kadranlar çalışmıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

kadranlar çalışmıyor

İleti freeZe » 04 Oca 2008, 00:57

aranıza yeni katıldım arkadaşlar öncelikle herkeze selam
benim 2000 model elegance ım var,yeni aldım sayılır 5 ay kadar oldu.aldıktan yaklaşık bir hafta sonra gösterge paneli çalışmamaya başladı (sadece kadranlar,Hız devir yakıt ve su...dijital olanlarda sorun yok) yani tam anlamıyla çalışmama değil.bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.skoda tamircileri hiçbir sorun bulamadılar bilgisayardan..iki üç elektirikçi baktı anlamadılar....kimi 50 ytl ye yaparım dedi kimi sen yeni bir gösterge paneli al dedi.....servis ise masrafın 450ytl olduğunu söyledi...daha önce başınıza böyle birşey geldimi??? yardımcı olabilirmisiniz.
 
freeZe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 23:18

İleti ozgurbeyaz » 04 Oca 2008, 02:47

benim başıma başka marka bi araçta gelmişti. sigortası atmış 5 ytl ye yaptırdım.
ozgurbeyaz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 16 Nis 2007, 23:58

İleti freeZe » 04 Oca 2008, 03:17

[quote="ozgurbeyaz"]benim başıma başka marka bi araçta gelmişti. sigortası atmış 5 ytl ye yaptırdım.[/QUOTE] 
 hımmm anladım ama bu okadar kolay gözüken birşey değil gibi geliyor zaten hiç çalışmıyor dememiştim bazen çalışıyor bazen çalışmıyor umarım anlayan  veya ne olduğunu bilen birisi bir şeyler yazar
freeZe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 23:18

İleti yonetici » 04 Oca 2008, 03:24

İstanbulda olsa %99 çözeceğine inandığım bir yer var ama Ankara ne yapabilirsiniz bir fikrim yok.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti irfant » 04 Oca 2008, 09:56

Yazılım sorunu olabilir...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti erali » 04 Oca 2008, 10:12

arkadaşım arıza belli soğuk lehim var nerdemi çok büyük bir ihtimal plaketin üzerinde göstergeleri besleyen +12 volt üzerinde bu sigortada olabilir bir köprü tel üzerindede yada sokettin olduğu yerde diğer bir şeyde soket yerinden gevşemiş olabilir evet ist. olsaydın bakardım :)
erali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 10:47

İleti St.Joseph » 04 Oca 2008, 10:36

soğuk lehim...kesinlikle mantıklı.
St.Joseph
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Arl 2007, 18:55

İleti freeZe » 05 Oca 2008, 00:34

herkezin ilgisine çok teşekkür ederim arkadaşlar
biraz daha açayım diyecem ama kafa karıştırmak istemiyorum benim kafam zaten yeterince karıştı::::

2000 octi lerin genel sorunuymuş bu (ustaların yalancısıyım)

km.ile oynayınca oluyormuş galiba. climatronikte herhangibi problem yok hızı gösteriyor (deviri bulamadım) asıl problem 3-4 ustanın arabaya bakması ve birinin sizin dediğiniz gibi 50YTL ye hallederim diğerinin ise sen en iyisi yeni bir gösterge taktır demesi(ÇIKMA 450-500 YTL civarı)......

yaaa beni burda kazılayacaklar yada gerçekten büyük bir sorun var

 

 

erali sen yapabilirsen ben arabayı getireyim  ist.a hem akrabalarıda görmüş olurum....:D ankara yapamadı sen yap...
freeZe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 23:18

İleti octavia037 » 13 Oca 2008, 05:27

slm arklar... bende de aynı sorun olmuştu... bendeki sorun gaza fazla yüklenmeden dolayı devreleri yaktım...bi kaç defaa gösterge işlemez oldu...sonra ışıkları - yazıları - falan herşey kayboldu...elektirikçiye götürdüm lehimleri düzelttiler...bende gözümle gördüm kadranı yemin ederim tablo simsiyah olmuştu... İNŞ. GEÇ OLMAMIŞTIR YARDIM İÇİN... 
octavia037
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Ekm 2006, 13:39


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir