Sıfır Octavia nereden alınır?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sıfır Octavia nereden alınır?

İleti mars2005 » 16 Arl 2013, 09:31

arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve bu benim ilk mesajım.1.6 tdi octavia almayı düşünüyorum, yaklaşık 6 aydır fiyatların düşmesini bekliyordum ama fiyatlarda bir değişiklik olmadı. araç alırken nelere dikkat edilmelidir. erzurumda ikamet etmekteyim ve buradaki bayi 56.500 den bir kuruş aşağı inmiyor, diğer illerde fiyatlar farklı olur mu, yoksa her yerde standart mıdır fiyatlar? araç almak için iyi bir zaman mı? ikinci el 2013 yeni kasaları değerlendireyim dedim ama millet uçmuş resmen sıfırdan 3-5 bin lira daha fazlasına satmaya kalkışıyorlar.. ve son olarak satış bayisinden tanıdığı olan varsa "octavia Ambition 1.6 TDI CR 105 HP Greentech" için fiyat alabilir misiniz_? teşekkür ederim..
 
mars2005
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 16 Arl 2013, 09:21
Nereden: Erzurum
Arabanız: symbol

İleti mustklc » 16 Arl 2013, 09:58

forumda tekirdağ bayisi vardı. yüncüler olması lazım. ona sorabilirsin
bayiler farklı fiyat verebiliyor. mesela ankaradaki bayiler direk kösüyor.
eline telefonu alıp tek tek sormak mantıklı. hangisi ucuzsa atlar otobüse gider alırsın. max 200 lira harcarsın ama belki 2000 tl ucuz alırsın
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti INFERNO » 16 Arl 2013, 17:12

İKİNCİ EL PİYASASINDA HERKES ARACINA OLUR OLMADIK FİYAT BİÇEBİLİR. FAKAT SİZ PİYASAYI VE DEĞERLERİ AZ ÇOK BİLDİKTEN SONRA KİMİN KAÇ PARA İSTEDİĞİNİN PEK Bİ ANLAMI YOKTUR. UÇUK FİYAT İSTEYEN KENDİNİ KANDIRIR ALAN OLMADIKTAN SONRA NE İSTERSE İSTESİN. GEREK SIFIR GEREKSE İKİNCİ EL ARAÇ ALMAK İÇİN ARALIK VE OCAK AYLARI SON DERECE UYGUN ZAMANLARDIR. SKODA GİBİ 2. ELDE GEÇMİŞ YILLARDA Kİ KADAR OLMASA DA KÜÇÜK PAZAR PAYINA SAHİP VE DEĞER KAYBEDEN Bİ MARKANIN SIFIRINA ALMAK BENCE MANTIKLI DEĞİL. SONUÇTA SİZ SIFIR ARAÇ DA ALSANIZ PLAKAYI TAKIP KONTAĞI AÇTIĞINIZ ANDA DEĞER KAYBINA UĞRAYACAKTIR. 2.EL 2013 MODEL YENİ KASA ARAÇ BAKMANIZ DAHA MANTIKLI BİR TERCİH. ZATEN SÖZ KONUSU ARAÇ 15 GÜN SONRA 1 YAŞINDA OLACAK BU DA İSTER İSTEMEZ FİYATINA YANSIYACAK. HER NE KADAR SATICI BENİM ARACIM SON MODEL DESE DE RUHSAT DA YAZAN MODEL TARİHİ 2013 DİKKATE ALINIR. BAYİLERİN FİYATLARI İSE SABİT OLMAYIP DEĞİŞKENDİR.. BU KONUDA ARAŞTIRMA YANİ BAYİLERLE CİDDİ GÖRÜŞMELER YAPARAK DİP FİYATI BULMANIZ MENFAATİNİZ GEREĞİDİR..
INFERNO
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 02 Ekm 2013, 11:21
Ad Soyad: YAVUZ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVİA AMB. 1.4 TSI

İleti mcavusoglu38 » 29 Arl 2013, 17:14

Arkadaşlar mrb.Bende Kayseri incar dan 5 aralık da Octavia 1.6 TDI Elegance aldım.Liste fiyatı 64800 tl idi ben 600 tl tutarında Bluetoth özelliğini de istedim toplam 65400 tutuyordu.Sadece 100 tl indirim yaptılar.Ancak bunun yanında zaten standart verdikleri bagaj havuzunu verdiler.Ancak diğer marka araçlarında bagaj havuzunu bile parayla alındığında bunu da bi indirim olarak kabul edebilirz
Skoda Octavia 1.6 TDI CR 105 HP Greentech
mcavusoglu38
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 08 Ekm 2013, 20:08
Ad Soyad: Mehmet Çavuşoğlu
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI 105 HP GT


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir