CD CALAR ÇÖZÜMÜ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

CD CALAR ÇÖZÜMÜ

İleti cakmak » 23 Oca 2008, 01:02

Değerli arkadaşlarım ,


donanım açısından oldukça tatmin olduğum 2004 modelOctavia ambiente aracımda CD çalar yok malum kasetlerin nerdeyse piyasadan kalktığı bu dönemde arabamda cd dinleyememek bir eziyet.  Gövdedeki oriinal görüntüyü bozmadan  nasıl bir çözüm bulabilirim. CD (Changer) değiştirici fiyatının  Plaza da 500 dolar civarında verdiler sizin bi öneriniz var mı?

 

  ( Arkadaşımın uyduruk bi C3 ü var hava atıyo bana CD calarım var diye....)

 

Selam & sevgi...

 





Orjinalini yazan: Kimberlit

Ama CD changer de karar kılarsan senin söylediğin fiyatı çok yüksek buldum ben Adana da mısır çarşısında ben 5 lisini 160 ytl ye sormuştum tutulmadığı için fiyatı ucuz demişti satıcı.

 

Markası nedir bunun bir de bizim teyplere uygun mu acaba? Sadelik ve orijinal görüntüyü bozmaması acısından iyi bi cözüm olabilir ha birde acaba mp-3 calıyor mu ? yoksa transmitter daha mantıklı bilgisayardan yükle yükle dinle degil mi? Bu arada 2004 orta sınıf bir araca cd çalar koymamak da skodanın ayıbı degil mi?
 
cakmak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Oca 2008, 23:02

İleti Kimberlit » 23 Oca 2008, 01:06

Dostum cakmaga takılan fm vericiler var. Mp3 u yukluyorsun frekansı ayarlıyorsun. Radyoyu acıyorsun o frekansta mp3lerin calıyor. Kalite nasıl olur bilmiyorum.
Kimberlit
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Oca 2008, 01:32

İleti cakmak » 23 Oca 2008, 01:08

Bunu düşündüm gayet de ucuz bir çözüm ama ses kalitesi filan nasıldır deneyen var mı
cakmak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Oca 2008, 23:02

İleti erdinc » 23 Oca 2008, 01:10

katılıyorum Kimberlit  arkadaşa bncede en mantıklısı çakmağa takılanlar yada şunu önerebilirim iyi bir mp3 çalar al,bide mp3'e bağlanan kablolu kasetler var ondan alırsın(philips)tavsiye ederim direkt mp3 e bağlayıp kasetide yuvasına takıp dinlersin benim arkadaslarım öle yapıo hem yuzlerce müzik var cd'den daha ii olur,mp3 ün varsa cok da maliyetli değil o kasetler tüm elektronik marketlerde var zaten...
erdinc
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 10 Eyl 2007, 00:37

İleti Kimberlit » 23 Oca 2008, 01:16

Ama CD changer de karar kılarsan senin söylediğin fiyatı çok yüksek buldum ben Adana da mısır çarşısında ben 5 lisini 160 ytl ye sormuştum tutulmadığı için fiyatı ucuz demişti satıcı.
Kimberlit
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Oca 2008, 01:32

İleti OctaviaAmbiente » 23 Oca 2008, 01:26

bende 2003 ambiente sahibiyim.Aynı dertten FM vericili aldım. dahili hafızalı ve kumandalı tavsiye ederim.flaş bellek, kaset,  kabloya falan hiç gerek yok. 512 mb almıştım geçen yıl 100 Ytl idi.Ama şimdi Çok ucuz.Ses kalitesi süper.Yani kuvetli bir alıcıdan FM radyo steryo dinliyorsun.Hiç düşünme.Sadece koltuk arasında biraz dikkat çekiyor. 
OctaviaAmbiente
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 May 2007, 03:21

İleti yonetici » 23 Oca 2008, 02:08

Sizin orta konsolda büyükce bir LCD ekran mı var? Yoksa teyp çerçevesi denilen plastik parçayı temin ederek orijinal teyp yerine dilediğiniz CD çalarlı teybi monte edersiniz.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti derude » 23 Oca 2008, 02:48

[quote="cakmak"]Bunu düşündüm gayet de ucuz bir çözüm ama ses kalitesi filan nasıldır deneyen var mı[/QUOTE]
 

Arkadaşta var bir transmitter, piyasa malı markasını hatırlamıyorum zaten büyük markaların transmitteri yok diye biliyorum. Ses kalitesi oldukça kötü. İki kanaldan ses veriyo, baslar ve tizler nerdeyse yok. Sonuç olarak, "müzik olsun yeter" diyenler için kullanılabilir.
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti KIVANC » 23 Oca 2008, 02:49

bende o dertteyim normal bi cd çalar almışım ama arabanın bütün görüntüsünü bozuyor bizim gibi bi durumdan rahatsız olan 9 yada 10 kişi olsa cd changer ucuza gelir bence çok çirkin bi göruntu verıyor daha bende araba teyp çilerini dolaşacaktım tekrardan uydurabileceğimiz bir şey olurmu diye eğer niyeti olan varsa burda bildirsen 5  yada 6 kişi birleşip araştırsak bile buluruz ucuzundan
KIVANC
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Oca 2008, 04:30

İleti hetepe » 23 Oca 2008, 11:46

Orijinal görüntü , temiz ses ve kablo kirliliği istemiyorsanız cd changer almanızı öneririm.Mp 3 okumaz ama zaten 6 adet cd birarada durduğu için mp3 ün bir esprisi kalmaz. Ses kalitesi de mükemmel olur, çünkü araç orijinal hoparlörleri ona göre konulmuştur.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti serdar89 » 23 Oca 2008, 15:03

yaa bırak CD bitti artık 50 ytl mp3 calarlar var teknosa yaa bak orda mp3 kasetleri var 10 ytl al hiç bitimiyor hee illa mp3 değil o kasetlerin cıkışı kullaklık girişine girer Cd calar lar onlara da takarsın.
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti KIVANC » 23 Oca 2008, 21:21

benim araba 2000 model cd changer uyarmı acaba + fiyatları net olarak nedir
KIVANC
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Oca 2008, 04:30

İleti cakmak » 27 Oca 2008, 07:39

[quote="serdar89"]yaa bırak CD bitti artık 50 ytl mp3 calarlar var teknosa yaa bak orda mp3 kasetleri var 10 ytl al hiç bitimiyor hee illa mp3 değil o kasetlerin cıkışı kullaklık girişine girer Cd calar lar onlara da takarsın.[/QUOTE]
 

CD calar kasedi neymiş  hic duymadım bir arastırayım... mp 3 ler sarsıntıda sorun oluyor diyolar bi de bissürü kablo oluyor ortada.. Cd Changer a gelince mp 3 camıyorsa iyi bir çözüm degil sanki..
cakmak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Oca 2008, 23:02

İleti ünsal » 27 Oca 2008, 12:51

ben kaset adaptörü aldım mp3 çaları bağladım fakat çabuk bozuluyor ses bazen sağdan bazen soldan ses geliyo vazgeçtim istemesemde cd çalar aldım şimdi rahat görüntü çok hoş olmasada...Ermm
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti aytekin041 » 27 Oca 2008, 13:46

ben  fm  modulator  kullanıyorum şuan çok memnunum bir sorun olmadı kumandası  falan var güzel bir alet 1 gb dahili hafızası  ayrıca ipod veya mp3 çalarada bağlanabiliyo. usb girişi sayesinde bilgisayarla bağlantı kuruyor ayrıca flash bellek takılarak ondanda müzik dinlenebiliyor..
aytekin041
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Tem 2007, 07:59

İleti irfant » 27 Oca 2008, 13:49

İstanbul gibi çok yayın olan yerlerde boş frekans bulmak zor oluyor. Araya parazit vs. giriyor. Zira boş kanal yok gibi bir şey...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti aytekin041 » 27 Oca 2008, 13:50

[quote="irfant"]İstanbul gibi çok yayın olan yerlerde boş frekans bulmak zor oluyor. Araya parazit vs. giriyor. Zira boş kanal yok gibi bir şey...[/QUOTE]
kocaelide oturduğum için öyle bir sorunum yokBig%20smile
aytekin041
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Tem 2007, 07:59

İleti irfant » 27 Oca 2008, 13:53

[quote="aytekin041"] [quote="irfant"]İstanbul gibi çok yayın olan yerlerde boş frekans bulmak zor oluyor. Araya parazit vs. giriyor. Zira boş kanal yok gibi bir şey...[/QUOTE]
kocaelide oturduğum için öyle bir sorunum yokBig%20smile
[/QUOTE]
 

Thumbs%20Up
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

Sonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir