20:27
Ad Soyad: ufuk aydoğdu
Nereden: İzmir
Arabanız: 2011 1,6 TDI octavia ambiente

İleti hyzaar » 19 Ekm 2010, 14:22

hayırlı uğurlu olsun alah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin iyi bir tercih yapmışsınız.
hyzaar
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 26 Nis 2010, 23:37
Ad Soyad: bülent
Nereden: Ankara
Arabanız: octavia

Sonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir