A5 kasaya şu an için yapabildiklerim

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

A5 kasaya şu an için yapabildiklerim

İleti formenci » 30 Nis 2008, 12:12

hayırlı olsun
 
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti isnilgiz » 30 Nis 2008, 17:08

Pek ucuz olmadı tabi. Bana 300 ytl ye gelmişti. Gerçi İngilterede ebay da arada bir çıkıyor. oda 150-250 arası satılıyor (kargo hariç). Kargo filan aynı fiyata gelince ben de tanıdık birisi aracılığıyla aldım. Benim için avantajı yeni program çıksa bile lisanslı olarak otomatik yükleyebiliyorum ve de internetten mail desteği alabiliyorum. 
vag-com 704.1 diye arama yaparsanız internette bolca bulursunuz. Yalnız Çİn mallarına dikkat, Çin malı alırsanız programın crack edilmesi gerekiyor.
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti mxengine » 01 May 2008, 00:29

valla çok rahat artık klima tek tuşla kapanıyor.Eskiden fanı kapatınca klima devre dışı kalıyordu ve bütün ayarlarım gidiyordu.Artık yeni tuşla klimamı açınca bütün ayarlar eskisi gibi devam ediyor 20 C e-con auto herzaman benim klimam böyle tabi yazın sıcakta 18 c auto e-con devre dışı
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti bagci35 » 01 May 2008, 12:13

[quote="isnilgiz"]Doğrumudur bilmem ama herhalde Türkiye'deki klimatronik düğmelerinde ikinci açma kapama düğmesine sahip olan mxengine oldu galiba.]
 

İşlem tamam, üçüncülük kürsüsünde ben varım.LOL

Üstad İsnilgiz' e teşekkürlerimi sunuyorum. 
bagci35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 28 Eyl 2007, 21:39

İleti sondost » 01 May 2008, 14:35

dördüncü olduk ama sağol isnilgis
sondost
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2007, 03:22

İleti kadir_ » 01 May 2008, 18:26

[quote="mxengine"]valla çok rahat artık klima tek tuşla kapanıyor.Eskiden fanı kapatınca klima devre dışı kalıyordu ve bütün ayarlarım gidiyordu.Artık yeni tuşla klimamı açınca bütün ayarlar eskisi gibi devam ediyor 20 C e-con auto herzaman benim klimam böyle tabi yazın sıcakta 18 c auto e-con devre dışı[/QUOTE]
 

Normalde açınca gitmemesi lazım bende öyle orjinali?
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti mxengine » 01 May 2008, 18:34

Senin aracın kliması bizden farklı a5 lerde öyle

mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti fmaka » 05 May 2008, 02:19

isnilgiz  dostum senden bi isteğim var. ben bu econ ve ust tekı ayar dugmesıne basınca ortaya cıkan yenı rakamlar hakkında bılgı verebilirmisin. yani bu rakamların anlamları nedir?mutlaka birşeylerin ayarlarını değiştiriyordur.hiç dikkat ettinmi bilmiyorum ama benm arabada tavan aynası artık yanmıyo.kapıları acınca yanardı şimdi yok?


neyse bi ara bakar düzeltirim ama değişik bi sürü ayar yapılabiliniyor ben fazla kurcalamak istemiyorum.bozulur filan araba bu sonuçta bilgisayar olsa format la iş biter bunda nasıl ayarlar eski haline gelecek?
teşekkürler.
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti isnilgiz » 05 May 2008, 06:00

fmaka kardeş econ ve sağ üst ayar düğmlerine birlikte bastığında çıkan rakamlar genel olarak mevcut durum hakkında bilgi veriyor. Örneğin bu iki düğmeye basınca yolcu tarafı klima ekranında çıkan büyük rakam görüntülencek ana kanalı gösteriyor. Bu rakamın sağ üstündeki küçük rakam ise alt kanalı gösteriyor. Örneğin benim yaptığım ana kanal 19 da alt kanalı 0 yaparsam hız dijital olarak bu ekranda gözüküyor. Alt kanalı ortadaki veya sürücü tarafındaki klima devir hızından ayarlayabiliyorsun
bu ana kanal ve alt kanalların listesi aşağıda alıntı olarak aktarılmıştır.

Senin tavan lambasının yanmamasının sebebi sanırım başka bir yerdendir. Bu listede ben senin tavan lambasına ait bir ibare göremedim. Ama ayrıntılı da bakmadım açıkçası. Sen de kontrol edebilirsin.

 

Main channel: 0 - System data
0 Number program
1 Left ERL
2 Skillful ERL
3 Point of job accensione/avvio
4 I recirculate automatic rifle (motor)/I recirculate automatic rifle Bit
5 Heating from active detention
6 Air Quality (7 = fresh air)
7 Deriving
8 Acronym country
9 Sensor zone head

Main channel: 1 - UIF
0 Inner temperature (°C)
1 Surface Temperature (°C) (I think it means external)
2 Temperature piastrine in platinum (°C)
3 Corrector piastrine in platinum (°C)
4 Uif-Sonnenint
5 Corrector radiation (°C)
6 dynamic corrector (°C)
7 OrrettoreC I recirculate (°C)
8 thermal corrector (°C)
9 Compensation ignition (°C)

Main channel: 2 - Sensor radiation SX
0 Radiation not delayed (W/m2)
1 Corrector radiation for regolator temperature (W/m2)
2 Corrector radiation for impeller (W/m2)
3 Value TO

Main Channel: 3 - Sensor radiation DX
0 Radiation not delayed (W/m2)
1 Corrector radiation for regolator temperature (W/m2)
2 Corrector radiation for impeller (W/m2)
3 Value TO

Main Channel: 4 - External Temperature
0 External temperature (°C)
1 Temp. External line CAN (°C)
2 Temperature inhaled air climate (°C)

Main Channel: 5 - Theoretical temperature SX
0 Theoretical Temp. air in escape SX (°C)
1 Theoretical difference between temp. and temp. effective (°C)
2 Value regulation the sx. (½% )
3 Pi-Stell-Max (½%)
4 Defrost SX

Main channel: 6 - Found temperature SX
0 Temp. Found SX (°C)
1 Temp. Feet SX (°C)
2 Temp. Facade SX (°C)


Main channel: 7 - Theoretical temperature DX
0 Theoretical Temp. air in escape DX (°C)
1 Theoretical difference between temp. and temp. effective DX (°C)
2 Values of regulation regolator (½% )
3 Pi-Stell-Max (½% )
4 Defrost

Main channel: 8 - Found temperature DX
0 Found Temp. air in escape DX (°C)
1 Temp. Feet (°C)
2 Temp. Facade (°C)

Main channel:9 - Theoretical temperature evaporator
0 Theoretical temperature evaporator (°C)
1 Theoretical difference between temp. and temp. effective evaporator (°C)
2 Values of regulation evaporator (5mA/Dig)
3 Modality Regolator evaporator (you see under)

Main channel: 10 - Effective temperature evaporator
0 Effective temperature evaporator (°C)
1 Pressure coolant climate (bar)
2 Medium temperature coolant climate (°C)

Main channel:11 - Climate control compressor
0 Power theoretical electrical worker
1 Power effective electrical worker
2 Power electrical worker max
3 Kompressor PWM (0... 200) (Dig)
4 Power electrical worker offset compressor
5 Values power electrical worker
6 Code disinserito compressor (you see system)

Main channel:12 - Climate control impeller
0 Theoretical tension of the electric impeller (V)
1 Manual regulation
2 Code anomaly
3 Reduction impeller (V)
4 Impeller offset (0.1V)

Main channel: 13 - Temperature bocchette air SX
0 Formattato theoretical value (%)
1 Real theoretical value temp. Bocchette sx.(Dig)
2 Confirmation el. temp. Bocchette sx
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti fmaka » 05 May 2008, 12:27

değerli kardeşim isnilgiz teşekkürler verdiğin bilgiler için .şu an okuldayım ancak eve gelince bakayım bi octiye ayarlara. gerek senin verdiğin ayarlara gerekse tavan lambasına.


bilgilerin için sağolasın.

fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti mxengine » 07 May 2008, 23:26

Arkaşlar bu gun teyp bozuldu ekran donuk ve ses gelmiyordu bastıgım tuşlara tepki vermiyordu.Bi arkadaşım sigortasını sök baştan tak düzelir dedi bende uyguladım düzeldi.Sizce ilerde daha büyük problem çıkarmı
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti skodacı » 07 May 2008, 23:44

[quote="isnilgiz"]Arkadaşlar vagcom kablosuyla aracıma yapabildiklerim şunlardır.
Kullanıcılara yardımcı olması açısından gelen sorulara memnuniyetle cevap veririm.
- Uzaktan kumanda ile açmada "ding" , kapamada ise "ding ding"sesi
- Yukarıdaki aynı fonksiyonları anahtarla da  yapabilme fonksiyonu
- 15 km hızı geçince kapıların otomatik kilitlenmesi ( ancak anahtar çıkarılmazsa kapılar açılmadığından bunu bilmeyen yolcular kapı kolunu kırarcasına zorlayınca bunu iptal etmek zorunda kaldım)
- Arkada tek sis farı olmakla birlikte bunu iki tane yaptım
- Emniyet kemerini tak mayınca öten sesi iptal ettim
vagcom cihazıyla değil ama klimatronik düğmelerinden ortadaki tuşun üst böşmesine tek basmayla klimayı açma kapama fonksiyonu ekledim.

Yine cihazla yapılan kurcalamalarda çıkan ilginç sonuçlar:
-Aracın ekran kilometresi ile bilgisayardaki km de yaklaşık 5 km lik fark var. Sanırım bunda kış lastiklerinin çapı etkili oldu.
- Yağın kalitesini derce olarak gösteriyor.
- Kalan depodaki benzini litre olarak gösteriyor.
- Kalan servis günlerini gün olarak gösteriyor.
vs vs


[/QUOTE]
 

bunların hepsi doğrumu?HAYIR...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti isnilgiz » 08 May 2008, 17:51

"doğru mu? hayır" dan kasdın ne?
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti isnilgiz » 08 May 2008, 17:52

"doğru mu? HAYIR" dan kasdın ne? Ya da hangileri yanlış?
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti fmaka » 22 May 2008, 22:55

isnilgiz
klima düğmeisni kırmayı cesaret edemediğim için yapamadım ancak elimde birkaç çalışma numaraları var onları bu klima düğmelerine basarak yapabilirmiyim yoksa illa serviste bilgisayara bağlanmalımı?

mesela

2. sis farının çalışır hale gelmesi control 9

emniyet kemeri uyarısınn sılınmesi17

güvenlik seviye ayarları46 kilit vs.vs

bunları ben vagcom olmadan yapabilirmiyim?

teşekkürler
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti isnilgiz » 23 May 2008, 01:25

fmaka kardeş.
Bence burada cesarete bile gerek yok. Çünkü tırnak makası veya küçük bir çakı ile marketlerin verdiği müşteri kartından başka ihtiyacın olmayacağı en garanti uygulama, klima açma kapma düğmesini aktive etmek. Çünkü market kartı mekanizmaya kesinlikle zarar vermiyor. Araya sokup kendine doğru hafiçe çektiriyorsun. En azından buraya kadar hiç bir risk yok. Parça çıkınca bahsettiğim çıkıntı tam ortada kendiliğinden gözüküyor ister kes istemezsen kesme geri tak.

Diğer hususlara gelince bu fonksiyonlar malesef vagcom cihazı olmadan yapılamıyor. Ama jettada 46 comfort coding özelliğinin yol bilgisayarından yapılabildiğini öğrendim. Demek ki skoda da bunu da kırpmışlar diyebiliriz.  

Kalın sağlıcakla....

Bu arada ben 4 aylığına İstanbul'a geldim. Haziranın ilk haftasında arabayı da getireceğim. Tabi kabloyu da. Yani İstanbul da bu özellikleri araçlarına yapmak isteyen arkadaşlara memnuniyetle yaparım. Benim de İstanbullulardan öğrenebileceğim konular vardır mutlaka. Amaç "SKODA KARDEŞLİĞİ" sloganını yaymak olsun.

Kalın sağlıcakla....... 
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti fmaka » 23 May 2008, 01:50

[quote="isnilgiz"]fmaka kardeş.
Bence burada cesarete bile gerek yok. Çünkü tırnak makası veya küçük bir çakı ile marketlerin verdiği müşteri kartından başka ihtiyacın olmayacağı en garanti uygulama, klima açma kapma düğmesini aktive etmek. Çünkü market kartı mekanizmaya kesinlikle zarar vermiyor. Araya sokup kendine doğru hafiçe çektiriyorsun. En azından buraya kadar hiç bir risk yok. Parça çıkınca bahsettiğim çıkıntı tam ortada kendiliğinden gözüküyor ister kes istemezsen kesme geri tak.

Diğer hususlara gelince bu fonksiyonlar malesef vagcom cihazı olmadan yapılamıyor. Ama jettada 46 comfort coding özelliğinin yol bilgisayarından yapılabildiğini öğrendim. Demek ki skoda da bunu da kırpmışlar diyebiliriz.  

Kalın sağlıcakla....

Bu arada ben 4 aylığına İstanbul'a geldim. Haziranın ilk haftasında arabayı da getireceğim. Tabi kabloyu da. Yani İstanbul da bu özellikleri araçlarına yapmak isteyen arkadaşlara memnuniyetle yaparım. Benim de İstanbullulardan öğrenebileceğim konular vardır mutlaka. Amaç "SKODA KARDEŞLİĞİ" sloganını yaymak olsun.

Kalın sağlıcakla....... 
[/QUOTE]
 

teşekkrüederim.

ben yakın olsa gelırdım ama mesafe fazla:(

 
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti murtymul » 23 May 2008, 19:22

Arkadaşlar valla tebrik ediyorum bu şekilde bilgilendirmeler falan çok şık hareketler sayenizde bi çok şey öğreniyoruz Allah razı olsun hepinizden.

murtymul
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Arl 2007, 13:00

ÖncekiSonraki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir